Saveti za početnike

Započeo Košava, 12 Februar 2010, 11:07:09

sinhron

verujem ti. u neopren sam se uverio pre 2 meseca. pazario sam carape i extra su. sto se vune tice,o
njoj je suvisno govoriti....vuna je legenda neprevazidjena sto se tice prirodnih materijala  :takoje:
bolje 100 evra u ruci nego deset dinara u dzepu.
od kolevke,pa do groba,najbolje je doba dok mozes.

zof

Postavljanje ove teme me je bas obradovalo, ali sam sada malo razočaran slabim odazivom, naročito, nas početnika  :no:. Nija valjda da je svim početnicima sve jasno, pa niko ništa ne pita i ne traži  :help:!

Uveren sam da će se situacija promenuti kada ozbiljnije izađemo na  smiley001!

Do tada bih zamolio starije "vukove" da, kada pišu i po druim temama, imaju u vidu da to čitam i mi koji se prvi puta susrećemo sa pojedinim terminima. Mnogo je važno za nas početnike da date detaljnije opise pribora, tehnika, itd., a da što manje koristite žargonske izraze i skraćenice. Ako ih već upotrebljavate, stavite u zagradi i objašnjenje. Naročito su dobrodošle slike!

Hvala u ime svih nas početnika, mlađih i onih u najboljim godinama  :cheesy:!

prvo vagon kedera na petljash .....da se nauci citati voda i ostvariti kontakt sa vodom.

Hemingway

Pa pitajte ovdje i objasnit ce vam se ukoliko nije vec na nekoj temi objasnjeno a ako niste razumjeli sta koja rijec znaci ili kako je tumaciti opet pitajte ovdje i nema penala ni golova Zof.. :cheesy: smiley033
,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

zof

Nema problema, što se vas "starih" vukova tiče. Čudi me samo što se ne javljaju kolege početnici  :eek:. Nije valjda da sam ja jedini koji je tek prošle godine počeo da peca.

Hvala kolega Hemingway, čim naletim na proble tražim  :help:. Što se tiče penala i golova, ne plašim se. Branio sam mali fudbal i primao malo golova. Jedini problem je bio što sam najveći broj golova primi kroz noge :lol:. To je bilo davno, još u srednjoj školi u mojoj Podravskoj Slatini! Izvinite na malo privatnosti, nostalgija, za prošlim vremenima ili (ranoj)mladosti!

Vale

Ja nikad nisam igrao fudbal,zato pecam  :ok:

zof

Sve u svoje vreme! Pecati mogu i sada, a fudbal je već za malo mlađe! Još ima vremena da naučim pecati. Pa riba nezna ko je početnik, a ko iskusan. To tek shvati kada se zakači za udicu, a tada je obično kasno da se izvuče bez posledica :lol:!

profesor

Svaki pcetak ...... imas jedan od naj bitnijih uslova da postanes ribolovac.Da volis vodu a sve drugo se da nauciti .Prvo odaberi koje ti pecanje lezi {plovak,blinker,dubinsko...}e kad to shvatis onda krenes u edukaciju kroz praksu,onda vidis jelti prijaju stajace ili tekuce vode. Tad vec kreces u formiranje pribora za to sto ti lezi  odabir terena koje ces da upoznas da znas gde i kako tu riba radi .Ima jos dosta toga ali da negusimo ljude meni licno mozes poslati pp za sve vrlo rado cu ti pomoci  smiley033

zof

Hvala profesore, javiću se privatnom porukom čim budem imao nekih pitanja koja su specifična i nisu možda interesantna drugim članovim.

Dosta sam toga već i probao, ali sam još u fazi istraživanja. Sve me zanima i sve bih probao. Na pecanje sam uvek nosio pun čamac štapova i različitih mamaca. Ipak, jedino sam nahvatao dosta bele ribe i to solidnih primeraka. Posle pecanja na vikendicu, žena očisti ribu, ja ispržim, a zajedno jedemo i zalivamo crnim vinom...

Sada jedva čekam da se sredi vreme i da se pomalo krene na vodu i probaću da idem ciljano na pojedinu vrstu ribe, i da vidim šta mi se najviše sviđa.

Dosta pratim ost

Zof , najlepshe ti je a i najlaskshe , da se uzmesh jednog varalichatca i peckash  malo po vodi , shetash , nabijash i kondiciju i zdravlje. nosish malo pribora..ono lezi , zalivadi ,3 stapa pa ak' udari  skaci i nije neki gusht!

Sta ti treba od pomoci, sta znam ja cu reci , pitaj me ne p.p.

Hvala Olovo!

Ideja je zaista dobra i sigurno ću tako postupiti. Onaj tempo koji sam imao prošle godine teško da bi dugo izdržao. Od ujutro do uveče sam postavljao mamce, vezao udice... Imao sam i po 8 štapova zabačenih! I još pecao belu. Nisam imao vremena da pojedem sendvič. Ali svejedno je bilo super. Kada siđem sa čamca u grad, kao da sam došao sa drge planete, usporen kao da sam popio šaku tableta za smirenje  :lol: Posle toga ne može ni žena da me nasekira!

Kupio sam dobar varaličarski štap po preporuci mog dobrog druga Kosave! Uzeo i strunu i malo u januaru zabacivao.

Jovica

Samo napred Zof ja imam 59.god pecam od 10.god.i još mi nije dosta pa i sada zaboravim da jedem, a ponesem sve i vratim kući ako sam na jedan dan.

Hemingway

To se meni nemoze desiti  :lol:.. kad zabacim pecanke vec me stomak opominje da pocinjem pripremati klopu ..vracam samo praznu ambalazu .. :lol:

Košava

Kolega Hemingway,potpuno se slazem  sa tobom oko klope.Nedavno sam sredjivao camac i jedan prijatelj me pita  koji mi je pomagao "sta cemo prvo da radimo :question:" ,misleci na posao koji je obiman i prakticno neznamo odakle da krenemo .Kazem mu ja prvo da doruckujemo pa polako ,kaze mi " j...s dorucak vidis koliko posla ima i kisa samo sto nije pocela .Ja ostao pri svome  :lol: :lol: :lol: smiley033 ,taj isi ode na pecanje sa rancom punim klope a vrati se sa istim opet punim,a ulov nosi u ruci da svi vide :lol: :lol: :lol:,zaboravio da jede.

Hemingway

Ja cak izmisljam sta cu jesti dok pecam ..jednom sam i palacinke pravio na vodi ... :ok: :cheesy:..znaci moj savjet za pocetnike je sledeci ..prihranu za sebe i za ribu na vodu ponijeti ..prvo za sebe a za ribu sta ostane  smiley136