vukatrot, Stevan Draskovic, zolja i 7 gostiju pregledaju ovu temu.

Mileka

Danas, Dunav, NS u gradu, dva štapa na filete + petljaš za kedera, ujutru oko pola 5 baron oko mere, vraćen naravno, posle toga za 15 min jedan promašaj, nakon toga 7 peševa, pecao od 04:00 do 10:00, jutro perfektno sa gledišta klimatskih uslova, suma = ja zadovoljan  smiley033

A znači to je. Ja stigao oko 6. Zabacio u pola sedam. Ni pip. Fileti na dva štapa.
Na fider peševi stidljivo udarali ali ne i uzimali. I to je sve. Oko 11 sam imao neko kilavo na blizu ( 10 metara ) zabačen filet, diranje, ali ne i povlačenje da dođe do kontre.
Ona hrana, peleti, Farma Plus, Tov 1, ne rade dobro, kada se ne stavi malo ( kriška dve, suve, na pola kile do kilu =) hleba (= zna Jamal šta treba, nekako sve to taman povezuje  ) , a ja sam dodavao i kašičicu masti, na pola kile - kilu, i začina nekog slanog ( kašičicu ) . Tačno riba slabije reaguje na sam pelet, a još bitnije, ne drži se u hranilici kako treba. Ispada lakše, prerano.

Grbo

Lepo se poceo javljati smudj ovih dana iza lovostaja, napipao sam ga u jednoj rupi, pa svaki dan udarao sve blize i plice. Poslednja dva dana ni jedan cvrk. Nece ni gumice ni voblere. Ili ga je pomerio porast ili ga je oterao som - imao jedno kidanje - pokupio shad rapa dubokoronca i ostavio mi metar i po ljigave strune. Neka je otisao i onako je u zabrani.

11 Maj 2024, 21:39:20

skvrl

Juce lepo pecanje, dubinka, dunavac, dan lep, popodne i malo vetra ali do predvece se skroz utisao. Bela slabo i sporadicno a na parce kedera namenjeno smudju je dosao jedan bucov oko 50 cm, moja procena izmedju dve i dve i po kile. No riba je u lovostaju pa sliku ipak necu kaciti :)

Nisam uranio,a nisam se ni nesto posebno zadrzao na vodi. Taman otvorio stolicu kad pljusak 10min,sve mokro mala pauza pa ponovo kisa i tako par puta,izmedju par sitnijih meleza i jedan manjov. Pa kuci blatnjav...... smiley033
Pecano na plovak

pkv-pecaroš

Kod mene je bio potop a ne pljusak,ne pamtim toliku količinu vode u tako kratkom vremenu. Hranu mi razvodnilo u kanti,sjedalicu u čamcu natopilo,pakuj i kući a prije te poplave me lijepo krenula bjela na fider,svakih 3-4 minute pecanje i onda mi kiša sve upropasti

alehandro

Sat pecanja, sat vremena u autu pa još dva sata pecanja po kiši dok se nije prolepšalo vreme. Riba je slabo radila, nekoliko babuški, nekoliko deverikica i bodorki i to je sve. Hladna Mlava. Fider.

Sent from my motorola edge 40 using Tapatalk

Zoran

Prvi put ove sezone izašao malo na Tisu, dvodnevna zabava juče i danas. I nisam se baš nešto zabavljao  :smiley: Ali nje juče bio barem lep dan, skoro do pred kraj kada poče neki severac a riba i to malo što je radila, prestade da uzima. Ali sam izfiderisao par krupnijih krupatica, dva ogromna špiclera, čak jednu babušku od skoro 1/2 kile, ali i onog jednog sabljara, što ima ona velika peraja, ka tica, a bogami i ogromna usta  :wink: . Odokativno oreko 30 cm, i taman da ga slikam, iskliznu mi iz ruke. Otišao bi ionako, ali ovako ode bez slikanja  :smiley: .
Današnji dan otpočeo kišom od rane zore, i bez ikakvih dešavanja na vodi, i pod vodom. Poneka ona piranica na dva cerveta. Ja stavim tri crveta i malo veću udicu, opet piranica. Ja stavim 4 crveta i 10-ku udicu, a ono opet piranica ... I tako smo se igrali dok ne dođoše 2-3 krupatice, ono šakira veličine. I tu završih prvo ovogodišnje pecanje na Tisi. Jes da sam malo navukao vlagu, ali zadovoljan  :wink:

Nadla

Prolecno pecanje...iskorisćeno vreme pre zabrane.3 poteza brzinski,sve u jutarnjim satima.

Danas probao da upecam nesto kapitalnije u Bačkom Jarku na Jezeru medjutim slabo samo par krupnijih meleza. Vetar je solidno ometao taj pokušaj da se nesto upeca talasi i slaba uocljivost trzaja. :cheesy:

Boris90

Današnji izlazak na ovom mom izmučenom Bosutu doneo jako lepe Babuške za ovu reku.
Prošli put me slikao čuvar 😅, da mi nije čovek rekao danas ne bi ni skontao sliku na stranici saveza. Pohvale za ovog ribočuvara, fin i kulturan čovek sa kojim se može lepo razgovarati.

Sa druge strane sve najgore o"kolegama ribolovcima" koji dolaze ovde da pecaju. Dve pune crne vreće smeća sam odneo, ostavio jednu da ne bacaju smeće okolo ali džaba. Svaki dolazak moram prvo da skupljam otpad za stokom.