Treba li mi sve OVO?

Započeo žex.rašeta, 07 Decembar 2010, 08:45:46

Tako Munja ide na pecanje

Tako je lako kad imas kola,a kad ides bicosem onda restrikcija(moram da slikam) .Mada vilom da ima svega po malo pa sam nosio torbetine tako da nisam mogao da okrecem pedale ,a i ledja su mi pukla.  :takoje:
a ka kupim kola ima da ponesem smiley041

Čitam ovo što pišete kolege, pa se setih nekih situacija i slatko nasmejao  vezano za gomilu stvari koje sam nosio i komentara ljudi kad me vide. Pre nekoliko godina, stižem na mesto gde sam mogao da pridjem na 50tak metara kolima, zaticem čoveka od nekih 60tak godina, kad sam krenuo da iznosim stvari iz kola primetio sam diskretan osmeh, sledeće pitanje je bilo šta jurim i el nisam slučajno krenuo na ratiste   :lol: Pošto volim da se šalim sa kolegama, rekoh da jesam, isti me pita protiv čega soma ili šarana, i ispriča priču kako je on zbog toga i batalio tu vrstu ribolova. Pribor kod mene je bio na nivou, tri teskasa preko 5kg, varalicarac, meč, i jedno 2-3 fix  štapa, merdov, držači za štapove pravljeni par kg, zatim kutija sa gomilom pribora, stolica. Drugi put sretnem jednog poznanika koji me pita što ne ostavih nešto kući, i kako planiram da odnesem ribu ako upecam jer opremu jedva nosim, neko drugi me jednom pita što nisam poterao prikolicu  :lol: U jednom trenutku sam počeo sam sebi da izgledam smešno nosim minimum 6 štapova pecam max na 3. Prošle godine sam imao 100tinak dana na vodi i počeo da se umaram od tegljenja pribora svaki dan, krenuo da razmišljam kako bi se rasteretio, i shvatio da sve što treba može da stane u recimo 6-7kg,i da sa time ribolov postaje uživanje a ne fizički rad. Ja sam lično bio zaboravio kako mi je lepo bilo kad sam bio osnovac, išao sa 3stapa i rancem i biciklom, više nisam imao a nije mi ni trebalo, nikad lepše pecanje, a i više uspeha nego danas. Problem je drugari što nema ribe, pa se mi dovijamo da je upecamo na svaki način, pa nam onda sve treba,  većina nas je pasionirana time.  Moj savet rasterecujte se što je moguće više, veće je uživanje  :ok:

Duduk

Treba , treba Ibanezi.

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

tiki61

Ako ti je previse, podeli! :)
Svi smo mi ravnopravni, ali su neki malo "ravnopravniji"!

Ibanezi imas srecnije lice nego kad si zveknuo onog smudja na kupu haha

Moj drug Master je klasican "usporavajuci" pecaros , samo je kasno shvatio ..

sheemcity

Ja sam iz istog razloga batalio saranski ribolov. Em dugacki stapovi em torbe, kante, sator, prihrane, boile, rakete, rod pod. Ako auto do mesta ne moze nateglis se kao lud.

Sada sam smanjio na torbu sa 2 feedera, 2 bolonjeza, drskom meredova i suncobranom, jedna torba sa opremom i prihranom i 2 male kantice za mesanje hrane. I stolica i koju uglavim cuvarku kada se spakuje :)

Sledeća faza ti je samo jedan štap i torbica preko ramena - varaličarenje! Tako je bilo bar sa mnom. A povratak sa pecanja, za razliku od bar pola sata pakovanja i tegljenja, izgleda tako što se samo okreneš u pravcu kuće i nastaviš da hodaš :lol: :lol:

a to sto setas i mlataras non stop ne trosi energiju?

Jedina fizicka aktivnost u toku godine kada prosetam par kilometra je
prilikom varalicarenja, i to stvarno volim i prija mi

Naravno sa kutijom pljuga i pljoskom u dzepu

laki22,
Naravno da je troši. Ali poznato je da je šetnja najzdraviji način rekreacije.
Roštilj, kotlić, rakija i pivo su na neki način lepa stvar. Koliko su baš zdravi, zavisi od mere. Ali uglavnom su produkt ubijanja dosade kada riba baš i ne radi, jer kada smo već doneli silan pribor i rasklopili ga na obali nije jednostavno doneti odluku sve to ponovo spakovati i odneti. Za razliku od varaličarenja kada ti problemi uopšte i ne postoje. Na neki način čovek se oseća mnogo slobodnije i nezavisnije.

Ma Slob mi kad se skupimo coporativno da pecamo sa nasim kamionima pribora bas smo slobodni i nezavisni.
Pucaju sale, klopa, jetra... a ponekad nesto i upecamo

A možda osećaj slobode zavisi i od karaktera čoveka. Neko se oseća slobodnim kada je vuk samotnjak a neko kada je u čoporu. Pa ko šta voli!