Slaba ponuda pribora

Započeo chmi, 31 Mart 2011, 14:58:16

korbaach

Vi ste možda u pravu, al' ja se ne slažem sa tim!

smudjoslav

...na buvljaku nema ni udica da se kupi a kamoli nesto vise... :cheesy:

korbaach

Da,i tu je slaba ponuda pribora  :cheesy:  na cetiri tezge,jedino olovo valja  :lol: :lol: :lol:
Vi ste možda u pravu, al' ja se ne slažem sa tim!

mi kako- tako u bg-u..ali vi koji ste udaljeniji ne bih muku tu nikad poželeo..mislim oko nabavke pribora i ponude..a da bih otišao odavde , odma ..iz betona.

Bez ikakvog interesa cu pokusati da opravdam stanje u nasim prodavnicama.
To mi nije tesko posto zivim u inostranstvu i obilazim ovdasnje radnje, a u Beogradu sam upucen u poslovanje jedne od popularnijih radnji.

Prvo, vise puta sam pisao da su prodavnice u Srbiji sasvim lepo snabdevene u odnosu na one u Becu, a smem reci i one u Minhenu. To su dva glavna grada slicne velicine kao i Beograd, gde su itekako brojni pecarosi.
Kao i kod nas saranski ribolov je u ekspanziji vec dugo tako da se za to poprilican izbor, ali zato za varalicarski je sasvim druga prica.
Na prvi pogled izgleda da ima svega ali cim malo pocnete da ceprkate vidite da je sve poprilicno suplje.
Ono sto je prodato, mesecima vam govore da ce biti uskoro, a onda vidite da je proslo i vise godina a da se nista nije promenilo.
Recimo, od Rapale godinama nisam video ni jedan popularan model, a na zidovima vise samo oni koje niko nece, itd, itd. A cene su tek posebna prica, toliko iracionalne da mi nije jasno da bilo ko sta kupuje. Povoljne kupovine su moguce samo za retke popuste.

Sto se tice nasih radnji, uzevsi u obzir stanje u zemlji, i prepreko sa kojima se oni bore, stanje uopste nije lose.
Kao prvo, vise nego bilo gde osluskuju se zelje pecarosa.
Drugo, robu koju pominjete da ne dobijaju na vreme oni, porucuju i ocekuju od onih koji isto tako, ako ne i vise "lazu". Znam samo koliko se drugar muci sa Madjarima koji su zastupnici mnogih popularnih brendova.
Da ne pominjemo sa koliko se birokratije i kojekakvih prepreka susrecu ne bi li pustili u prodaju i najgluplje sitnice.
O cenama i u ovom slucaju da ne pricam, treba izaci "napolje" pa videti stvarno koliko su  zarade nasih trgovaca.

I na kraju, iako je vecina zamerki opravdana, mislim da je kod nas dosta prisutna potreba da sve sto se medju ribolovcima pomene,  nesto sto se pojavi, nesto o cemu se pise na forumima, istog trenutka nadje i u prodavnicama, a ne desi li se to eto i nasih osuda. A onda kada se to i desi, suoceni su sa velikim brojem onih koji razgledaju a mnogo manjim brojem onih koji i kupe , te ta roba najcesce skuplja prasinu po radnjama.

nenad16

Citat: TopMix poslato 31 Mart 2011, 21:42:24
Ako mu je zarada pdv, taj je od onih sto smiley154
Ja kupujem kod njih vec dve godine i nemam nijednu zamerku, narucim sta mi treba, u sredu popodne donesu iz Madjarske,u cetvrtak odem po porudzbinu.
Poslednji put kad sam kupovao zena mi je pokazala racun iz Madjarske sa cenom svega sto sam narucio,izracunala mi je u dinar, e sad, da li je to zato sto sam redovni kupac to vam ne mogu reci,verovatno ima i toga.
Daj čoveku ribu i nahranio si ga za jedan dan, nauči ga da peca nahranio si ga za ceo život!

chmi

Ja uopste ne ulazim u nacin poslovanjaa, formiranja cena i sl, nego samo da im kasni asortiman.
Mi smo besni, oni su bolesni - B. Pekic - Besnilo

Pa ja na zalost ne umem na kratko :help:. Evo da probam.

Kasni i u Evropi, bar tamo gde sam ja ziveo.
Nasi zavise od zastupnika u inostranstvu koji poprilicno "lazu".
Vecina nas je postala poprilicno razmazena.
"Radio" sam jako dugo u posecenoj prodavnici i kada god se pojavi nesto novo pocinje opsedanje "kada ce da vam stigne?".
O opravdanim zamerkama ne treba mnogo. Foliranata i biznismena na kratke staze koliko volis :grin:

PS: Ne mozes ocekivati samo odgovore "jeste druze, tako je ili nisi u pravu". Napisah ono sto znam a ti izvini na kvarenju teme smiley033

nenad16

Ko zna sta zeli, nazove, raspita se za cenu, ako mu odgovara naruci i gotovo.
Svi mi volimo da odemo u prodavnicu gde bi se ''razboleli'' od ponude pribora i sitnica, ali nazalost,toga je sve manje i manje.
Da se ne zavaravamo, da bi se otvorila dobro i kompletno opremljena prodavnica treba mnogo novca, izracunajte npr. Awashima program najlona, imaju 8 vrsta x od svake u proseku 7-8 (cak i vise) modela x bar 5 debljina x cena po kalemu. A to je samo jedan proizvodjac, ja cu doci pa cu traziti npr. Stroft, neko drugi Dam i da bi svakome ispunio zelju treba ti bogatstvo samo da nabavis najlone,a to je 1% pribora koji je potreban. Uvek se razmislja o tome da li ce se to uspeti prodati, pa onda ribolovci nece proslogodisnje zalihe itd. Sve u svemu, i mi smo postali razmazeni i komplikovani, a industrija to koristi.

Nebo

Hajd malo ovako.
Ne tražim ja robnu kuću sa priborom za ribolov na tri sprata. Tražim da kad odem da kupim džig glave naprimer bude onih koje se najviše koriste , a ne neko koske, kad odem da kupim shimano štap kod zastupnika, on ih ima cela dva na lageru, hteo sam da kupim technium mašinicu, obišao sam pola Beograda i jedva našao jbg-a, a kod zastupnika samo ima alivio i neke kisele leptire za koje nikad čuo. Eto o tome pričama, nema ono što bi trebalo a ima ono što uglavnom niko neće i stoji po nekoliko godina, npr bojle  :lol:
Nemož kupiš ovo novo ružno pače ni u jednoj radnji, nigde u BGD, umesto da ih imaju sve, al zato ima svakakvih rodpodova,signalizatora, šatora, futrola, čuvarki za 5 milenijuma, držača štapova jedno 3 tone po prodavnici, eto to je po meni slaba ponuda....
Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

Pa bar sto se tice Pacica nisu krivi prodavci. Njih cesto ne mozes ni da nabavis ni u firmi gde se proizvode. Godinama se toliko fuserisalo da je vecina i digla ruke od njih.
A sto se tice Shimana, napisah nekoliko puta da je problem kod Madjara, i da stalno lazu sa rokovima.
Tesko je poverovati koliko neozbiljnosti od vodece firme u ovom delu sveta :shocked:.

N. Sad danas dobio novu radnju .
Sutra otvaranje i nove u Nisu na 70m2

Oziveo si temu nakon 10 godina i sad ne napisa koja radnja je otvorena u Novom Sadu,sta,kako,jel slaba ponuda shodno naslovu teme ili top ponuda i sl..... :rolleyes:

Pricao sa nekim dobavljacima u detalje ulazio nisam radnja je koliko skapirah negde kod sajma.

Ova u Nisu ce koliko vidim biti lepo snabdevena