Ribolovačka soba

Započeo panta, 01 Februar 2015, 20:52:24

Toblerone

Toblerone svaka čast. Moja žena insistira da čim izađemo iz kredita kojim smo kupili stan(još oko god dana) da zazidamo jednu terasu( imam 2) u kojoj će isključivo biti moj pribor i moj kutak. Dop...z...lo joj da koju god ladlicu otvori u bilo kojoj sobi tražeći ono što bi tu trebalo da bude (donji veš, gornji veš, sudovi, pribori, šminke, posteljine....) obavezno se ubode na neku varku. I onda bude besna, toliko da ne moram da se kupam- jer ja se nikada džabe ne kupam, ali zato patim :veryangry: Neki dan je umesto sa teglom marmelade, iz špajza izašla sa Bertoxom zabodenim u prste. Ne znam da li je bila bešnja zbog džerka među teglama (cela otvorena kutija) ili što 15ak dana nisam promenio pregorelu sijalicu pa je hvatala teglu u mraku. Otprilike se neću kupati jedno mesec dana jadan ja. :no:

...Pa iskoristi to i kad se stvore uslovi  , odradi....Ja imam i letnju kuhinju  pretvorenu u R sobu ali tamo uglavnom lijem i majstorisem sa kalupima i slicno....Dok se eto Dedina momacka soba , lepo pretvorila u R sobu :wink:  gde moze i da mi svrati neko i posedi ...a i da raduckam vezujem opusteno uz muziku  :thumbup: Uglavnom ljudi po stanovima nemaju uslove i smestaju gde god stignu....Kolega  mi tako i spajz i kupatilo preuzeo od porodice  :rolleyes: ali je pregradjivanjem  napravio opet lepu  ostavu i tako smirio  situaciju kod svoje supruge... koja je isto  prolazila kao i tvoja lepsa polovina  :takoje: Kad covek nesto voli i zeli ...sve se moze i odraditi i usaglasiti da niko ne trpi zbog toga.... a nas varalicare je bas posebno potrebno shvatiti i zato treba  poraditi na tome  ,i posle uzivati  .  A da nikome ne smetamo , ama bas ni malo  :thumbup: :wink:

panta

Meni je najveci problem sto je svuda razbacano,u svakoj sobi ima po neki stap i i prateci pribor(a ima ga podosta)...
Posto zivim na seli i imam mogucnosti ja sam sazidao nad supom sobu 8x6 :smiley:
zelim sav pribor na jednom mestu a ujedno kao dnevnu sobu za dusu i oci :takoje:
tako da ideje kradem sa svih strana  :help:
nadam se jednog lepog dana da okacim slike "svoje" sobe smiley033
otiso sam da vatam ribu Žika

DakiNS

Isti slučaj bio je i kod mene , s tim što sam i lovac tako da kad krenem na pecanje ili u lov moram po ormarima tražiti gde mi je šta, posebno još ako žena nešto premesti. Uselio sam u novu kuću ali nije predviđena lovačko-ribolovačka soba. Sa druge strane sva moja porodica a živimo na 4 različita mesta , čim nađe nešto viška u stanu donese kod mene na tavan , toliko se nakupilo kojekakvih ormara, vitrina , stolova , stolica da se više nije moglo ući na tavan . Prošlo leto onako kišovito nateralo me na sređivanje tavana, na svu sreću najniža tačka kosine je 130 cm. Poslažem sve te ormare, vitrine , ormar sa oružijem i dodam još nekih šperploča i napravih sobu 8x4m. Imao sam spremljenu posebnu dasku i neke table šperploče koje sam poslagao po podu i pride dva teiha sasvim lepog izgleda ,  pokupio po kući baš sve što je vezano za moje hobije (a i što nije  a svidelo mi se) posložim , našao se tu i jedan tv, mini linija , lapićtopić, tako da sada imam svoj kutak . Pošto su stepenice spoljašnje urađene od drveta malo strmije i nema rukohvata , moja draga ni ne pomišlja da se popne u sobu. Nekad uživam u redu a nekada u neredu . :cheesy: ŽIVELA SLOBODA I MIR!!!!!
Kada budem lovio u večnim lovištima loviću sa Bretonom.

...1200 pregleda...i niko ni malecni kutak nema da fotografise.... :huh: :no:

Lepu si temu otvorio, ali si fotografije tvoje sobe trebao ostaviti za kasnije.  Nabiješ komplekse gomili od 1200 ribolovaca, pa se čudiš što nema slika nekog malecnog kutka kome bi se svi smejali. Milan Berkut bi rekao-ccc...cc...c :lol:

Slavic.Blood

Evo moje sobice, napravio je u podambaru

Je li uvek ovako uredna ili si je sredio za slikanje :question: :clap2:

Slavic.Blood

Uvek je sve složeno, volim da sve bude na svom mestu, pa čim dođem sa pecanja operem i složim opremu.

Carp

Kako sluze exploreri jel su 5050?

Za sad nemam zamerke, ovi 5040. :ok:

Toblerone

Evo lepo covek fotkao ...Bravo  :ok: Sve slozeno kao i kod mene :clap2:....Sto bi se smejali ....Bitno je da se ima malecno nesto ali tvoje... pa makar i viseci deo od kuhinje za smestaj kutija sa varkama ako nista drugo....Covek je otvorio temu i trazio pomoc...Ja nisam moju  fotkao zbog kompleksa necijeg...kako ti kazes.......iza mene je mnogo toga  , pa je red da imam i svoj kutak :takoje: ...i ja sam bio pocetnik nekada davno... i krenuo od kutijice kreme , i coska u šupi.... :takoje:

Sve mi je razbacano po sobi , nemam blage veze gde mi je šta , osim fijoke sa smukijevim silikoncima..Kad budem radio G.S.P. (generalno spremanje prostorija) biće lepih iznenađenja..:) a i češanja po glavi..znači kad zabauljam u 02 h i 25 min na vodu hoću da mi bude kao na fotkama od kolega...p.s ..nađoh na vr ormana 30 sajli koje sam bacio kad sam imao 16...

Mi koji zivimo u stanu muku mucimo sa prostorom za odlaganje pribora.Imati sobu u kojoj ce biti samo stvari za ribolov je prakticno nemoguce..
Ja najveci deo pribora drzim u ormanu koji je namenski napravljen za to,a drugi deo sa "kabastim"stvarima (stolice,ranci,kante,hrane..itd) na terasi..