Vučići sa Dunava :)

Započeo Goran Dubravac, 02 Septembar 2008, 19:36:39

Честитам! :clap2: Нек' је жива и здрава.  :cheesy:

Ovako radosna vest a ovi nasi se nisu ni udostojili da pobede sinoc Partizan. :cheesy:

Nek ti je sa srecom legendo! :smiley:

trissa

O, pa čestitam Makili! Neka je živa, zdrava i vesela.  smiley021

StokaNenormalna

Hvala drugari!
Nadam se da mi ova poruka nece biti prekrojena...ako je brisete, brisite celu, ne dirajte mi koncepAt! Gre'ota da se ovakve misli kasape.
Hvala svima na cestitkama jos jednom, a ovima sa prizivanjem malera u vidu crnobeloroza boja, zelim jedno 15-17kg peseva po pecanju na rekama i bar 20kg cverglana na revirima, plus 9 mrsenja po pecanju - kao bonus!
Inace, beba je ok, ja sam dobro, sve je proslo kako treba, osecam se super, nisam imao nikakvih komplikacija, osim blage vrtoglavice i mucnine ujutru, ali i to je ok, za sad... Video sam bebu i izgleda da je povukla na mamu, posto, koliko znam, ja sam bas lep covek...  :lol:
Zove se Zvezdana. Najverovatnije sutra dolazi kuci, ako nadjemo neki prevoz...
U vezi "kacenja Mavera o klin", nece da 'oce! Nece se tu nista puno promeniti  :takoje:
Svakako se vidimo na sledecem okupljanju! Sa nekima i pre toga (po vise puta)  :rolleyes:
A sto se tice opet onih prognoza oko "navijanja"...opisao sam odavno jedno moje zapazanje, pa cu samo da ga c/p:

"Gledam lika kako se dernja na dete, a zena ga brani. Na sred ulice, zbog navijacke pesmice koliko sam razumeo. Valjda se ocu nije dopala...sta li...
Pa dobro, bre, majku mu!
Ako dete od malena odluci da navija za Zvezdu, treba ga pustiti da samo odlucuje o svom zivotu! Pa nismo u srednjem veku da namecemo silom svoju volju, uvodimo zabrane, kaznjavamo, maltretiramo i slicno! Sloboda izbora, alo?
Ako se pak odluci da navija za partizane, onda ga treba tuci govnjivom motkom, dok ne prizna ko ga je nagovorio i od koga je cuo tu ruznu rec, a onda i njega odvaliti od batina i zabraniti mu svaki kontakt sa tim detetom. Za dobrobit deteta.
Detetu uskratiti dorucak, rucak i veceru, za uzinu mu davati po parce 'leba (od juce, nikako taze) i vodu, ukinuti dzeparac, izlaske, babine kolace, ekskurzije, internet, mobilni i primeniti sve moguce oblike dozvoljene i manje dozvoljene represije, kako bi se u sto kracem roku to nezrelo dete vratilo na pravi put.
Ne moze evropa da nam odredjuje kako da vaspitavamo potomke!"

Toliko od mene za sad, pa kako imam onih 40% cenzure (ne kazem da ih nisam posteno zasluzio!), javim se kad se smanji opet na 20%. Nemojte misliti da nesto nisam procitao/video ili da ignorisem. Ja jesam malo uobrazen, ali nisam toliko! Samo mi se ne svidja ideja da mi administracija prvo procita, pa onda odluci da li da odobri, prekroji ili obrise post, jer kao sto znamo i kao sto smo naucili do sad, vecina mojih umotvorina je za "Brisi Odma'! - opciju", realno, pa da ne kucam bzvz... Onako, sa 20%, bar potraje koji minut, da me zelja mine  :rolleyes: :lol: :rlol:

Pozdrav svima, hvala jos jednom na cestitkama i citamo se kad me skrate za 20%!
smiley132 smiley169

mi-ne

Kurva o postenju, vojnuk o skracenju, forumas o smanjenju.  :lol:

klenboy

Све честитке колеги нек је жива и здрава...

Dušan Silni

Čestitam druže! :clap2: Nek' je živa i zdrava, za Zvezdu ili mesec ćeš lako... :wink:
Biće kako biti mora, al' će biti kako Dušan kaže!

StokaNenormalna

Minja

Cestitam!!!

Košava

Ovu priču oko Koletovih nestašluka i doživljaja u Tisi sam zanovio, a prića elem glasi ovako:  Sedimo Sinisa (Koletov otac)Kole i ja na brodu. Kao mali popodnevni predah posle rucka koji je ovoga puta Sinisa spremio bas pravo majstorski dao si truda, a i čoveku ta radnja leži, sprema sa zadovoljstvom
što bi rekli ima šlifa za te kulinarske specijalitete. Inače čega god da se uhvati da radi, radi temeljito, ide mu od ruke, pa tako i spremanje ručka koji je ovoga puta spremao jer je na njega bio red i po tom pitanju je vrlo pažljiv... drži se starog čamdjijskog pravila da svi moraju podjednako učestvovati u tome, a kad se pak uzme u obzir da je i stravstveni šarandjija o njegovom ponašanju svi kolege su puni reči hvale u ostalom takvi smo svi mi  smiley001

Šaran toga dana je radio slabo... gotovo nikako, pa smo Siniša  i ja odlučili da sa mojim pomočnim čamcom predjemo kod mene, a Koleta da ostavimo kod njih na brodu da dežura pored štapova zabačenih sa broda. Naravno dete se ne ostavlja na brodu bez prsluka za spasavanje i ako su Kole i Janko vrsni plivači takav je red i Siniša je u tome neumoljiv. Kole je obukao prsluk i seo da posmatra štapove,a mi kao što sam rekao prešli na moj čamac.

Vreme je odmicalo nista se nije desavalo i sve je pomalo prelazilo u uobicajenu atmosferu kada saran napravi pauzu i ne jede. Tisa mirna kao zejtin... lepo vreme tu i tamo koja ptičica cijukne u obliznem jasenovom šumarku mir potpun.  Sinisa i ja pricamo neke ranije situacije prethodnih pecanja i sve dolazimo do zakljucka kako se Kole umirio u onoj udobnoj stolici i da je verovatno zaspao. :question:

Kada se u tom potpunom miru i smirujucoj situaciji Kole prodere iz sveg glasa "uhvatio sam je tata, brzo brzoooo,hajde pozurite uh kolikaaaaaaa je ",uskocili smo istovremeno u moj mali čamac i za kratko vreme bili kod Siniše na brodu. Ni sada ne znam kako je to samo kratko trajalo da se od tog skakanja u čamac  na Koletovo pomalo panično dozivanje nismo okupali ili po padali u vodu i polomili vrhove stapova koji su bili u malim camcu kao rezerva . Ne znam i nije mi jasno ni dan danas .Rekao sam Sinisi "verovatno krupna stuka"pa smo od toga dobili i veće ubrzanje svesni da štuka zna dobro da unakazi ruke sa svojim zubima još ako je Kole uhvati golim  rukama bez rukavica ili krpe mogu samo da zamislim sta može da bude. Da ne preterujem ali video sam da je Sinisa "pozeleneo " od preterane brige zašto je Kole toliko napravio "paniku" :question:

U sunceee ti je*em kada nas šlog nije strefio  :eek: kada smo Koleta u gledali kako u goloj ruci drži ogromnu zmiju preko dva metra, deblju od najdebljeg štapa za pecanje. Em što smo bili zeleni brzo smo i po bledeli i oblio  nas obadvojicu znoj, priseo nam odmor i ručak sve mi se zavrtelo u glavi oko mene ali smo brzo regovali i zmija je savladana uspešno.  Kole ju je dohvatio u mašinskom prostoru sa u napred pripremljenom alatkom. Kasnije nam je priznao da je zmiju video dan ranije ali da je zeleo da je baš on uhvati i otuda želja da pravi one alatke i razno razne zamke za hvatanje zmija.
Gledali smo to kao decju maštu i silnu volju u prici pošto ju je on lično uhvatio da se istakne sto je i dobra osobina, pomalo gledali sa nevericom u tu decju konstataciju "kako je video zmiju dan ranije na brodu i mirno spavao ali kada je rakao "pa ja Vam kažem stvarno ima jos jedna veca od ove tu je ispod ovog poklopca" mislio sam da: ako smo dobro prosli u prvom naletu na Koleta i  zmiju i da nas nije drmno slog, da ovoga puta necemo dobro proci... kako smo se pogledali Sinisa i ja medjusobno ostali smo bez teksta.

Stvarno deca uvek govore istinu. Ispod poklpca motora  u mašinskom prostoru bila je još jedana velika zmija i nju je Kole dohvatio sa tom alatkom koja se i dalje cuva na njihovom brodu. Valjda zato sto se brzo snalazi sa alatkom koju je sam napravio, a i neverovatno koliko je  to dete neustrašivo kada je boravak u prirodi u pitanju. Mi smo bili u opravdanom strahu zbog Koleta dali ce se snaci sa zmijom u ruci koja pri tom vitla na sve strane kako bih se oslobodila .
Sta je ovde vazno reci ostalim vucicima sa Dunava da bi se snasli jer neminovno je da ce i oni u zivotu sresti zmiju. Nikada je ne hvatati golom rukom, nikada za rep, a ako je to neminovno takava sitacija sto je imao Kole, hvata se sto blize glave čvrsto se drzi da ne može da se okrene i da pritom ne ujede... ono što mlatara nije opasno samo sto je neprijatno. Zapamtite... kada se jednom uhvacena zmija želi izbaciti iz ruke to mora da bude strahovito brz zamah da prilikom izletanja iz ruke nema šanse od brzine kojom izleće iz ruke da ujede zubima.

Ovo su zmije koje su usle u brod u jednoj  marini (ne želim imenovati kojoj u svakoj je to moguće) zato je pouka za nautičare i čamdjije sa kabinašima cim okreneš glavu zatvaraj vrata da ne udje nesto kao ove zmije, ni misevi nisu manji problem, pac...da ne pominjem zbog toga što je to priroda i na vodi je sve to normalno ako se ozbiljno pripremimo. U ovom slucaju zmije su usle nepažnjom servisera (nije zatvorio vrata a napustio plovni objekat na duže vreme)

Ova se prića srećno zavrsila Koletu cak predstavljala  zadovoljstvo nama brigu sa razlogom i ako me pitate da li su bile otrovne ne znam pravo da Vam kazem nisam  dobar poznavaoc. U brodu nije ni jedna dobro dosla i nažalost retko same izlaze iz broda moraju se odstraniti na neki drugi nacin .
Kole je neustrasiv ne zna sa strah. Pouka je da se Vucici sa Dunava moraju upoznati sa prirodom ali opreza nije na odmet, treba dobro da otvore oci  :eek:    kada bazgaju pored reke.
Verujem da ima i drugih iskustava. smiley139 pa neka se nadovežu na ovu istinitu pricu o Koletu i njegovim dozivljajima sa Tise. Svaki savet nasim Vučićima je dobro dosao. Za kraj ove priće želim samo da Vam kažem da je Kole od deteta koji je hvatao zmije, žabe, ribe, po Tisi, Dunavu i Savi postao reprezentativac Srbije u mačevanju. Nedavno je proslavio punoletstvo i tako od vučića sa Dunava postao pravi Dunavski vuk.  smiley033