Uradi Sam

Započeo ctpaba, 26 Jun 2011, 20:12:24

Danas pakujem kinez- ventilator (koji je odradio svoje) za kontejner ,pogledam ga malo bolje ,sinu ideja .Ostavim ovo :

Za ovo :

Rešenje za tvrdu obalu gde je paćenje da zabadam držač.Trebaće mu malo dorade .

Блок_64

Краљу.Свака част за идеу.
Узми шта можеш и не враћај ништа!

Oliverikus

Razmazio sam se poslednjih godina, pa sve više preovlađuje hedonizam koji nisam kod sebe mogao ni naslutiti. Nekada sam pešačio mnogo km noseći pribor kroz njive i šume, da bih došao do željenog mesta za pecanje. Sada, ako mi auto nije iza leđa (max 30m), tražim sledeće mesto. A kako i ne bih. Kada potrpam sve što mi treba, napunim Boru (duža varijanta, kao karavan) skroz i redovno kačim sve čak i na krovne nosače (slikaću sledeći polazak na kampovanje). Pored sve opreme koje imam (štapovi, držači, torbe, krevet, 2 stola, 3 stolice, šator, suncobran, mala plinska boca...), gledajući youtube snimke pecanja, a i primećujući reklame ribolovačkih radnji, odlučio sam da mi je potreban stočić za mamce, pa sam se malo razmahao o opravio 2 komada.
Koristio sam 2 stare tepsije-pleha (kako ih ko zove...  :rolleyes: ) koje nisu više bile za upotrebu u kuhinji. Imao sam neki stari kineski rodpod koji sam prilično oštetio pre 5-6 godina, ali sam zadržao neke šrafove i šipkice, kao i nosače signalizatora koji su mi bili veoma korisni. Dodao sam još samo 2 šrafa sa maticama veličine 17, koristio bušilicu, bonsek, ključeve 10 i 17, i rezultat je na slikama.

Bolje mi deluje nego oni" firmirani"  :thumbup: Jedna rešetka gore i eto roštilja -"2 u 1"  :rolleyes:

Блок_64

Све ми је јасно осим сврхе сточића за мамце.
Урадио си га одличено нема шта али сврха стварно не постоји.

CitatRazmazio sam se poslednjih godina, pa sve više preovlađuje hedonizam koji nisam kod sebe mogao ni naslutiti. Nekada sam pešačio mnogo km noseći pribor kroz njive i šume, da bih došao do željenog mesta za pecanje. Sada, ako mi auto nije iza leđa (max 30m), tražim sledeće mesto. A kako i ne bih. Kada potrpam sve što mi treba, napunim Boru (duža varijanta, kao karavan) skroz i redovno kačim sve čak i na krovne nosače (slikaću sledeći polazak na kampovanje). Pored sve opreme koje imam (štapovi, držači, torbe, krevet, 2 stola, 3 stolice, šator, suncobran, mala plinska boca...),

Пикап је кева.
Узми шта можеш и не враћај ништа!

Oliverikus

Ima svrhe  :smiley:
- Često moram crviće da branim od mrava, ovako je lakše;
- Kad se mamci nalaze na zemlji, redovno ih zakačim i prospem. Mislim da ću ovako lakše da ih sačuvam od sebe;
- Kad kampujem, tj idem u lov šarana, prilikom zamene mamca menjam ceo prevez sa udicom (mamac je na dlaci, a sve je to u PVA mrežici ili kesi, pripremljeno ranije). Čini mi se lakše organizovanje tako pripremljenih predveza.
- Dubina stočića za mamce mi obezbeđuje da ništa ne padne u travu i na zemlju (olovca, sitne udice, vadilica za udice, stoperi za boile, stiropori-podizači...);
- Visinu stočića mogu podešavati po želji, tako da mi se nalazi u što pogodnijem položaju, tj na dohvat ruke, pored stolice. I stolicu sam isto adaptirao, tj produžio joj noge, jer mi nikako ne odgovara kada je niska (treba brzo podići 100kg po potrebi  :smiley: ).

Verovatno će se naći još neka svrha. Ko što kaže kolega limovac 74, možda gurnem ugalj, pa raspalim roštilj (imam rešetkica raznih, obezbedili me pre par godina za rođendan).

Najbitnije je da me nije koštalo apsolutno ništa. Ne smeta, a može da koristi  :cheesy:

micko.tegi

Sinoć se malo zaigrao oko kontrolne table, rešio da malo izmenim redosled prekidača, kako bi moglo sve da stane i da ne smeta. Prošla tabla je bila aljkava, mat crna, s rupama, jer je prethodni vlasnik nekoliko puta menjao raspored prekidača, pa ostavljao rupe. Ne mogu ja to da gledam u takvom stanju  :lol: Malo vremena i sve se sredi. Pošto sam imao svoj sonar, a prilikom kupovine ovog broda, dobio još jedan, upario sam ih, jer jedan je fishfinder, a drugi DSI, pa će mi oba služiti. U subotu odoh na 8 dana, mesto prihranjeno, mamci spremni, ja spreman  :bye:

Torba za olova. Bolja varijanta ne postoji:

Jesi li opsio pojas za paverlift?

Da. Ta ideja mi je od toga što sam prethodno koristio, i koliko je to zahvalno shvatio. Fišekliju.
Jedini problem je što u istu ne stane dovoljno najvećih olova.
Stanu 3 - 4 olova od 250 grama ili sedam, ovde prikazanih ( 2 od 200 gr. , 3 od 150 gr. i dva od 120 (?) ( ona dva okrugla, valjkasta ) grama ). Kome se ne da šiti može to potražiti.
Ja sam ovu donjeo iz Krajine. Ovde sam tražio i na pijaci i na netu, pa shvatio da bi morao do Temerinskog vojnog otpada da nađem iste, još dve.
I ne lezi vraže uzmem odsječeni vrh-kapuljaču sa ruksaka, kojim se onaj otvor nakon stezanja špage zatvara, od teškog pletenog najlonskog konca, platna.
Počnem šiti planirajući da to bude kao klasični klaser, tako ispruženo.
Tek u nekom momentu počnem savijati, i primjetim kako se to dobro posloži tako savijeno. Ništa ne mrdne.
Stavim kilu olova, ne mrdaju olova, a stane.
Stavim dve kile, ista stvar.
E reko to je to.

image upload

P.S. Ima fišeklija i na KP, ali kao što više puta naglasih, klonim se tih varijanti na "dođem ti" ovde.
Da ne bih imao traume poput Germine.

Glos, ja ti se divim.  :tongue:
Ne zbog hand craft vrećice za olova, nego zbog viška slobodnog vremena.
Jer, šta imaš, ako vremena nemaš?  :cheesy:

Jesi je uradio, vrh je.

Da mogu nekako u masovnu proizvodnju da stavim. Prodavalo bi se samo tako.

A ovo oko vremena. Ja tako jedino i mogu.
Sve drugo što je na tuđi ritam organski ne podnosim i odbijam.
To sam shvatio još kako su me pokušali saterati u vrtić.
Aj dobro probaću. Probam. Eto mogu, dokle sada ? Stalno.
Kako stalno..
Nisam na kraju išao u vrtić.
Posle osnovna.
Aj` to se mora, pa sam išao.
Isto tako, nikad kraja..
Završim 6 razreda i do qrca.
Kupim diplomu srednje ne znam ni ja zašto, jer i raditi ne volim, sem ono što volim.Odnosno svrsishodnim nalazim. A tu je i razlog tolikog petljanja i pravljenja svačega ( koječega ).
Nemam mira dok se nešto ne ostvari, zgotovi, popravi.
Još jedan primjer koji teško podnosim, a ovde tako neizbježan. čekanje u redovima ili obilaženje šaltera.
Draže bi mi bilo da pucaju mi u nogu nego da na takav način pola dana provedem.
Pola dana je neka standardna mjera, za rješavanje nečega, ovde.
Kao ovce.

No, evo još jedan detalj iz moje kuhinje.
Svarovski kristal od 1500 dinara, ugrađen ( ubušena rupa u tom plastičnom nosaču, pa Syntelan ljepkom zaljepljeno, 24 sata pod stegom ostavljeno )u tripod da refletuje svjetlost u uslovima sumraka, pa i noći uz lampu na glavi. Te mi time omogući brže na zvonca - štapove očima fiksiranje.
To je onako čisto za prvu ruku ( ne može da škodi ), a pravo svjetlo sam napravio da ide sa one druge strane, i svjetli u štapove, i zvonca koja ću da postavim..

flutikazon

A sta si uradio za 6-8 razred?
1 vodenica = 7 kamenova, 1 kamen = 4 litre = 400 drama, 7 kamenova = 28 litara,1 litra = 7 dana =100 drama, 7 kamenova = 196 dana

Trebalo je nešto malo ići, ali se po podrumima živilo. Tačno znam kako je sada Rusima, među Ukrajincima.
Elem. Priznaše nam te dve godine, kao položene.

No, evo napravih "motalicu" , ali za namotavanje ( vraćanje ) sa špulne role na špulnu silka.
Osta mi onaj tronožac od naručenih pica. Nikada pomislio ne bih da će tako savršeno poslužiti. Sa drugog kraja će ići šelna, da osigura.
Sve odradi bušilica.

Armatura odsječena, 11 mm.
Pa dodata ta siva plastika od priskrbljenih uz kupovinu ogromnog flat tevea.
Ima na topiku "kako namotavate silk" https://vukovisadunava.com/monofili/kako-pravilno-namotati-monofil-na-spulni/120/
nedavno postana sa moje strane i varijanta za odmatanje, na rolu stavljanje, silka.