Video klipovi o ribolovu

Započeo zorro, 03 Januar 2010, 22:10:59

Veliki89

Čak i ja koji sam se godinama takmičio odgledam klip. Volim da vidim, cujem informacije o nekim lokacijama na kojima nisam bio dugo ili uopste.

Sto se samog kvaliteta snimka tice odlican je, šteta sto nemam 4k tv  :thumbup:

Klasicna Srpska boljka.. svi uglavnom mozemo bolje i interesantnije.....preko tastaturice.
Sta ces Milane jbg nisi brate toliko lep za kamerino oko, a takodje nesto ti ne ide od ruke ni pecanje koliko vidim.

vladimir022

Ekstra video samo cepaj
Bio sam cini mi se bas na tom mestu i na slicnu primamu pecao i nisam imao ni jednu babusku na feeder, a ni cale na dubinke.. samo plovak uz trsku i javljala se cvrenperka svih velicina, a i ovi pored nas se nisu napecali, valjda sam bas potrefio mrest.
Prelepo jezero i bas je velik plus sto bema americke napasti

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока

Ne znam kome smeta da neko kvalitetno snimi neki svoj pristup ?
Covek se potrudio, vodi racuna o detaljima koje neko nece da vidi  ( ugao kamere, osvetljenje, polje rada, ulov, sitnice ...) i pokazao da moze tako, i to je vise nego dovoljno.
Gde je rekao da morate bas da prepisujete , ili bas da morate  sa tim sastojcima ?!
Samo je izdvojio vreme i daje svoju pricu... Nije to bas lako i jednostavno, a ko misli da ume bolje nek snimi.
Misle mnogi da znaju sve, a nije bas tako...Ne lovi se riba svaki dan i isto !
Decko menja vode, tehnike, i pokusava da isprica sta on kapira.
Zato, pozdravljam svaki trud u ovom kvalitetu snimka, a sta bi komsija Misko uradio ili ja  ... meni nije bitno.
Ni ove druge "komsije"  koje gledate i aplaudirate,  ne kupujuju u samousluzi , i jos neki imaju licni interes od prodaje, pa nisam cuo da nekom smeta.
Tako da ova vrsta zabave je bolja  nego vecina sadrzaja sa TV ekrana za one koji vole ovaj hobi .
Teraj Milance, i svaka cast na trudu , a kriticari nek te poklope u istim uslovima i na istoj vodi, i sve to snime od pocetka.
Veliki je to trud, a mnogo vise majstora iza kamere se podrazumeva.
PS. Ne moze sve iz radnje iz kraja da se nadje   , pa da smo jos toliko iskusni ribolovci !!!
Mozda moze drugacije, ali neke stvari ne mogu da se naprave u "Mikijevoj radionici ", a satiru ...
Zato, odgledas pa bar znas kako neko drugi razmislja , i primenis ako ti se nesto svidi.... ili teras po svome.

Nermin-Tuzla

Odgledao sam sve Milanove video uratke i moram priznati da je ovaj daleko najbolji što se samog kvaliteta snimka tiče.Kada je u pitanju sam sadržaj videa snimci prirode su usitinu fenomenalni ali ruku na srce kada je u pitanju samo pravljenje primame nije se imalo šta novo za vidjeti.To je neka moja lična impresija ali svakako da Milanu treba čestitati na uloženom trudu jer puno je onih koji možda tek ulaze u "svijet komercijalnih prihrana" i ovakav video svakako će im biti od pomoći.
Kada već govorimo o ovim video "radovima" moram priznati da nisam bio pretjerano oduševljen ni sa posljednja dva videa od "profesora" Milana.Nekako su na mene veći dojam ostavili oni stari snimci gdje se "profesor" bavi svojim nekim ŠPECIJAMA,edukacijom o boltuški,tarhani kao partiklu etc etc.Međutim sve je stvar lične impresije i ličnog afiniteta.Iskreno mi je žao što on i Miha nisu napravili video kad su nekad zimus ako se ne varam "rasturili" ribu na Dunavu što smo mogli vidjeti sa fotografija,ali eto valjda jednom naprave nešto slično  :)

trim

Citat: Milan Veličković poslato 22 Maj 2019, 23:48:38
Kada naiđete na govno ne dirajte ga jer će početi još više da smrdi!
Šta me briga kakav je video ali vrijeđati nekoga ko misli drugačije je jadno.
Plovak ja zakon

Naravno da ne smeta i neka decko snima jos milion svojih pristupa ali ako je vec podelio i gde je bio, kako pecao,drzi predavanja  i slicno moje neko vidjenje stvari je  da isto mozemo  prokomentarisemo i kazemo sta mislimo da su falinke ovakvog video iz naseg uglao,sta nam se svidja ili ne svidja.
Ja samo mislim da video treba da nosi malo snazniju poruku od ove koju ima.
Videli smo ovakve stvari i procitali milion puta i manje vise sve se svodi na isto.Uzmite bilo koji broj ribolovackih novina pogledajte nacicete u svakom manje vise isti ovakav pristup.

Po meni trebalo je skratiti deo o hrani reci par reci sta hrana sadrzi i cepaj dalje,koncetrisuci se vise na samo pecanje nego na frzdanje srafilicom i mixerom.
Snimati vise samu akciju uz povremena objasnjenja i komentare mozda.

Lepo je sto se trudi samo ne vidim neku svrhu njegovog truda sem sto skuplja lajkove,zeli da postane ribo mega star i soli nam pamet ili gledaju ga pacenici koji ne mogu da odu na vodu.

Svako ima svoj dozvljaj ribolova i ribolov kao i zivot prolazi kroz razlicite faze.

Da bi se neko razvijao kao ribolovac mora da tezi stalnok experimentisanju.
Koliko puta sam samo isao da pecam i experimentisem i ne uhvatio skoro nista a znam ako primenim neku klasiku da cu uloviti ribu.

Ali sam uvek vise naucio iz experimentisanja nego li iz ponavljanja jedneog te istog.

Ja imam  kolege koje ceo zivot rade samo jedno te isto.
Mene bi ubila ta monotonija.

Tako da ocu da kazem da bi vise voleo da vidim nesto novo  i nesto malcice drugacije.
A i ko sto ima ljudi kojima se svidja i komentarisu isto tako mozemo i mi kojima se neki deo ili nesto ne svidja da prokomentarisemo.
Ne vidim ista lose u tome.
A ja da snimam neka fala ...Ja ono sto sam zeleo da podelim, podelio sam ovde sa vukovima i na svojoj stranici ne trteci se i potpisivajuci se svojim imenom svuda i lepeci svoje slike svuda
Sve iz proste zelje da podelim nesto sam naucio saznao ili otkrio.
Ali nismo svi isti naravno i dobro je sto je tako.

:tongue:

Milan Veličković

@jamal
Kao prvo svi komentari i kritike su ok ako su napisane tako da su dobronamerne i konstruktivne.
Postoji nešto u izražavanju što se naziva kultura ophođenja prema drugima a pogotovo prema onima koje ne poznaješ.
Ako si sa nekim dobar na tom nivou da se međusobno psujete i da to nikog ne vređa, podržavam i taj način komunikacije... ALI ti si se u svojoj prvoj rečenici obratio prema meni uvredljivo jer si napisao: "Vidim da ti je mnogo dosadno u životu...  :lol:" a dalje si nastavio sa nemoj ovako nego onako, ne kaže se ovako nego onako i kroz celo obraćanje si pokazivao koliko si sujetan i da ti je bitnija dlaka u jajetu nego suština. Takođe i u poslednjem postu si koristio vređanja svih onih koji gledaju moje video klipove  a takođe sa cinizmom si govorio i o meni, i ponovo pokazao svoju sujetu i egoizam
Citat: jamal poslato 23 Maj 2019, 23:36:10
Ti verovatno misliš da si najpametniji i da najviše znaš o pecanju jer se tvoj egoizam i sujeta vide u svakom tvom postu.
Ja kao kreator na youtube-u imam pristup statističkim alatima koji prate gledanost svakog dela tj segmenta u video klipu i to što ti predlažeš manje vremena ovde a više onde, apsolutno je u suprotnosti od onoga što pokazuje statistika. Čisto sumljam da si i posetio moj kanal jer tebe ne zanima da izvršiš analizu mog rada pre nego što kritikuješ, jer si u samom startu nabaždaren negativno sa željom da rasipaš uvrede, a da si pogledao, video bi da ima dovoljno raznovrsnosti. Takođe bi mogao i da vidiš u komentarima ispod video klipova moje odgovore na sva pitanja i u njima moje viđenje i logiku ribolova kao i moje potenciranje na eksperimentisanju. Pokušavaš da mi nametneš da ja vas forsiram na nešto i solim vam pamet, a ja ni u jednom trenutku nisam rekao da bilo ko mora bilo šta da uradi ovako ili onako, već kroz svoje reportaže želim da pokažem gde sam bio i šta sam radio i na koji način. Da bi upoznao neku vodu nije dovoljno da samo jednom odeš da pecaš tamo, to je valjda jasno. Destinacije koje sam prikazivao u video klipovima su gotovo sve različite, a snimci su nastali u jednom obilasku, i ako neko misli da je to jednostavno grdno se vara. Svi znamo koliko je priroda ćudljiva i svako je doživeo da ima 0 bodova kad ode na pecanje i to na "svom mestu" gde stalno dolazi i gde poznaje svaki santimetar vode i svako ponašanje i reakciju ribe. Pošto smatraš da si ekspert ribolova, isprobaj se u tome da odeš na neku vodu po prvi put, da uspešno odabereš poziciju za pecanje, da uspešno odabereš daljinu, dubinu, primamu, mamce, taktiku i tehniku i da ostvariš rezultat (i da sve to snimiš i nama pokažeš), pa ćeš na svojoj koži osetiti kako je biti u mojoj koži i valjda ćeš promeniti pristup prilikom komentarisanja i sa uvredljivih komentara preći na konstruktivne predloge. Ti možda imaš slab odbrambeni sistem pa ti svaka informacija naruši integritet i odmah pomisliš da neko tebe tera ne nešto. Možda si dugo vremena bio izložen reklamnim video klipovima pa i moje video klipove posmatraš na isti način a u suštini se moj rad baš u tome i razlikuje od ostalih. Ali to vide mnogi drugi, a ti i ne moraš... Radim ovo što radim jer sam otkrio da snimanje ribolova meni lično pričinjava zadovoljstvo i da mi je otvorilo drugu dimenziju u ovom hobiju i zadovoljstvo mi je ako u nečemu nekome pomognem. A tebi koji od mene nisi dobio ništa korisno nisam bio ni dužan da dam jer nisam angažovan kao tvoj instruktor pa da moraš biti zadovoljan onim što sam objavio u video klipu. Ali od tebe očekujem da ne vređaš ni mene ni druge jer tebe niko nije uvredio time što je objavio snimak svog pecanja. Ako komentarišeš, budi kulturan i konstruktivan i ništa više...

I iskoristiću priliku za još jednu poučnu izreku: Kada naiđete na svinju, nemojte se rvati sa njom jer bićete oboje prljavi, a svinja će uživati u tome!

Hvala svima na komentarima!  smiley033

Milance ako je uvreda da ti je bas dosadno u zivotu onda ne ne znam sta da ti kazem.
Jeste mozda malo cinicno ali za mene to stvarno izgleda tako.
Postujem sto ti je zanimljivo i sto nalazis zadovoljstvo u tome.
Malo sam izgleda ceprknuo i ja po tvojoj sujeti.
Ribolov jeste nauka ali nije nuklearna fizika ,svako moze da nauci.
A ne mislim da znam najvise ali mislim da znam dosta,jer sa dvesta izlazaka otprilike svake godine za svog zivota pa da je magare naucilo bi.
A drugi komentar i ton si dobio jer ti je sujeta povredjena bila pa si direktno poceo da vredjas jer si ocigledno si navikao samo na pozitivne komentare.
Dal sam svinja ili govno ne bitno je ,poenta cele price je da ne palamudis sa mericama i filozofiranjem na pocetku.
A kad pozelis mozes kod mene u goste da otpecamo zajedno.
To jest ti pecaj ja cu snimam.
Ozbiljan sam  :tongue:

Lele  :cheesy: Čuvajte se ljudi gordosti i sujete ... to su praroditelji svijeh grehova  :wink:

Ne mozemo da ocekujemo da smo svi isti.
Neki smo sujetni ,ograniceni,nadmeni .....
Bez obzira kakvi god da smo svako ima pravo da bude kakav god hoce.
Sta sam reko kako sam reko ,mozda bolje i ne znam.
Ja sam samo rekao sta mi se ne svidja verovatno na sebi svojstven nacin.

Komentari i kritike ne moraju uvek da nam se svidjaju .

Žao mi je što ne mogu da odgledam video oko kojeg je nastala ovolika polemika, jer imam još malo mobilnih MB za internet, a prenos videa troši podosta. Pogledao sam samo početnih desetak sekundi, sa prelepim pejsažima i to mi je bilo dovoljno da mogu da kažem da sam video nešto lepo i ugodno ribolovačkom oku.
Gledajući raznorazne dugometražne filmove, još davno sam shvatio da u svakom, ma koliko bi mogli da kažemo i lošem ili neinteresantnom filmu, ima bar po jedna scena, ili samo gest,  za koju je vredelo odgledati ceo film. A da on nije snimljen, da neko nije uložio trud, te vredne sekvence za nas ne bi ni bilo. Prema tome svakako treba ispoštovati autora.
Danas skoro svako ima kameru, uvek i odmah i na licu mesta i neka slobodno snima. Nekome će se dopasti a nekome ne. I to je uvek tako bilo i biće.
Uvek je vidljivo kada film snimi amater a ne profesionalac. I ako amater ima ambiciju da se usavršava  dobronamerne kritike su mu i dobro došle.
Čudi me da među nama nema profesionalnih filmadžija. Oni bi bili najbolji kritičari amaterima.

Različite su motivacije onih koji upražnjavaju pecanje. Različiti su pristupi i sfere interesovanja. Svako ima svoje razloge, ali mislim da je svima jedno zajedničko -kontakt sa prirodom.

@ Slob
Profesionalne filmadžije , brate , love neke druge ribe  :cheesy:
@ Jamal
DŽamal , Rođeni Vataču tijeh riba , ja se tebi čudim  :huh: Što se uopšte mešaš u sve ovo ? Pa i ja sam , brate, Rođeni Hebač  :takoje: pa ne objašnjavam svakom klincu , kome ona stvar padne na pamet , kako se to radi ... pao bi mrtav  :cheesy: A i loš si pedagog  :no: Ti si ko oni stari profesori , što čim učenik pogreši , odma vataš za zuluf ili lenjir preko leđa  :lol: Ako se Milanu sviđa da uči đecu , pušti ga , neka ga ... a ako ne vjeruješ da sam ja ovo što tvrdim za sebe  ... eto dođi u goste kod mene jedan dan da otpecamo zajedno .To jest, ti pecaj , ja ću ...  :tongue:
Mrtav sam ozbiljan  smiley092
@ Milan Veličković
Milanče , brate , kad već navodiš bisere narodne mudrosti , ne misliš li i da bi ih se trebalo pridržavati ? Jesi li izdržao ?  :cool:
Doduše ... ima i ona narodna " Hebi magare dok je u blatu , jer ne može da te ritne " , pa , ako voliš ...  nama ostalima ondak jedino preostaje da nabavimo

i da uživamo  :cheesy: smiley033

mknezevic

A kako bi bilo da moderatori pobrišu sve postove do poslednjeg klipa?  :takoje: