Vučići sa Dunava :)

Panonski Mornar

Ohoho-pa i ribu je ulovio  :clap2:
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.
Ali kada svane vetri s reke zacvile. Znam, to tuže vodene vile, Dunav sedef odranja. Đ Balašević

Goran Dubravac

Oni su ozbiljniji od nas!   smiley037  smiley033

@white

Kole je mogu ti reci pravi talenat za pecanje .Uporan je i nikada mu nije dosadno ,brzo uci bice pravi imao je lepih rezultata prosle godine na Srebrnom jezeru.Vec vrsi pripreme za sledecu sezonu pun je predloga i jedva ceka da krenemo na vodu :thumbup: smiley001

@Damir
Hoce ga riba od malena mora da se obradovao kada je uhvatio ovu ribu :thumbup: :clap2:

Citat: Goran Dubravac poslato 07 Maj 2009, 20:10:22
Oni su ozbiljniji od nas!   smiley037  smiley033

Drago mi je da je ova tema malo zivnula sve su to nasi buduci  smiley139

@PANONSKI MORNAR_1

Pozdrav tebi i ostalim Vukovima koji podrzavaju ovu temu ova tema je stvarno za  smiley037 sto kaze Goran Dubravac :thumbup: smiley033

Ove slike su u stvari uvod za pricu koja sledi .Kole pravi specijalnu alatku za hvatanje videcete cega kada pronadjem sledecu sliku i bice sigurno veoma zanimljiva prica za nase Vucice sa Dunava.
To je ona prica koju sam Vam obecao kao jako "strasnu "u jednom od predhodnih postova ,a vezana je za dozivljaje sa Koletom na Dunavu i Tisi prosle sezone .

Dali neko od nasih Vucica sa Dunava moze predpostaviti o cemu ce biti reci u sledecem postu . :question: Kakvu ovo alatku Kole pravi i za sta sluzi ,odnosno za sta je njemu posluzila ?

Za  smiley001 smiley003 nije. smiley033 :bye:

Damir

jedva čeka da završi škola da ga vodim sa čamcom u ribolov tako smo se dogovorili....

Košava

Kao sto sam obecao oko Koletovih nestasluka i dozivljaja u Tisi.Prica elem glasi ovako:   :eek::Sedimo Sinisa (Koletov otac)Kole i ja na brodu, kao mali popodnevni predah posle rucka koji je ovoga puta Sinisa spremio bas pravo majstorski dao si truda ,a i coveku ta radnja lezi sprema sa zadovoljstvom
sto bi rekli ima slifa za te kulinarske specijalitete.Inace cega god da se uhvati da radi ,radi temeljito ide mu od ruke ,pa tako i spremanje rucka koji je ovoga puta spremao jer je na njega bio red i po tom pitanju je vrlo pazljiv drzi se starog camdjijskog pravila da svi moraju podjednako ucestvovati u tome ,a kad se pak uzme u obzir da je i stravstveni sarandjija o njegovom ponasanju svi kolege su puni reci hvale u ostalom takvi smo svi mi  smiley001.

Saran toga dana je radio slabo gotovo nikako pa smo Sinisa  i ja odlucili da sa mojim pomocnim camcom predjemo kod mene a Koleta da ostavimo kod njih na brodu da dezura pored stapova zabacenih sa broda.Naravno dete se ne ostavlja na brodu bez prsluka za spasavanje i ako su Kole i Janko vrsni plivaci takav je red i Sinisa je u tome neumoljiv, Kole je obukao prsluk i seo da posmatra stapove mi kao sto sam rekao presli na moj camac.

Vreme je odmicalo nista se nije desavalo i sve je pomalo prelazilo u uobicajenu atmosferu kada saran napravi pauzu i nejede.Tisa mirna kao zejtin lepo vreme tu i tamo koja pticica cijukne u obliznem jasenovom sumarku mir potpun Sinisa i ja pricamo neke ranije situacije prethodnih pecanja i sve dolazimo do zakljucka kako se Kole umirio u onoj udobnoj stolici i da je verovatno zaspao. :question:

Kada se u tom potpunom miru i smirujucoj situaciji Kole prodere iz sveg glasa "uhvatio sam je tata ,brzo brzoooo,hajde pozurite uh kolikaaaaaaa je ",uskocili smo istovremeno u moj mali camac i za kratko vreme bili kod Sinise na brodu ni sada neznam kako je to samo kratko trajalo da se od tog skakanja u camac  na Koletovo pomalo panicno dozivanje nismo okupali ili popadali u vodu i polomili vrhove stapova koji su bili u malim camcu kao rezerva .Neznam i nije mi jasno ni dan danas .Rekao sam Sinisi "verovatno krupna stuka"pa smo od toga dobili i vece ubrzanje svesni da stuka zna dobro da unakazi ruke sa svojim zubima jos ako je Kole uhvati golim  rukama bez rukavica ili krpe mogu samo da zamislim sta moze da bude.Da ne preterujem ali video sam da je Sinisa "pozeleneo " od preterane brige sta je to Kole toliko napravio "paniku".

U sunceee ti jeb... kada nas slog nije strefio :eek: kada smo Koleta u ugledali kako u goloj ruci drzi ogromnu zmiju preko dva metra ,deblju od najdebljeg stapa za pecanje em sto smo bili zeleni brzo smo po bledeli i oblio  nas obijicu znoj ,priseo nam odmor i rucak sve mi se zavrtelo u glavi oko mene ali smo brzo regovali i zmija je savladana uspesno Kole ju je dohvatio u masinskom prostoru sa u napred pripremljenom alatkom .Kasnije nam je priznao da je zmiju video dan ranije ,ali da je zeleo da je bas on uhvati i otuda zelja da pravi one alatke i razno razne zamke za hvatanje zmija.
Gledali smo to kao decju mastu i silnu volju u prici posto ju je on licno uhvatio da se istakne sto je i dobra osobina,pomalo gledali sa nevericom u tu decju konstataciju "kako je video zmiju dan ranije na brodu i mirno spavao" ali kada je rakao "pa ja Vam kazem stvarno ima jos jedna veca od ove tu je ispod ovog poklopca" mislio sam da : ako smo dobro prosli u prvom naletu na Koleta i  zmiju i da nas nije drmno slog,da ovoga puta necemo dobro proci kako smo se pogledali Sinisa i ja medjusobno ostali smo bez teksta.

Stvarno deca uvek govore istinu.Ispod poklpca motora  u masinskom prostoriu bila je jos jedana velika zmija i nju je Kole dohvatio sa tom alatkom koja se i dalje cuva na njihovom brodu.Valjda zato sto se brzo snalazi sa alatkom koju je sam napravio ,a i neverovatno koliko je  to dete neustrasivo kada je boravak u prirodi u pitanju.Mi smo bili u opravdanom strahu zbog Koleta dali ce se snaci sa zmijom u ruci koja pri tom vitla na sve strane kako bih se oslobodila .
Sta je ovde vazno reci ostalim vucicima sa Dunava da bi se snasli jer neminovno je da ce i oni u zivotu sresti zmiju .Nikada je ne hvatati golom rukom,nikada za rep a ako je to neminovno takava sitacija sto je imao Kole ,hvata se sto blize glavi cvrsto se drzi da nemoze da se okrene i da pritom ne ujede ono sto mlatara nije opasno samo sto je neprijatno.Zapamtite kada se jednom uh
vacena zmija zeli izbaciti iz ruke to mora da bude strahovito brz zamah da prilikom izletanja iz ruke nema sanse od brzine kojom izlece iz ruke da ujede zubima.

Ovo su zmije koje su usle u brod u jednoj  marini (nezelim imenovati kojoj u svakoj je to moguce)
zato je pouka za nauticare i camdjije sa kabinasima cim okrenes glavu zatvaraj vrata da ne udje nesto kao ove zmije ,ni misevi nisu manji problem ,pac...da ne pominjem zbog toga sto je to priroda i na vodi je sve to normalno ako se ozbiljno pripremimo.U ovom slucaju zmije su usle nepaznjom servisera (nije zatvorio vrata a napustio plovni objekat na duze vreme)

Ova se prica srecno zavrsila Koletu cak predstavljala  zadovoljstvo nama brigu sa razlogom i ako me pitate da li su bile otrovne neznam pravo da Vam kazem nisam  dobar poznavaoc .U brodu nije ni jedna dobro dosla i nazalost retko same izlaze iz broda moraju se odstraniti na neki drugi nacin .
Kole je neustrasiv nezna sa strah .Pouka je da se Vucici sa Dunava moraju upoznati sa prirodom ali opreza nije na odmet treba dobro da otvore oci  :eek:    kada bazgaju pored reke.

Verujem da ima i drugih iskustava. smiley139 pa neka se nadovezu na ovu istinitu pricu o Koletu i njegovim dozivljajima sa Tise Svaki savet nasim Vucicima je dobro dosao . smiley033

dovla

Bravo maleni, svaka čast, čestitam na neustrašivosti! smiley033
Ne čuje se sa čardaka, pjesma stara, pjesma laka, otkad tebe nema kraj mene...

igor

Bas je velika! :thumbup: Imas srca mali! smiley033

Damir

koletu svakačast ali opreza nikad dosta

Panonski Mornar

Kole puno opreza u lovu zmija jel svaka ujeda kad je u opasnosti čak i bjelouška  :takoje:
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.

Djole

Kole je postao pravi junak i najinteresantniji član Vukova. Čestitamo!
Pozdrav za Koleta i sve ostale male junake sa prethodnih slika.  :bye:

@Djole ,

Hvala na lepim cestitkama i na pozdravima za sve Vucice na ovom forumu i ja se pridruzujem istim pozdravima i cestitkama sa jednom opaskom za  smiley139 pisite o svojim vucicima dajte po neku fotku nemojte biti inertni mi smo buduci  smiley139 i zasluzujemo bolji pristup odraslih. Puno Vas pozdravlja Kosta -Kole Nikolic licno :takoje: smiley033

retfala

Tygerov junior plovi u najnovijoj mini verziji Tajmena.

rj

nova verzija šuplja ko i stara  :rlol: :rlol: plpvi plovi tajmen u zaborav  :bye: :bye:

na kanalu

evo i moje princeze,buduce vucice sa dunava;