Prvi Garbolino Feeder Cup Srbija 2018

Započeo no names, 27 Mart 2018, 13:05:46

U organizaciji Garbolino feeder team Srbija po prvi put je organizovan feeder kup koji se održao 25.03.2018god na jezeru Bački Karaš Silbaš. Pored naših proslavljenih takmičara imali smo goste iz Hrvatske i njihovovog Garbolino feeder tima. U goste nam je došao aktuelni državni prvak Hrvatske gospodin Miljenko Borojević u pratnji sa vlasnikom ribolovačke prodavnice Top Fišinga gospodin Elvis T. Šinko. Svojim prisustvom su ovo naše takmičenje podigli na medjunarodni nivo. Pored pomenute gospode prisustvovali su naši eminentni takmičari pa ću samo ovlaš pomenuti neke od njih. Aktuelni državni prvak Srbije Dejan Todorović, Uroš Tomašević, naš Vuk i reprezentativac Miroslav Stokrp, Davor Kranjčević i mnogi drugi. Pored naših poznatih ribolovaca "kavezaša" svoje umeće u ovoj tehnici su prikazali i kolege koje preferiraju metod takmičenja Dragan Mijić, Borislav Kovačević, Nikola Čupić, Aleksandar Gurbanov, Slobodan Miškov, Farkaš Rudolf, Vladimir Škvarok koji su rame uz rame stajali sa velikim majstorima ove tehnike.
Taj dan pobedilo je druženje, prijateljska pozitivna atmosfera koja je vladala od samog okupljanja do samog kraja takmičenja. Takva pozitivna ekipa ljudi na jednom mestu bila je za poželeti i iskreno kao organizator jako sam ponosan na sve njih.
No da se prebacimo malo na takmičarski deo priče. Kao što znate protekla nedelja je bila u znaku oštre zime i snežnih padavina koje su se zadržale do petka, a jednim delom i do subote. Takve vremenske prilike su probudile sitnog šarana kojim ovo jezero obiluje u neverovatnom broju. Te upecana kilaža od nešto više od 73kg  nije začudjujuća. Pecanje je bilo teško i trebalo je selektovati krupniju ribu u "moru" sitne, a u tome je svoje majstorsko umeće pokazao Čiča Mića.
Pecalo je 17 takmičara u 3 sektora pa da krenomo redom

4. Uroš Tomašević 3,33kg
5. Miljenko Borojević 2,70kg
6. Aleksandar Gurbanov 2,63kg

U generalnom plasmanu tj pobednici takmičenja su:

1. Dejan Todorović
2. Miroslav Stokrp
3. Ljubinko Vuković

Svim pobednicima kako sektora tako i generalno čestitam na rezultatima. Svim ostalim hvala na učestvovanju, gostima iz Hrvatske se posebno zahvaljujem kao i generalnom sponzoru takmičenja ribolovačkoj prodavnici Carp Manija. Hvala i Vama koji čitate ovu objavu.

Nema na cemu. Celu sam procitao

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

bolenbgd

Bravo , lepo organizovano i dobra takmičarska postavka !
Čestitam pobednicima i učesnicima, a naročito Ćomiju na lepom profilisanju krupnijih primeraka pored tone siće, koja  čujem i čitam da je kidisala.
Ko zna , njemu 2 ....., i 1. u sektoru .

Ma bio bi generalno prvi da je stigao da skine celofan sa plute ... ovako je proklizavao  :cheesy:

skinuo sam ja pa sam zakacio prvo mesto... al odozdole  :lol:

Zna to Branko ali da mu se i ovde zahvalim na lepom druzenju i sto me turio pored drzavnog prvaka da pecam  :lol: tj nepecam  :rolleyes:

Po meni , to nema veze Laki, teras dalje i probas.
A i lepo druzenje, pa ima sta i da se vidi i nauci...
Bitno da je uspelo i da ste se lepo proveli.

Ma tućeš ti njih na Daiwa kupu bata Laki ... ovo je namešteno za Garbolino motke  :cheesy:

Evo i javno da čestitam na uspešnoj organizaciji, bravo Brankolino :tongue:
Laki druže, tebe je turio pored Dekija da snimiš izbliza neke fore koje se ne prodaju tek tako :lol:

hehe znamo se ja i Deki mnogo godina, pa jedno 6-7 sigurno. bilo mi je zadovoljstvo da se ispricamo, a vala sam i nesto pohvatao  :wink: cekamo 15.4. sarana u parovima, a srecom ja ne vucem  :lol:

Čiča Mića 83

smiley033 smiley033 smiley033

Hvala vučine, pa nije bilo ništa teško samo sve mora uzeti u obzir riba se probudila pa minus pa opet toplo, nagli preseci tako da taj šaran još nije znao ni kad se rodio ni kad nije . Znači hranjnje hranilicom kojom pecamo sa najlaksim otezanjem s kojim mozemo postici daljinu. Onda velicina udice uradio sam posao na treningu udice koje sam probao neke 12ke i 14ke sitan bas nije mogao da uzme, bez spoda nista itd...
Koštalo me 1-og mesta to što sam malo nazdravio sa ljudima jer morao sam Branku pomoci malo da on povuce puno jer je ipak sudija, otud zaboravih da dohranim posle prvog sata te mi se riba izgubila pa sam je vratio al to je sve trajalo.
Da bedak bude veci Branko svira kraj a ja dizem štap al posle zvižduka i naravno imam tog lepog kilaša. Dam mu malo žiške i neće da otpadne bacam ga u vodu i to je to.
E tako ne cekajte vise da vam sirena, zviždaljka prekine takmičenje nego vi to učinite 10 sek. ranije ili ceo min. pre poslednjeg zvuka sirene. Svaki put i ja nešto novo naučim jer ova thenika ribolova je igra bez granica!!!
Zahvaljujem se mom bratu vučiću Branku na lepim rečima al znam da sam ih zaslužio  :lol: :lol: :lol:!!!
Svakako sam zadovoljan rezultatom ipak sam imao msm najjači sektor i tim što sam u ovoj benastoj bosanskoj glavi nesto konačno skontao!

Bistro!
Sitan šaran krupno zrno traži! :D