Mileka

Danas, Dunav, NS u gradu, dva štapa na filete + petljaš za kedera, ujutru oko pola 5 baron oko mere, vraćen naravno, posle toga za 15 min jedan promašaj, nakon toga 7 peševa, pecao od 04:00 do 10:00, jutro perfektno sa gledišta klimatskih uslova, suma = ja zadovoljan  smiley033

A znači to je. Ja stigao oko 6. Zabacio u pola sedam. Ni pip. Fileti na dva štapa.
Na fider peševi stidljivo udarali ali ne i uzimali. I to je sve. Oko 11 sam imao neko kilavo na blizu ( 10 metara ) zabačen filet, diranje, ali ne i povlačenje da dođe do kontre.
Ona hrana, peleti, Farma Plus, Tov 1, ne rade dobro, kada se ne stavi malo ( kriška dve, suve, na pola kile do kilu =) hleba (= zna Jamal šta treba, nekako sve to taman povezuje  ) , a ja sam dodavao i kašičicu masti, na pola kile - kilu, i začina nekog slanog ( kašičicu ) . Tačno riba slabije reaguje na sam pelet, a još bitnije, ne drži se u hranilici kako treba. Ispada lakše, prerano.

Grbo

Lepo se poceo javljati smudj ovih dana iza lovostaja, napipao sam ga u jednoj rupi, pa svaki dan udarao sve blize i plice. Poslednja dva dana ni jedan cvrk. Nece ni gumice ni voblere. Ili ga je pomerio porast ili ga je oterao som - imao jedno kidanje - pokupio shad rapa dubokoronca i ostavio mi metar i po ljigave strune. Neka je otisao i onako je u zabrani.

11 Maj 2024, 21:39:20

skvrl

Juce lepo pecanje, dubinka, dunavac, dan lep, popodne i malo vetra ali do predvece se skroz utisao. Bela slabo i sporadicno a na parce kedera namenjeno smudju je dosao jedan bucov oko 50 cm, moja procena izmedju dve i dve i po kile. No riba je u lovostaju pa sliku ipak necu kaciti :)

Nisam uranio,a nisam se ni nesto posebno zadrzao na vodi. Taman otvorio stolicu kad pljusak 10min,sve mokro mala pauza pa ponovo kisa i tako par puta,izmedju par sitnijih meleza i jedan manjov. Pa kuci blatnjav...... smiley033
Pecano na plovak

pkv-pecaroš

Kod mene je bio potop a ne pljusak,ne pamtim toliku količinu vode u tako kratkom vremenu. Hranu mi razvodnilo u kanti,sjedalicu u čamcu natopilo,pakuj i kući a prije te poplave me lijepo krenula bjela na fider,svakih 3-4 minute pecanje i onda mi kiša sve upropasti

alehandro

Sat pecanja, sat vremena u autu pa još dva sata pecanja po kiši dok se nije prolepšalo vreme. Riba je slabo radila, nekoliko babuški, nekoliko deverikica i bodorki i to je sve. Hladna Mlava. Fider.

Sent from my motorola edge 40 using Tapatalk

Zoran

Prvi put ove sezone izašao malo na Tisu, dvodnevna zabava juče i danas. I nisam se baš nešto zabavljao  :smiley: Ali nje juče bio barem lep dan, skoro do pred kraj kada poče neki severac a riba i to malo što je radila, prestade da uzima. Ali sam izfiderisao par krupnijih krupatica, dva ogromna špiclera, čak jednu babušku od skoro 1/2 kile, ali i onog jednog sabljara, što ima ona velika peraja, ka tica, a bogami i ogromna usta  :wink: . Odokativno oreko 30 cm, i taman da ga slikam, iskliznu mi iz ruke. Otišao bi ionako, ali ovako ode bez slikanja  :smiley: .
Današnji dan otpočeo kišom od rane zore, i bez ikakvih dešavanja na vodi, i pod vodom. Poneka ona piranica na dva cerveta. Ja stavim tri crveta i malo veću udicu, opet piranica. Ja stavim 4 crveta i 10-ku udicu, a ono opet piranica ... I tako smo se igrali dok ne dođoše 2-3 krupatice, ono šakira veličine. I tu završih prvo ovogodišnje pecanje na Tisi. Jes da sam malo navukao vlagu, ali zadovoljan  :wink: