Rizik za vreme ribolova

Započeo milos92, 25 Januar 2010, 19:55:44

zoki

i ja cu sigurno ! dobra fora.
:ok:

profesor

spremio za leto u gaju invazija. HVALA  :ok:

Panonski Mornar

Pa komarci su gori sto puta od stršljenova i osa njih nespominjete  :veryangry:
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.
Ali kada svane vetri s reke zacvile. Znam, to tuže vodene vile, Dunav sedef odranja. Đ Balašević

profesor

Ma svi su podjednako najgori . Ali dobar autan  :clap2:

dushann

Uh Panonac gde podsećaš na tu gamad, uživam u ovo zimsko vreme i sve vidim ko da mi nešto fali zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz                zzzzzzzzzzzzzzz         zzzzzzzzzzzzzzzz           zzzzzzzzzzzzzzzzzz
:veryangry:
Paprikaš je gotov onda kad ga pojedem!!!

Panonski Mornar

Pa nema niš lješše od zujanja komaraca  kad uđu u šator a ovaj pokraj tebe hrče koda reže drva kuš bolju kombinaciju  :cheesy:
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.

josip

Stvarno dobra kombinacija,neznaš gdije je gore vani ili unutra.Ali ipak jedva čekam ljepše vrijeme pa na vodu.
pozdrav iz osijeka

STEPA

stara ribička "kad grizu komarilosi i riba grize",ja oprobo par puta komarilosi napadaju riba jok.zzzzzzzzzzzzzzzzzzz smiley033
samo lijen čovijek nemože da upeca ribu

milos92

da se vratimo temi:pre 3 godine na zivoj tisi sam pecao pored nekih vikendica de su se deca kupala, bilo je bele ribe dosta radila je ko blesava,sve dok mi jedan klinac nije upropasio dan,odvojio se sa mesta de su se kupali-odnela ga voda,decko je poceo da se davi spadali su mu misici a kretao se prema velikom viru, i ja stacu skocim obucen u vodu doplivam do klinca uhvatim ga i da krenem nazad,nema teorije, neda voda kreto sam se prema viru, pre vira se nalazilo drvo uhvatim se za drvo izvucem klinca ali sebe nisam mogao bio sam izmoren skroz,jedva sam se drzao,srecom su njegovi roditelji spazili sta se desava i brzo dosli camcem i izvukli klinca i mene, zahvaljivali su mi ceo dan i dan danas se druzimo na vikedici kod njih, da nisam bio tamo klinac bi se sigurno udavio.

Vasa

Pre jedno 6-7 godina, spustim se do ade Zilave(1091km).Bio tu ceo dan,pecao,druzio se sa nekim drustvom itd. Pre polaska do 1104km. Ajd da proverim ulje u motoru(Honda 7,5ks 4T),proverio,upalio motor da se malo ugreje,dok ja jos nesto spakujem.Vratim poklopac i krenem polako i posle 2km. neka buka iz motora,kao da je sve popucalo u motoru.Podignem poklopac i ima sta da vidim.Zmija upetljana u zupcasti kajs! Jos uvek se koprca,ali u motoru mleveno meso,ali u svakom pogledu!Sve je polomila unutar masine sto je mogla polomiti!Rezervni motor nemam,ali veslo je uvek tu.Da skratim,dosli drugari odvukli me do kuce itd.
Posle toga sam cuo da se to jako cesto dogadja,posebno na tomos 4,4,5... jer one imaju onu rupu za hladjenje,tako da tu se zavuce da se ugreje.
Obratite paznju!
Koliko god da Vam je zivot ispunjen, uvek ima mesta za jedno pivo!

predator65

Što se tiče komaraca i ostalih "letača" ćerka i ja to ovako rešavamo
Da kažem i ja koju reč..Tamo neke godine na barama u selu Mačkovac..Pecam ja štukuuu i  dođem do jedne od "mojih" bara. Voda lepa,lokvanji po strani,velika grana usred bare,koja je svojevremeno otpala pod uticajem vetra.Bare su tu nastale dejstvom bageraaaa..Skoro svaka je duboka oko 3 metra,Mada kad se gledaju lokvanji ,drezga,žabokrečina..čovek bi pomislio da je mnogo pliće sve to nego što jeste..Kao zainat posle nekoliko zabačaja zakačim jednu izuzetnu varalicu za grančicu na velikom deblu koje leži nasred bare. Mesto gde mi se zakačila varalica je daleko oko 15 metara od mene. Voda ispred mene naizgled bez prepreka u vodi...I Ja se odlučim za plivanjeee :no: :no:..Skinem se u "domaćinke" i krenem da plivam kao žaba ka varalici...Posle 5,6 metara počinjem da osećam travu kao svila na nogama !!!..Noga prođe u jednom pravcu,ali kad da se vrati ,trava mi se sve više petlja po nogama...ja više ne izdržah ,vidim mahinalno strunu iznad glave ..Trgnem je! U mestu se okrenem i počnem da grabim nazad ka obali..Besomučno sam grabio vodu i sve u njoj samo da se dočepam obale..Kad sam zagrebao noktima obalu -sreći nigde kraja,a duša u nosu....E od tad nikad više nisam išao za varalicu dublje od pola metra vodeeee :takoje: :takoje: Naravoučenije: Nikad ne plivaj po varalicu,pa ma kakva bila!!!!!!! :takoje: :takoje: :takoje: P.S. Varalicu sam otkačio onim trzajem iznad glave :thumbup: A zmija me nije strah-čim je vidim -ona nadrlja :takoje: :takoje:

milos92

ja kad idem na spavanje obicno praktikujem lezajku koju razapnem iznad nje zategnem kanap i provucem mrezicu zakopcam ispod lezajke zapalim spiralu rajd i nema ni jednog pogotovo kad sam na jegrickoj tamo ima vise komaraca ja jednom metru nego mrava u mravinjaku :lol:

predator65

Mi moramo ovako-nismo "stacionarci",već varaličari-Prepešačimo minimum 5km...  Najgore je leti kad smo ovako obučeni,a Sunce prži..E sad se neko pita zašto idemo ovako leti,a ne čekamo neko "bolje vreme"-Pa zato što tad ni ribokradice ne izlaze na vodu zbog krda komaraca smiley136,a ni ostali,pa solidno prolazimo u ribolovu :takoje: :takoje: :takoje:

Dicki

U danasnjem Presu: Poginuo ribar Ivan Vig, a njegov kolega Andrija Nadj se spasao iskakanjem iz camca kada je na njih dok su pecali u usidrenom camcu naleteo Madjarski tegljac.Nesreca se dogodila 10 km. nizvodno od Apatina u reonu Staklara.Bilo je tri svedoka - pecarosa na obali.  Jel neko cuo nesto detaljnije o ovoj tragediji?

emo vasilev

E ovo vec nije dobro .
Lose je kada pogine covek !