Priče sa vode

Započeo laki22, 05 Oktobar 2019, 23:06:05

StokaNenormalna

Produzavas im zivot, pa ostaju sveziji dok ne upadnu u ledenu vodu! Je l' tebi isto ako je svinjce umlaceno prosle godine ili neposredno pre tvog dolaska u mesaru? Taze 'lebac da ne spominjem!
Takodje je opste poznato da svi praktikujemo bar po jedan TOPLI obrok na dan, pa valjda i ribe.
Jasnije?

Naravno kolega, zahvaljujem! :tongue:

Dno je prekrivenom kamenjem, sporadicno i krupnijim kamenom velicine narandze. Kako smo pecali u viru (zalivu) gde je malo sporija voda i gde nanosi svasta nesto a to se tu i zadrzava, pored kamena je na dnu bilo mnogo trulog lisca i neke trave. Mrtav - smrznut crvic koji se ne pomera ni malo prakticno momentalno zapadne i riba ga mnogo teze uoci. Kada je ziv, a ziv je kada se ugreje, ima bar jedan minut da mrda i za to vreme riba ce ga lakse uociti. Naravno, to je moje misljenje i ne znaci da sam u pravu.  smiley033

Citat: Milan berkut poslato 20 Januar 2020, 23:18:48
U takvim zimovnicima skobalj je u ogromnim jatima i svuda ga ima i više nego dovoljno. Tu ne možeš nikom ''odseći ribu'' ali zato može onaj deo riba koji se nalazi u mom radnom prostoru nekom kritičnom količinom prihrane i konstantnim tempom privući u ''liniju'' hranjenja jer na takvoj jakoj vodi o formiranju ''tačke'' nema ni govora. Startno sam hranio u ''tačku'' ali je tu tačku voda produžila i do 15-20m nizvodno i tako formirala ''liniju'' usku a dugačku. Dno ispred mene je bilo kamen oblutak veličine pomorandže pa i veći pa još prošarano retkim busenovima neke trule grube trave koja nije kladofora tj alga na koju se peca. I sve dok nisam shvatio da ja moram svoj mamac učiniti ribi vidljivim tj da udica ne zapada u kamen i počeo na svaki minut po zabačaju da pomeram hranilicu (animiram) duž te ''linije'' nisam ni imao trzajeve. Jbg, u suštini je sve prosto ali kad severac probija dušu mnogo više vremena treba da se pohvataju ''konci'' i pronadje prezentacija koja radi.

O o ovakvim uslovima sam i u tim pojedinim predhodnim postovima i govorio.Sa njima, iako je morava kod mene mnogo mnogo manja reka se cesto srecem.
Bistra,brza voda koja brija ,snosi hranu daleko daleko od pocetne hrajene pozicije.Cak sam jednom cini mi se i spomenuo kako smo po malom vodostaju gledali ribe koje su se postavile dosta nizvodnije od hrane i cekale samo komadice koje im voda nanese.
U takvim uslovima je suludo pecati u tacku.Mora se ribolovac prilagoditi.
Verujem da bi hrana koju ja pravim i koristim kod mene  za pecanje skobalja klena i mrene u zimskim mesecima  isto tako bila uspesna i na Drini.  smiley033
Miha je verujem sa hranom bio na pravom putu ali ako je pecao uklipovan ulov je mozda zato izostao.
Moze se pecati u ovakvim uslovima i sa obicnim bledniranim hlebom,uz dodataka malo hrane i konoplje.Pisao sam vec u jednoj temi detaljno o samom ovakvom pecanju.Probao sam razne hrane i kombinacije jednostavno ovo se pokazalo najbolje za bistre i hladne vode mrenskog regiona i gde posao rade uglavnom beli mamci.
Hrana se koristi zbog aromatizacije i boljeg vezianja a konoplja opet da bi zavrtela ribu malo duze u liniji pecanja.
Inace dno je potpuno isto kao i kod mene. Znaci kamenje od velicine pomarandze do recimo nekih vecih komada velicine cipele i slicni.Travu tu imam istu na dnu na dodir je mesnata sa listicima sitnim ali izgledaju kao da su zimzeleni.
U ovakvim uslovima kao sto ste i uvideli suludo je pecati klipovan najbolje je pecati u liniji sa stomakom uz malo vecu peletu mamaca.
U ovom slucaju mislim da bi se nabolji rezultati postigli pecanjem na koricu hleba,pufi pirinac a ove mamce probati i u kombinaciji sa crvima.
Tako pecam godinama i pokazalo se kao ubitacna kombinacija.
Riba mnogo bolje napada ovako lelujajuce mamce jer ionako ih ceka nizvodno sto oni plovnoscu to i imitiraju,drugo izbegava se silna trava i lepljenje mamca na samom dnu, i trece hleba koji se koriste u hranilici je i mamac u vidu korice pa tako cime hranimo time i lovimo pa se tako riba mnogo lakse prevari.
Stomak u ovom slucaju je obavezan i najbolji nacin kako za uloviti isto tako i za prezentovati nase mamce a evo i zbog cega.
Nasavsi balans izmedju hranilice i stomaka koji nesumnjivo na ovakvoj reci treba da bude 20 30 metara dug,vecina pokretanja hranilice ce usloviti riba i tako se sama obosti,a u onim situacijama kad zelimo animirati mamac blagim povlacenjem najlona ispred masinice uslovicemo pokretanje hranilice u pravoj nizvodnoj liniji upravo o onoj o kojoj je Milan gore govorio bez ikakvog odstupanja od nje.Znaci pokrecemo hranilicu prvo nizvodno bas gde nam se riba i postavila.  smiley033
Sto jos jednom govori da bi ovakva metoda pecanja bila izuzetno uspesna sa uslovima sa kojima ste se sreli.

A kolega dva vuka mislim da nije lose da procitas malo moje postove posto mozda naidjes na nesto interesantno i poucno pa i ti postanes natural born fisherman.
Jes da malo kasnis ali sto kazu nikad nije kasno.

matori

Sjajna epizoda, sjajna ekipa :thumbup:
Milan je šampion, nema šta, ja nisam ljubitelj fider tehnike, obožavam plovak, ali sam baš uživao gledajući. Moji Lozničani  mogli su nešto i da nauče od majstora ove tehnike ribolova, 11 kom u jednom danu ove zime niko od njih nije imao.
Bravo momci još jednom, samo da znate, uzvodno prema Zvorniku ima takođe odličnih ali manje poznatih i pristupačnih terena sa krupnijim primercima, e tu ja pecam a ovde dođem samo povremeno da prošetam i popričam sa drugarima, pošto mi je od stana do MNa (Šepačkog mosta) nekih 20-30 min.hoda.
Ne sjakti sve što je od zlata žarom, ni sve lutalice nisu izgubljene.

12 ... na 11 je bio kaš , i "Cash & Release" na snimku.

matori

Ne sjakti sve što je od zlata žarom, ni sve lutalice nisu izgubljene.

StokaNenormalna

Ja baš volim kad je Miha u pravu  :lol:

I ja to volim, a jos vise kad mi ti objasnis ono sto Misha nije u emisiji... :tongue:

Najbolje je Meleg objasnio, danas na TV, Agro tv..
Tarantino ne bi onako izrežirao i montirao.

pexon

Shomi svaka čast, najbolja emisija do sada!  :tongue: Razredni izdominirao, on je na Drini kao kod kuće!  :tongue: Nema Branka samo da prokomentariše ovu emisiju...  :lol:
Miha i dalje ostaje glumac.  :rolleyes:

Miha kupuje janje kad razvali Drinu, zato i nece da lovi, nije on lud. :cheesy:

Ma daću ja janje , samo nek je razvali ... kad on razvali , ko da sam i ja  :cheesy:

Ne mogu taj nivo na Drini da  predjem pa to ti je .
Ustvari, kad sam otisao od stapa skobalj se uhvatio, i izvukle ga komsije na moj stap. Znaci bolje da ne pecam, a ima ko zna.

Tako ja kad sam pocinjao da pecam na feeder, pecao na Petnickom jezeru blizu Valjeva.
Kraj leta, vrucina, ujutru se napecam babuske i deverike, posle kako otopljava dodje neki lik koji je tu imao kamp prikolicu. Padne mi na pamet da zabacim za stuku stap pored rogoza...
Nece, nece, ja odem po pivo na 15 minuta (jer je vrucina), vratim se, ovaj tip kaze, udarila ti stuka, ja izvukao. Tako nekoliko puta, kazem sebi, mrs u pm, nece ni on vaditi kad mene nece, uhvatim i prodam ona "sranja", neki Gold Star Viking Sipinning 3m 40-80gr i neki Banax SI (na njih sam na Savi kod Brankovog mosta, dok sam bio srednja skola - dzigovao smudja, i cak 2 uhvatio a veze sa mozgom nisam imao)...
Jednom se taj i ja zarakijali i pospali pored stapova (izvrnuli se na obalu), bacili za soma, ujutru se budimo mamurni, uhvatio se bucov od 5kg i crkao koliko je vukao onu somovsku djulad. :cheesy:

P.S.
Znam da ce ljudi koji me ne znaju pomisliti da sam cesto isao po pivo, ali Dva vuka, Miha, SN, Dare, Grof, Ibanezi, Pexon, Slaven, Komsa, Marina, Munja, Jeremija, Zex, Pex i ostali (koji znaju moju pravu licnost) znaju da to sigurno nije u pitanju. Jer sam ja godinama stvorio veliku odbojnost prema pivu. :cheesy: :cheesy: :cheesy:
Ponekad gucnem ceo frizder plavog, da utolim zedj, a kad nema, mogu i svako drugo. Najvise volim SN i Zmajevskom da popijem svo ono skupo i kvaliteno, onda mogu sta hoces. Kao mast za masinice, mogu da ga pijem od -20 do +50, nemam smetnje. :rolleyes: