Trenutno sam na pecanju

Ma nesme niko da im pridje kad mlate onim motkama i lansiraju HIT 100gr rakete

Poslato sa BLA-L29 uz pomoć Tapatoka

Pecanje mi je opsesija.

Idemo momci, do jutra ce biti copor na vodi . Bravo za ulove !

a tek za vikend...  :rolleyes:  Pexone brate, kol´ko ima ta tvoja  :shocked:, deluje mi lepa baš, ali ne mogu da ocenim  :lol:

Posle merenja se ispostavilo da je Peksonova celih 20 gr teža od moje druge. Kolike su? Pa veeelike! A to što si ti pobratime Ljubo izjavio da ih ja vadim od opasnosti od prijave od Jugova.... I Miša mi nije dao štap. Samo odgovarajuću hranilicu i udicu :lol:Sam sam punio hranilice, stavljao crviće, zabacivao, izvlačio, na kraju sam sam i rakiju pio! :lol: :lol: :lol: :lol:

Bravo momci, izbegli ste aps...a i mrene vam dobre! :wink:

bulmil

ajmo snimak taj da vidimo,ubrzaj se ibanezi

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Džamajka

pexon

Da i ja lanem koju. Fenomenalno pecanje i još bolji provod. Misha i ja smo celo veče tovarili Ibaneza da je mator pošto je imao gomilu promašaja. Na kraju me je stari lisac pretekao sa ulovom na "višedecenijsko" iskustvo.  :rolleyes: Miša nije ni pecao ozbiljno, on je više bio tu zbog dobrog društva i rakije. I naravno, ovekovečio je sve slikama i snimcima. Dunav trenutno prelep i izdašan.
@ad fines mrenka je imala 2,5 kg, Miša nas je majstorski nameštao kod slikanja pa izgledaju veće.  :cheesy:

Spojene poruke: 12 Oktobar 2018, 09:57:02

P. S. primamljivanje Raduškovim gica mix-om uz dosta crva naravno Hit fider standard hranilicama od 100 gr.

brate kako si se namestio, pomislio sam u prvi mah da ima 4 kile. Ali vidim prsti opet veliki....  :rolleyes: :lol: :lol:

pexon

Miša je majstor fideraja ali i fotografije. Ima par slika Ibanezih još boljih, ali nisu okačili, ne znam čijim su telefonom slikane.  :cheesy:

dobro si nam rekao, od sad mu sve ribe smanjujemo za 30%   :rolleyes: :lol:

milan ns

Pa kad ih tu hrani svaki dan pa su debele

Poslato sa BLA-L29 uz pomoć Tapatoka

Pecanje mi je opsesija.

jugov

:clap2: :clap2:
Pa umalo da ostanete bez ulova.
дом је тамо, где је дунав
dom je tamo, gde je dunav

pexon

Jbg matori Ibanezi kud ima slabe reflekse, kud mu se i ruke tresu!  :lol:
Al oće ga riba, posle sto promašaja upeco je mamaru!  :rolleyes:
A kako se Misha smeje, zacenio se čovek, mogao je umreti... Opet se slatko nasmejah posle ovog prisećanja, odlična ekipa i nezaboravno druženje u svakom slučaju. I

'Ajd da citiram svoj post iz druge teme vezan za jučerašnje pecanje.
Red je da se i ja zahvalim Miši što nas je nesebično odveo na svoju lokaciju i tako omogućio da upecamo za sada naše najveće mrene. Takođe i Peksonu što me je iznenadio juče pozivom na pecanje. Ništa nije bilo unapred planirano, ispalo baš iznenada i spontano. Ni Miša nije planirao izlazak, nego kad smo mu javili da dolazimo i pitali za mesto, nije mogao odoleti da ne dođe. I zaista je svoje pecanje ostavio po strani, nije forsirao hranjenje, niti se udubljivao u pecanje, nego je uz zezanje i šalu savetovao nas. Dobio sam i lekciju iz markiranja, obeležavanja i sličnih stvari o kojima nisam imao pojma. Predivno veče koje je samo garnirano ovim lepim mrenama! Pekson je malo smanjio ribe zaokruživši na 2,5kg, precizno, koliko se sećam, vaga je pokazala 2,660kg za njegovu, a 2,640 za moju veću mrenu. Prva nije merena, oko 1,5 kg odokativno. Mesto je puno i prosečne nosare koja je verovatno uzrokovala moj veliki broj promašaja. Sitno treperenje, kontra  i ništa! Na udicu 10 sam nizao po 5,6,7 crva i verovatno samo uzme poslednjeg crvića bez gutanja. Dokazujem ovo kasnijim ulovima par nosara koje je Pekson koji je lovio sa 3 crva uspeo da zakači i što je meni posle svakog promašaja falio upravo jedan crv. Iako je Miša rekao da su njemu i mrene koje je lovio uzimale pipavo i oprezno i da je i on lovio uz dosta promašaja, meni su obe mrene udarile silovito i bez nekog "prenemaganja" tako da se nije moglo promašiti. Opet, u prilog Mišinoj tvrdnji ide mrena koju je uhvatio Peđa. Njemu je mrena prvo malo otpustila , a onda zategla najlon bez siline pri udarcu. Usput, potez ima nekoliko vrlo zanimljivih mikrolokacija za varalicu, tako da ću prvom prilikom i to malo da ispipam.