Treba li mi sve OVO?

Započeo žex.rašeta, 07 Decembar 2010, 08:45:46

zofoni

preterasmo malko sa pribor kao i svi...

Sp1tF1re

Tolko sam za zadnji skup u Neuzini spremao,cak i na papir zapisivao sta za poneti (ipak 5 dana sam ostao),da sam na kraju u sobi ostavio dve glavne kutije sa svim glavnim potrebstinama od udica ,najlona,olova,igli i sl no sreca pa nista nije radilo a nije se ni kidalo ono sto je bilo na stapovima :cheesy:
   Cetiri noci sam bio bez osvetljenja jer sam mislio da nisam poneo ni lampu za celo koju sam po povratku nasao u jednom malom bocnom dzepu od futrole za stapove  :huh:
   Cekam samo dan kad sebe necu odvesti na vodu  :rolleyes: :lol:
Pristalica sam da za duze pecanje i boravak na vodi nema suvisnih stvari ,nikada ne znas kad ti nesto moze zatrebati :thumbup:

heavy11

Ako moze da stane...trpaj!
Bolje biciklom na pecanje nego mercedesom na posao.

Svakim izlaskom mi se ovo pitanje mota po glavi i svakim izlaskom mislim da nosim najneophodnije ali kada pogledam poludim... :takoje:
Kampovanje ili višednevno pecanje je za tamić ili kombi.... :lol:

sofronije

Otkada sam se zarazio sa fiderisanjem, sam sebi licim na karavan bez kamile. Dotle sam se uvek ogranicavao na 3-4 vezana stapa, ranac mali sklopljeni meredov i cuvarku, a sada :showoff:....

Vladimir

To se i ja zapitam često, poslednja dva pecanja natovarih se ko zadružni konj, dve dubinke, dva fidera, pecaljka, varaličarac, sitan pribor + 4 kutije sa varalicama, da ne računam ostale stvari, kolko toga ima, i na kraju zbog konfiguracije terena pecao na samo jedan fider. Al opet, bolje i da se malo nateglim, nego da dođem na vodu pa da vidim da mi fali nešto, tad bih poludeo. Dok može da se prti na grbinu ću da nosam, samo da mi bude mirna savest.  :rolleyes:
Zbogom Kikindo...

Ali zato kada se sve lepo rasporedi i poređa na dohvat ruke uživanje počinje!
Uskoro ću biti polu-motorizovan, ima da ponesem na pecanje i komodu iz predsoblja i viseće elemente.  :takoje: :cheesy:

Fisher

smilex088:)Uh, narode sta reci, kad treba da idem na pecanje, a to podrazumeva 4 dana i 3 noci, prvo sto uradim je sledece:
- Spremam sve po spisku za opremu, sto podrazumeva i kupovinu dopunske opreme koju smo potrosili
- Spisak za hranu:)
- Poseban spisak za pice:) smiley015 smilex022
- Spisak za hranu za sarana i babusku
a onda sve to u jedan veliki KOMBI, jer to mu dodje oko jedne tone :eek: sto podrazumeva sat do dva ubacivanja pa onda i vadjenja...uh zar nam treba stvarno sve to...znaci sarandzije NAJGORI SMO.... :lol:
"Ako želiš biti sretan jedan dan, napij se, ako želiš biti sretan sedam dana, oženi se, a ako ipak želiš biti sretan celi život, postani ribolovac."

Vladimir

@Goa nije problem u prevozu kad idem sa drugarima koji su motorizovani, nego često moramo da ostavimo kola malo dalje pa peške do mesta gde ćemo da pecamo, e to zna da bude muka kad nosiš 30 kila stvari... A ovih dana ću malo i sam na Dunav GSP-om pa ću morati da vodim računa šta, kako i kolko nosim. Ma najgore mi za vodu, sad kad je vrućina ne idem bez 6-7 litara, kad se sabere sa ostalim stvarima nije to malo...
Zbogom Kikindo...

da014

Oktavija karavan dupke puna, nije mi problem da je napunim, raspakujem se, uživam u pecanju... Ali kad treba sa se spakujem da pođem kući i kad stignem kući da sve izvadim i unesem u stan... muka Božija...

jopinac

Baš kada sam išao s ujakom u Laslovo kaže mi tata pa s ta ce ti toliko pribora
a u golfa jedva stane pola pribora  :sad:
drzali smo i pod nogama i svagdje  :lol:
i svaki put kada se vratim s pecanja govorim si
"iduci put nema sanse da nosim toliko pribora pa pola mi netreba"
dode da se spemam za iduce pecanje imam jos vise
e onda popizdim i ja i stari i ujak sto nestrane sve u auto :rolleyes:
U  kolko sutra  krecemo ?

Fisher

E tu si u pravu, najveca car je kad se raspakujes pa sve ti nadohvat ruke...ali kad treba da se istovari....ja sam morao da sebi napravim police i podrum preuredim samo zbog pribora , jer zivim na 8 spratu, zeninu zimnicu izbacio i rekao da cemo odsad kupovati kiseli kupus i krastavice i lepo stavio rigips ploce i blindirao vrata, tako da sad milina...samo parkiram kombi ispred ulaza i ubacujem...spasao sam se uh...kakva zimnica, bolje prostor za pribor... :smiley:

Slavic.Blood

Kad idem sam motorom potrpam u ranac štapove i ostalu opremu, kantu sa hranom na korman i piči. A kad idem kolima, jedva stane sve u pežoa 307 ostaje mesta samo za druga i mene napred i uglavnom držim frižider sa pićem između nogu, da se zagrevam rakijom dok ne stignemo. :rolleyes:
Ponekad provedem po celu noć u polu mraku, 'mesto da negde ločem!
Najlon, osmeh, olovo, udica nameštam pecaljke biće dubinac ubica!

Marko.

Jos malo pa cu ovako na pecanje  :lol:
Ја не одлучујем да ли ћу ићи у битку по томе колика је сила која ми прети, него по томе колику светињу браним!

lkocis

Jedino je odžak od cigala. :cheesy: