To sam Ja

Započeo Chaki, 10 Septembar 2008, 10:34:21

js.bobrock

Pozdrav svima. Slobodan iz Vrbasa sa velikog backog kanala..
Na pecanje sam aktivno krenuo ove godine sa mojim malim sinom (8), isprva- zbog njegove pasije koju je razvio uz akvarijum i televizor..
Taj ne propusta emisije o tunolovu, "Cari ribolova" i ribolovu uopste, i stalno je pitanje ko ce da ga vodi i kada.
Sa druge strane, i ja sam isti, od malena volim ali retko sam isao, te nemam kad, te nemam s' kim , te nemam pribor, te nikad vremena, ali, to je cucalo i cekalo- do ove godine. Realno i nemam kad, radim bas previse.
Popizdim kad mi je jedan dan ugurao crtez sa pecaljkom i ribom kao podsetnik u torbicu ,, Da te ja ne smaram svaki dan, evo ti da se setis...".
Tu popizdim na sebe, i resim da napravim vreme, za sebe, njega, za uzivanje ...
I tu krenemo, kupim nesto pribora, nesto dobijemo, izvadim dozvolu, i eto ucimo se zajedno i ja i on polako... Volim i plovak i belu ribu ali mi je varalica prirasla za srce nesto a i netreba mi puno vremena, cim ima dva sata slobodno- idemo! ....
Evo i slika tandema...

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk

bobanchek

Поздрав свим добрим људима.
Поред воде сам мање више од малена, са и без штапа, са краћим или дужим паузама.

Некакав преокрет мог живота поред воде се десио при повратку са камповања, поранили за полазак скеле код Рама,
Дунав, ауто на скели, девојке у ауту, а брат и ја убијали време пецајући кедере, креће скела ка Паланци, мени кедер на удици,
брат ми каже остави га мало, он онако на површини, ми нагнути преко ограде гледамо га...кажем брату, време је да га пустимо, далеко је од обале...у три секунде: промашај, повратна, погодак, контра из шока, глава огромног буцка изнад воде,
удица кедеруша, буцко оде...срце лупа...удара... :)

Е сада преокрет:
Нас двојица грозничаво монтирамо балерину и трокраку, када смо стигли код Паланке, упецамо кедера,
ја га прободем кроз леђа да "живи што дуже", забацим, али то је рукавац, тренутно буцку више прија отворен Дунав,
гледамо онај пловак једно 15-ак  минута како вибрира од борбе кедера за свој живот...извадим удицу из његових леђа,
спустим га рањеног у Дунав...од тада вараличарим, рибу или одмах пустим или одмах убијам.

Нисам искључив, имам разумевања за сваки спортски риболов, риболовце који продају рибу због мале плате и душмана, аласе...
али немам разумевања за лов у мресту.

Ето да се представим на брзака, позз.

Spojene poruke: 30 Novembar 2018, 14:58:00

Марина1983, као што се да приметити, не умем ја полако  :lol:, хвала ти још једном на добродошлици.
Када сам на шутбоксу закачио ентер покушавајући да добијем карактер "ћ" док куцам, морао сам да се представим.
Одлучио сам да то урадим на брзака кроз пар тема, чисто да знате ко вам се овде врзма виртуално.

А ево једна слика:

чисто да видите са ким имате посла  :cheesy:

SlavkoR

Postovanje kolege.

Zovem se Slavko, iz Beograda sam. Ribolovom se bavim evo ravno 30 godina i to najvise varalica i fly fishing. Sa drustvom sam prosao citavu bivsu Jugu loveci i po rekama i po moru ali citajuci ovaj forum ozbiljno sam se zainteresovao za feeder ribolov prvenstveno primetivsi da se ljudi sjajno druze na okupljanjima i takmicenjima a i sama tehnika mi je interesantna...sta jos da kazem, pribor je spreman jos samo da krene sezona ribolova i druzenja i dace bog da se i licno upoznamo...

Pozdrav svima...

Sent from my SM-A605FN using Tapatalk

banemil

Vukovi veliki pozdrav :bye: bane nis smiley033

BecaM

Pozdrav vukovi ja sam Boban iz Zrenjanina. Ribolovom se bavim od malih nogu. Forum pratim poslednje dve tri godine pa resih i ja da se registrujem.

Gashaman

Pozdrav,

Ja sam Dragan Stojanović iz Beograda, pecanjem se zanimam recimo 40+ godina ( uskoro punim 50 ).

Nekad davno sam najčešće išao sa dedom na Ilićev dunavac i Revu ( koji sad ne znam ni da li bi našao ) a sad mi je Opovo ( dunavac i Tamiš ) najčešća destinacija.

Mada, u poslednje vreme mi je vaš forum najčešći susret sa pecanjem.

Čekam da mi sin poraste ( sad ima skoro 3 godine ) pa da krenem redovnije da bućkam, nadam se sa njim.

Pozdrav.

Bezčamca

Pozdrav! Miroslav iz Apatina. Volim pecanje, klopu i Dunav. :thumbup:  smiley033

Nebulae

Zdravo svima Ljutim Vukovima.
Red je da se predstavim :Nebojsa 6/10/1959,Beograd-Lake Boga VIC Australia.
Uskoro se vracam sa odmora  u Srbiji na moje voljeno jezero pa  cu vam fotkati ulov i pisati o specificnosti pecanja tamo. A dotad Veeliki pozdrav svima!

Jova

Pozdrav za sve članove foruma!
Pecanje je moja pasija već dugi niz godina. Bavio sam se raznim vrstama ribolova ali je vremenom pecanje šarana postalo primarno. Nešto iskustva se steklo i u takmičarskom delu.
Nadam se dobrom druženju kao i razmeni iskustava.

SrdjanR99

Moje ime je Srdjan i dolazim iz Sapca, imam 20 god.

Hvala na dobrodoslici!

Milivoje

Poštovane Vučice i Vukovi,

Moje ime je Milivoje Veljić. Ponosni sam vlasnik četrdesetogodišnjeg "batinog korita" koje mi je otac, istinski Dunavski vuk i prvi vlasnik, prepustio prošle godine. Takođe, pošto krv nije voda, nasledio sam i strast prema dubinskom pecanju grabljivica, ponajviše smuđa, soma i štuke.

U proteklih godinu dana sam čest gost ovog foruma i gotovo sam se svakodnevno upoznavao sa novim njegovim zanimljivim i dragocenim sadržajima koje ste nesebično podelili. Zato sam konačno odlučio da se registrujem i istaknem kandidaturu da jednoga dana izrastem u Dunavskog vuka, mada sam za sada više nalik kakvom Savskom vučiću...  :cheesy:

Srdačan pozdrav i hvala na dobrodošlici,
Milivoje

MakiMaki

Pozdrav za sve Vukove smiley033

Marko iz Beograda, pocetnik u feeder ribolovu.

Pozdrav Vukovi.
Vecina me ovde znao po ali evo da kazem par reci o sebi
Zovem se Vladan Radic
Poceo sam ici na pecanje sa ocem jos kao mali od svoje 5 godine.Za svo ovo vreme nisam nikad prestajao da pecam.
Prve svoje korake sam napravio kao i vecina dece pecajuci na plovak.
Kasnije kao tinejdzer  trazeci nove izazove upustam se u ozbiljniji ribolov mrene,pre svega dubinskom metodom a kasnije i plokvaroskim priborom.
Na svu moju tadasnju srecu I radost uspeo sam jos tada uloviti svoje prve kapitalne ribe.

Vode na Juznoj Moravi gde inace pecam su jos uvek bile bogate ribom i nedevastirane kao sto je to danas slucaj, pa se desavalo da ulovim i po desetine mrena od kojih su pojedine bile vece i od 3 kilograma.
Iskreno za jedno dete to je bio izvanredan uspeh I neopisivi dozvljaj.
Ceo taj period i iskustvo, posebno imajuci u vidu moje tadasnje godine ,imao je na mene veliki uticaj i moje dalje ribolovacko razvijanje, te sam se kasnije kroz zivot posvetio ponajvise pecanju mrene I generalno ponajvise pecanju na rekama.

Nisam zapostavljao pecanje ni ostalih vrsta kao sto su to bili skobalj i klenovi,deverika I druge riblje vrste , ali je mrena zbog svoje borbenosti I zahtevnosti pri pecanju postala opsesija i uvek bila najradje lovljena.
Kasnije sa svojih dvadesetak godina sticajem okolnosti odlazim da zivim u Engleskoj gde u slobodno vreme nastavljam da se bavim rbolovom.
Tu se susrecem sa nekim novim tehnikama ribolova kao sto su to fider i mec ribolov,koje su za vecinu nas sa ovih prostora bile slabo poznate tehnike u to vreme .
Nalazim da su ove dve tehnike jako interesantne I jako lovne te se posvecujem njima I njihovom usavrsavanju.
U isto vreme znajuci da sam u ribolovackoj Meki gde mogu mnogo toga da saznam I naucim pocinjem da posecujem razne vode sirom engleske ,ribolovacke sajmove I prezentacije , ucim kroz razne ribolovacke magazine I od engleskih ribolovaca na vodi.

Naravno da visegodisnje iskustvo uz usavrsavanje daje i tamo rezultate pa tako pocinjem da ostvarujem neke od svojih najdrazih I najvecih ulova .
Pored velikih deverika,sarana i dr. ostvarujem i nekoliko kapitalnih ulova mrene na koje bi mi i dan danas vecina engleskih ribolovaca pozavidela.
Pored dosta mrena preko 5 kilograma koje sam imao priliku upecati ,izdvojio bih svoji licni rekord a to je bila riba teziine od 7,5 kg ulovljena fiderom.
Nakon dugi niz godina vracam se kuci, naravno nastavljajuci sa pecanjem i dalje i posvetivsi se ponajvise pecanju na tekucim vodama.
Pa tako usavrsavavsi godinama pecanje na rekama mogu da neskromno da kazem da mi je pecanje na rekama postala specijalnost raznim tehnikama i metodama.
Pocevsi od bolo i fider pecanja ,pa sve do mec pecanja na brzim vodama .
Za sebe mogu reci da sam allround ribolovac jer se povremeno bavim i varalicarenjem, saranskim ribolovom i musicarenjem ali su mi u srcu zauvek ostale dve najvece ljubavi.
Plovkarenje i fiderisanje na brzim rekama.

Zivi i zdravi mi bili !   smiley033

Salence

evo i ja da kažem nešto o sebi.
imam 53 godine i pecao sam kao dete u okolini NS na bambus. Nakon toga nisam pecao do pre par godina kad mi je život usporio tempo.
Nemam pojma o pecanju, ali volim da budem pored vode.
Rođen sam u NS i živeo u istom, a od pre par meseci sam u Temerinu pa sam kupio dozvolu za Jegričku (4000 din).
Fideri, bolo, boili, i ostala čuda su za mene špansko selo, ali ću valjda naučiti nešto od vas, zato sam i došao na ovaj forum.

bobanchek

Da se predstavim Prijatelji moji  :cheesy:

a ova mi je bila na telefonu, morao sam da krenem da odvezem Majku od "Komse" do Klinickog.

a imao sam i Facebook nalog koji mi je mladji Brat otvorio davno, slabo sam ga koristio, jer sam se potpuno zatvorio od Sveta u boli koju sam imao do sada, pa mi je oduvek smetalo sto Ljudi olako dele svoj "privatan" Zivot sa svim Ljudima na Svetu i zato sto kada nesto napises vide svi Ljudi, i jako retko sam ga koristio, najvise za rodjendanske torte deci. I kada su mi mnogi Ljudi u jednom momentu kada sam trazio da izaberem tortu za rodjendan Kceri u decembru od jedne zene koja ih pravi, video da su mi mnogi Ljudi cestitali moj rodjendan koji je davno "prosao" i bio u julu mesecu, a niko od tih Ljudi me nije pozvao, tada sam ugasio taj nalog. Medjutim, i tu sam pogresio jako, jer bolje ikako nego nikako, i rodjendani, i komunikacija, i da se na taj vidimo, nego da se ne vidimo godinama, i to cu ispraviti. Jer Zivot je jako Kratak i Jednostavan. Eto, sada ste me upoznali, ispravio sam ovde samo neke moje greske najbolje sto sam mogao trenutno, ali dovoljno je, jer ne mozemo bas sve ispraviti, nego treba ici dalje, i pokusati gresiti sto manje prema drugima. Vreme je za pecanje i smeh, dosta je od mene tuge za "Globalnu Mrezu" i za meni fizicki najblize Ljude, i to Zauvek, bilo gde i blo kada, od sada samo Smeh, Razumevanje, i Pomoc ako mogu i budem imao vremena Pozz  smiley139 i hvala vam za sve.