Krivolov - struja, mreže, dinamit, gas...

Započeo tyger, 01 Decembar 2008, 21:55:19

bracahemun

Samo neka inspekcija ode na pijacu pa nek vide šta je u zabranu Danas smuđevi na pijaci

Bakisan

Pre par dana, na pijaci u Pančevu, štuke na tone.  :sad:
Nikada se ne svadjaj sa budalom! Prvo će te spustiti na svoj nivo a onda pobediti na iskustvo.

Pre neki dan izvukao sam jednu mrezu, zajedno sa grancugom ko jelenski rogovi, plus crknuto somce 3-4kg u stanju raspadanja  :sad:. Mrezu sam digo nekih desetak metara uzvodno od mesta gde sam hranio 3 dana. To je takav smrad bio da vam ne mogu opisati... smiley012 Ocigledno je neki "strucnjak" pomislio da moze mrezu spustati u panjevima. Em je zaje.o sebe, a usput i mene. Crkotina je  sirila smrad nizvodno, tacno prema poziciji gde sam cekao sarana. Tesko da to moze privuci sarana, pre ce biti obrnuto... :veryangry:
Drugim recima, nije dovoljno da se izabere dobro mesto, mora se proveriti da nema slucajno neki "alat" u blizini.  :shocked:

Košava

Citat: bracahemun poslato 26 Mart 2011, 22:05:06

Kolega na kojoj pijaci :question: smiley033

bracahemun=bracazemun
pretpostavljam da je zemunska pijaca-tako tipično za kečigu, smuđa, linjaka...

Juče alas (na mestu gde sam ja krajem februara vratio veliku zenku smuđa),uhvatio u bubnjeve smuđeve od 12kg,5kg i 3kg. Šta reći. :no: :grin: :veryangry:
Zbog toga sam i odustao od pravljenja gnezda za smudja,čemu to. :no: Dozvolili im privredni ribolov u mrestu,pa sada rade šta hoće,a niko ih ne kontroliše. :grin:

bolenbgd

Covek na malioglasi.co prodaje elektricni uredjaj za ribolov-ribolov na struju :shocked:

dcarp

ovde kod mene se zna koji lik ih pravi pa mozes da ih narucis kad oces(ne mislim konkretno na tebe) vec na ove ludake koji rade sa njima.ako sam dobro razumeo iz madjarske se mogu naruciti novi koji se tamo koriste radi kontrolisanog izlova na ribnjacima i jezerima a ovde kod nas im je malko izmenjena namena.
New thinking
New possibilities

bolenbgd

Dobro dok ne pocnu i dinamit za ribolov prodavati

Kićo

Jezero Modrac: Spaljeno 180 mreža ukupne dužine 10.800 metara
Juni 24th, 2012
Autor Senad
Razmjena

15. juna 2012.godine, ribočuvarska služba Zajednice jezera Modrac, za 60 dana iz jezera je  izvadila 180 mreža koje su korištene za masovno izlovljavanje ribe iz jezera (krivolov).

Prosječna dužina zaplijenjenih mreža je oko 60 metara, gdje dobijamo ukupnu dužinu od 10.800 što je trenutna dužina jezera (isto je moglo biti pregrađeno cjelokupnom dužinom).

Iz Zajednice jezera Modrac se zahvaljuju Policijskoj upravi  Živinice na podršci tokom akcije traženja i vađenja mreža.

dcarp

uh kad bi ovakvih akcija bilo vise.hteo bi da dopunim temu sa tim kako kod mene napreduje borba sa ribokradjom ali NIJEDNOM ove godine nisam sreo cuvare.
New thinking
New possibilities

korbaach

Eto,dok sam bio na kampovanju na Tamišu u Neuzini..kontrola čamcem pokupila 5(pet) mreža ili ti 5*50m, i to u 01h noću, da slučajno ne naleti na mrežaroše koji su išli uredno u kontrolu u 22h i 05h... sutra dan se već baratalo sa podatkom od  3(tri) mreže  :eek:  Neću da budem zlonameran,al možda onaj u čamcu zakačio i one koje nije trebao ..il ipak bila noč pa se lik zabrojao  :wink:   Jel proverena ta informacija o 15din po metru mreže,kao bonus za ribokaočuvare?!
Vi ste možda u pravu, al' ja se ne slažem sa tim!

god-ar

Kod nas u opstini, sam cuo price ( rekli mi stari ljudi  :cheesy:)da se odredjeni ljudi prvo obaveste da se ne zahebu da postave mrezu jer ce u to i to vreme proci kontrola...
A ono sto se izvadi, kvalitetna mreza se vraca na prodaju a "zavese" i pocepane se prijavljuju...
...E sada, koliko tu ima istine...
Kontam 70% .
Nemam ti ja pojma!...  Ali naučiću!!!

bolenbgd

Ja sam hranio mesto nekoliko dana.Onda je dosao"alas" i sa svih strana me ogradio mrezama,sve na par metara od obale pa sam odustao od mesta.A par dana ranije mi je ribocuvar pola sata drzao slovo o tome kako sam dozvolu trebao kupiti kod lokalnog ugostitelja(njegovog drugara),a ne tamo gde sam ja kupio.Jer,po njegovim recima,ja  sam onda samo gost na toj vodi(za koju vazi jedinstvena dozvola).Isti dozivljaj,sa istim cuvarom desio se par dana kasnije mom poznaniku koji peca par stotina metara dalje.Da li je definisano zakonom na koliko metara od obale je dozvoljeno postavljanje mreza,i da li je broj ili duzina mreza ogranicena?