Koliko vam se puta potpisao ribočuvar za dve sezone

Započeo limovac74, 20 Decembar 2011, 19:50:33

dcarp

potpisao se slavisa
dve stuke u meri,sad sam zabacio gliste,raka i ribicu do jedno 10 pa ujutru opet.saran ceo dan nista.
New thinking
New possibilities

hijawata

Kaže mi kolega koji je na vodi 4-5 dana u nedelji da ih je na harčašu startovala ribočuvarska služba oko 22h i da im je rekla da se pokupe jer je zabranjeno pecanje od 21h. i kažu još žale se mrežaroši iliti alasi da im neko krade mrežei kida.

Pa pecanje od 21h je zabranjeno tokom celog letnjeg perioda racunanja vremena, al to niko ne postuje

Sladjan

Za zadnjih 5 sezona - NULA. Nisam ni video cuvara. "Rade" ljudi pa nemaju vremena da idu u obilazak terena. Kako cuvaju jednog dana ce i vodu da im pokradu, a ne samo ribu.  :veryangry:

speed_serb

stragi88

Ja imam jedno 5,6 potpisa...uvek kad me startuje kontrola pocaste me jednim autogramom...e sad za razliku od vecine kolega kojima je neprijatno kada naidje kontrola meni je drago kad ih vidim, prosto kada nema kontrole ja se smorim zato sto znam da se onda na toj vodi radi sve i svasta...

Amater84

Dobio sam ukupno tri autograma za celu sezonu... Jeftinije bi mi bilo da sam plaćao dnevne jer dripce boli uvo da rade. Ispadoh budala na kraju što plaćam dozvolu - em ko zna gde idu te pare, em ne radi niko ništa na očuvanju ribljeg fonda. Bre mrežaroši po ceo dan tegle one mreže, *eble ih one, a čuvara ni od korova!
Volim da pecam, a teraju me da radim!

coolair

Do sada, ove godine, imam ~80 izlazaka na vodu. Od toga mi se ribočuvar upisao jednom, iako je na vodi bio svaki put, kada sam bio i ja. Sedi iza mene, pričamo i pijuckamo kaficu. Čim se pojavi nova faca, odlazi do njega i kontroliše dozvolu i pribor.

cica

Juce od 17h nikog na DTD - ni mrezarosa - jutros mraz (prvi) u 02h divljak 3 kg. Tri nocenja sest komada - dobro radi - ! Debeli su ko prasici i puni skoljki ! Udaraju na svez kuvan stari kukuruz !

Nemanja85

Meni za dve godine samo jednom kontrolisase dozvolu...Ovde na Jugu ih nema ko guma na tranvaju  :rolleyes: :lol:

Rakin

Za dve sezone samo jedan potpis i to prošle godine u proleće i od tad nisam ni čuo ni video ribočuvara,mada kažu da se pojavi u centru mesta i kafani na Dunavu u Bogojevu.

god-ar

Citat: Zmaj Strasni poslato 08 Oktobar 2012, 18:31:10
Meni se potpisala dvojica po jednom ove sezone. Inace, kad me sretnu posle prvog puta vise mi ne traze dozvolu posto znaju da imam
Ok je da ti posle ne pitaju za dozvolu posto znaju da je imas, ali sa druge strane nije dobro da kada sledeci put te sretnu ( tebe, mene, bilo koga...), ne pregleda ulov. Brdo pecarosa ima dozvolu a ne postuje meru ili lovostaj.

Citat: dcarp poslato 08 Oktobar 2012, 18:46:43
pre pola sata prvi upis ove godine
dtd kod kupusine,pricali smo malo o ribokradji kazu za ovaj teren da skoro uopste nema lopova a naglasio je doroslovo i srpski miletic da se bore svaki dan.
Srpski Miletic je trenutno najgori koliko mi se cini...
Jedan od gorih ribokradica i lopova uopste je trenutno u pritvoru zbog pljacke pa je kanal malo oslobodjen makar za jednog lopova, ali kakvih ima, boze!...
Sto je najgore ljudi se uopste ne kriju. Znaju po sred bela dana da razvuku mreze...
Ili jos gore bivsi "Arkanovac", govedo od coveka, razvuce 6 -7 mreza, i onda pegla strujom da napuni mreze posteno! Covek se hvali na sav glas i nikom nista...
A kao da nemoze sacekusa da se napravi i da se privede na licu mesta!
Ali, jbi ga, oni su uvek, nazalost, iznad zakona... :grin: :grin:
Nemam ti ja pojma!...  Ali naučiću!!!

dcarp

doće o tome kraj, veruj mi.ja sam bio jedan od najvećih skeptika i ne verni toma al to se preko noći promeni. samo da dodju na red poapsiće ih sve. još ako ih navataju na delu ode čamac i sva oprema a zatvor pod obavezno.
ovde kod mene Na vbk su tri puta navatali iste, prva dva puta sa nekom erlavom opremom a treći put samo gliser i motor 1000e + novi sudski proces. sad robijaju a bili su isto tako ne dodirljivi.
New thinking
New possibilities

god-ar

Nemam ti ja pojma!...  Ali naučiću!!!