Zašto volim ribolov

Započeo peky.k1, 19 Februar 2011, 12:18:41

Pecanje je jedna od onih stvari koje ne mogu da se do kraja izgustiraju. Uvek postoji nesto nedokucivo i nepoznato, a na to se nadovezuje nada da ce sledeci put svakako biti bolje. Valjda je to ona pokretacka sila i izazov koji uz to ide.
Mnogo toga u zivotu se izgustira i dosadi, ko dete kad se obraduje sa novom igrackom, pa je urnise dok se ne zaisti. Ili, kad se polozio vozacki ispit, covek je sav srecan, kao, on sad vozi, ej...pa jos i uziva u voznji. Posle izvesnog vremena voznja ti predje u rutinu, vise uopste ne razmisljas o tome, i vozis samo kad moras, a ne zato sto volis.
Coveka najvise i najduze drze oni hobiji koji nikad ne mogu da se savladaju do kraja, koji te uvek vuku da nesto dokucis. Pa jos kad je to vezano za cist vazduh, prirodu i opustanje zivaca...sta ces lepse. Pa i  smiley049 mi je nasladje kad ga zveknem u camcu.

DYNABLASTER

dcarp

volim pecanje zbog svakodnevne ne izvesnosti,ne poznanice sta me ceka i nagrade kada noge zaklecaju u momentu kad se amur presija tik ispod povrsine a snage mu ostalo za jos jedan beg.volim kad od plate otkinem,da zena ne zna,a kumasin dodje i pokaze nove varke,al da zena ne zna,pa onda pocnem praviti boile a zena pita otkud ti sve to? :lol:
New thinking
New possibilities

tićo

Košava

Volim ga zato sto je u ribolovu na snazi ona izreka "pravilo je da nema pravila", a gore sve napisano podpisujem :takoje: :ok: smiley033

BUBIMIR

Volim pecati zato što kad pecam mislim samo i jedino na pecanje zaboli me sve za ostalo.Da i volim pecati zato što volim pecati.

djole kac

Najsumnjiviji ljudi

NIKAD NISAM IŠAO NA PECANJE .RIBOLOVCI SU NAJSUMNJIVIJI LJUDI.

Ustaju u 4 noću, ulaze u reku do pupka, a pada kiša.Ili nisu normalni ili rade za nekog.
  Četiri rečenice koje ste upravo pročitali izrekao je prethodni predsednik srpske vlade.
  Nije naravno mislio ozbiljno.Odnosno jeste.Hteo je da kaže kako su ovde ljudi koji rade
  nešto sa strašću, žrtvom i trudom, a pri tom bez očigledne lične koristi, često tretirani ili    kao  pokvarenjaci koji kriju prave ciljeve, ili kao strani špijuni i plaćenici, koji vešto kriju prave gazde.

A mi RIBOLOVCI smo zaista u većini slučajeva dobar primer grupe ljudi spremnih da u svoju pasiju ulože količinu truda koje normalnom čoveku sa strane mora da deluje potpuno nenormalno .
  Zar je logično da neko posle iscrpljujuće radne nedelje provede petak popodne i veče , do iza ponoći, u čeprkanju po torbama, i kutijama za pribor, kuvanju valjaka, kukuruza ili bojlija, traženju kišnih glista po dvorištu, kopanju rovaca ili prevezivanju udica.
  Pa onda ustane u 3 ujutru ili još ranije , lomata se kroz gustiš i blato rasteruje komarce krči šikaru pentra se preko stena i šta sve još ne da bi na kraju nekako zabacio i posvetio se čekanju da se neke pristojnija riba prevari i zagrize, što na našim vodamo početkom 21 veka može ali baš i ne mora da se desi.
  Zar je logično da se posle svega toga taj ludak vrati kući srećan, zadovoljan i spreman za narednu radnu nedelju i sve ostale probleme koji samo čekaju da se sa vode vrati pa da ga nemilosrdno napadnu.
  JESTE ITEKAKO. Jer pecanje na većinu  nas deluje kao onaj " moderni sok " - ublažava stres i upija bes. To je osnovni razlog zašto se njime bavimo , odnosno zašto za džabe radimo  nešto što teško da bismo ikada pristali da radimo za bilo kakve pare.
  Pogotovo mi koji smo " NORMALNIMA " najsumnjiviji, jer  ulovljenu ribu uvek ili skoro uvek vraćamo u vodu. Ako vas , dakle, iko više pita zašto se lomatate po bespućima i pecate, objasnite mu da  ste savršeno normalni ali da radite- za sebe, a kad vraćate ribu- onda i za druge.

Izašlo u ribolovu pre par godina  smiley247  smiley247  smiley135  smiley355  :bye:
I tata bi sine... :)

Ma jeste kao droga, ili kocka. Bio sam se "skinuo" kad sam poceo da studiram ali samo jedan odlazak je bio dovoljan da se vratim i to 10 puta zagrizenije nego ranije, i nije mi zao!

E Djole, sad si me sa onim tekstom nacisto bacio u dileme  :sad: pocinjem sam sebi da budem sumnjiv  :shocked:. Kad malo bolje razmislim, to sto ja radim (odnosno, svi mi) pa to ne bi radili ni spijuni ni strani placenici  :lol:  :wink:
Eto juce, drugar (i on mi postaje sumnjiv :rolleyes:) i ja odlazimo autom van grada, parkiramo u nekoj vukohebini, nastavljamo pesaka jos 1km sto po snegu, sto po blatu, stavljamo pentu na camac, isplovljavamo, posle izvesnog vremena lengerisanje, varalicarenje, jedan poziicija, druga, treca...karike se mrznu, posle par sati noc se spusta, sneg pada, mi cedimo pljosku, aj jos ovaj put, pa jos jednom, pa jos malo ...Ma, bas nas briga, ne moze nam niko nista, jaci smo od sudbine :thumbup: Ko razume shvatice,  ko ne razume u cudu pita  :huh: "pa niste valjda bili na pecanju po ovakvom vremenu?
E sad, kad bi nas neko naterao da se patimo na slican nacin, a da nije pecanje, e, to bi vec bilo vrlo problematicno. Imao bi utisak da nas neko izrabljuje  :veryangry:  :lol:

ellesar

Dodjes na vodu pre izlaska sunca i onda cekas onaj trenutak kad se sve smiri,taman kad se sunce pojavi i ona je neka zaglusujuca tisina,a Dunav mirise...onda osetim da tu pripadam,kao i onaj kamen na kom stojim i da mi je tu mesto i cak i disem najtise sto mogu,da ne poremetim tu tisinu.
To je samo trenutak,ali je moj i samo moj.
Cist zen.
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

djole kac

Top Mix ,tek ćeš biti u dilemi kad napišem priču  " Zašto je dobro da žena ima muža pecaroša "  :eek: :eek:  :lol: :lol:

Samo ne znam gde da stavim da li ovde ili .... :question:
I tata bi sine... :)

DYNABLASTER

ja sam jednom krenuo na Dunav iako je duvala kosava 100 na sat i stignem kad ono strah da te uvati, voda braon a talasi za surfanje, jedva sam priso obali skoro da me oduvalo, ne secam se dal sam uopste i zabacio, mislim da nisam jer ono je bilo suludo hahahaaa :lol:

a jednom sam na noznim clancima izbrojao ukupno 200 uboda komaraca, a jednom sam bos ceo dan cucao na bedemu pod uglom i dobio zuljeve preko celih stopala od trenja, znaci svi prsti i pete su bili jedan veliki zhulj i to tako da nisam mogo da hodam :rolleyes:

a da ne pricam sad epizodu kad smo u februaru zalutali u mocvaru da pecamo na vojnom poligonu gde se puca, jedva smo preziveli, ali ne zbog pucanja :lol:

E Djole, tu vec nemam nikakvih dilema posle cetvrt veka braka.  Samo ti napisi pricu,mozda ce neko od mladjih kolega biti zainteresovan za tu zanimljivu temu...  :rolleyes:

zilien

Meneje tako uhvatilaoluja a ovde u kostolcu je dunav jako sirok kad udjem u talas neznam gde se nalazim vetar munje malte ne idu po vodu  pa u obalu u neko drvo.Sta ti je ljubav prema pecanju a vidim da se splema ludilo jos malo,procice al sipak,podigao se pepeo sa pepelista elektrane nevidis gde vozis haos da izgubis glavu za par sati uzivanja.
Bolje danas dve nego sutra nijednu.
Pusti malu da poraste, baba ce ti se revansirati.

zankiki

Zašto volim ribolov?

Bežanje u prirodu pre svega, život na neki drugi način, spavanje u šatoru dok vetar cima lišće na granama, a ribice bućkaju u vodi celu noć...

joj, jedva čekam proleće!

neko pije od sreće, neko pije od tuge, a ja pijem od juče...