Rizik za vreme ribolova

Započeo milos92, 25 Januar 2010, 19:55:44

zankiki

ja ove godine samo kedere hvatam bez problem, ostalo  :grin:

neko pije od sreće, neko pije od tuge, a ja pijem od juče...

Drill

Culi ste i sami vijerovatno za mnoge nesrece na vodi i obali,neke slucaje nezgode,a neke iz nepromisljenosti ili neznanja,mislim da bi mnogima pomogli savijeti iz iskustava nasih Vukova.

Moje ne(iskustvo) me stajalo skoro glave prije jedno 4 god.Pecao sam na izlasku iz Erduta prema Aljmasu,ima tamo 1 mjesto o kome sam slusao prave bajke,pa sam odlucio sa kolegama da otidjemo isprobat srecu.
Bilo je to negdje pocetkom ljeta,vodostaj je naglo narasto a isto tako i opo tako da je obala bila jako strma i podrovana,a teren je tamo vecinom pijeskovit i obrastao travurinom.Kada smo zauzeli pozicije bilo je vec oko 18:00h,nije bas nesta grizlo pa smo bacili rostilj i lagano poceli obarat dvoguze',negde u oko ponoci sam cuo strahovit pljas u vodu,ali negdje u daljini tako da nisam previse obraco pozornost.Tako je proslo jos neko vrijeme uz druzenje,a oko 1h pregledali mamce i krenili na spavanje neko u sator,a neko u stolicu kao ja posto idem u sator samo kad je nevrijeme.
Od kolega sam bio udaljen nekih 30-tak metara i uz bateriju sam krenio da svojih stapova,taman sto sam 1 stap uzeo iz nosaca pokraj mene nesta grune kao eksplozija iz vode,srce mi stalo,baterija mi ugasena,ja sam zanjemio od straha pojma nisam imo sta se desava trebalo mi par  minuta da skontam u glavi sta je to moglo biti posto nakon toga nasta gluva tisina,kolege me vicu isto u,ali ni 1 nedolazi od straha,uglavnom nakon nekog vremena uzmem polako bateriju i upalim je ,imo sam sta viditi,od mene 2 metra kubici zemlje i pijesta se odronili u vodu.To vece vise nisam peco niti sam prilazio rubu,skrunio sam par dvoguza napijo se ko majka i spavo do ujutro,s obzirom da je tamo plicak 3m i sam liman vrti da sam se ja naso na tom mijesti ziv nebi osto sigurno,to mi je bilo 1 veliko iskustvo te noci i od onda strogo biram terene za pecanje.opreza stvarno nikad dosta.

Jednom mom drugaru se dogodilo slicno.Sedi u camcu,obala visoka,dubincine a on prednjim krajem privezan za obalu a zadnji naperen na vodu.U neko doba cuje kao lisce susti.Pogleda daska vetra nema i cudi se.Ne dugo zatim opet ista prica i tako par puta.Malo kasnije:VRUUUUM.Topola sa velikim delom obale malo uzvodno od njega ode u PM. talasi kad ga ne podavise a da ne pricamo o tome da je mogla biti iznad njega.Ljudi pamet u glavu!

zankiki

ja sam pre par nedelja (u najavio je bio jak vetar sa povremenim olujnim udarima, ma šta to značilo) krenuo na pecanje, nisam dugo bio pa željan i ne bih sad otkazao ni za šta na svetu.
Jutro bilo lepo, oko 5 ujutru mirno, predjem dunav par kilometara uzvodno i nadjem zavetrinu u dunavcu. Pecao do popodne, krenem nazad. Kad sam izašao na otvoreno a ono talasi preko metar, tu je baš pravac dunav bez krivina, a u pravcu vetra pa talasi uhvatili zalet. Ne mogu sad ni nazad, ako krenem da se okrećem i dobijem talas sa boka prevrnuće me, a pogotovo mi ni ka obali ne vredi. Skontao sam da kilometar-dva niže dunav pravi krivinu, pa sam se nekako borio da ostanem na vodi dok ne dodjem u zavetrinu.

Naravoučenije: po takvom vremenu ne isterivati čamac.

neko pije od sreće, neko pije od tuge, a ja pijem od juče...

Ja se zbog talasa opskrbio prslukom i cim pirne vetric prsluk na ledja.Dva puta sam naleteo na minu i vise ne ...em iznenadjenje.Prsluci do 80 kg nosivosti 2000-3000 din.Meni moj zivot vise vredi.

nenad16

Niko ne spominje rizik od ujeda krpelja na pecanju. Uglavnom se rutinski uklanja sa kože, ali može doći doći do komplikacija ako je nosilac bakterije Borelie koja izaziva lajmsku bolest.
Mog oca je ujeo krpelj pre 2 godine, pojavilo se crvenilo oko ujeda, sumnjali su da je zaražen,ali rezultati krvi nisu pokazali prisustvo bakterije. Prvih godinu dana je na 3 meseca radio analizu krvi, a sad radi na 6 meseci u naredne 3 godine.
Daj čoveku ribu i nahranio si ga za jedan dan, nauči ga da peca nahranio si ga za ceo život!

Smucko

Evo danas nešto što još nisam doživio, krenio ja danas da dovezem čamac sa ušća Drave u Osijek. i nakon jedno pola sata zapali mi se motor Tomos 10. Kada sam ja skočio na palubu govno mi bilo u gaćama. Sva sreća uspio sam ugasiti i sa Tomos 4 nekako ipak došao do Osijeka.
Sve više ličim na svog ćaću, i sve što imam dat ću, na tamburaše....

Meni se okacio krpelj na butinu jedan prosle godine.Primetim tek kad sam se kod kuce presvlacio posle podne.Zovem dom zdravlja i kazu dodji.On se vec malo naduvao.Crvenilo oko mesta ujeda.Namaza ga seka nekim sredstvom i rekao bih nekom specijalnom pincetom ga zavrnu i skide.Pitam,i?Kaze ako crvenilo nestane cuti i pij sljivovicu a ako se pogorsa crvenilo dodji na bocu.Poslusah i,pa nista i:sljivka je cudo.Smucko razumem te.I meni se krajem 80-ih zapali ali 4-ka i da ga 'bes gora situacija-tudja.Kad nisam svisnuo.Ali dobro je proslo.Samo prslo neko crevo pa sa nemam pojma kako zapali.Nakrpimo crevo i teraj.

pali se na kada dodje do statičkog elekriciteta , ja sam iskako iz glisera od 250 konja u pokretu , gliser izgereo kao šibica..

acasim75

i meni se jednom zapalila cetvorka,ono kratko crevce ispucalo a kabal probijao...pecao u jojkicevom i pao mrak,ja reko izdrzace do stenke kad na sred dunava boom...ali bacio jaknu preko i na vesla polako do dorcolske marine a tamo sede ljudi i cirkaju,pitaju se ko lozi vatru na sred dunava...
od mene uvek mozete dobiti bezplatne i bezkorisne savete  :rolleyes: :lol:

A ti rostiljas i ladno pivce.

Smucko

Evo ga jučer promjenio zapaljena crijeva i špage na motoru, i iz prve upalio. Ponovo ću da plovim!!!!!!!!
Sve više ličim na svog ćaću, i sve što imam dat ću, na tamburaše....

maverick

:eek: srecom pa je metalni camac ali zasto je izgorio...mozda zbog crijeva pa curio benzin

TonyC

S obzirom da znam kako Smucko prži tu 10-ku , dobro je i prošlo ! ! ! !

retfala

Aaaa da mi ga je samo bilo vidjeti kako juri sa lamom :lol: :lol: