Pecati sam ili u društvu?

Započeo arsa, 11 Januar 2010, 17:23:16

arsa

Nedavno sam se, na kratko, upustio u diskusiju oko odlaska na pecanje. Moji ukućani i većina prijatelja zna da ja najviše volim da idem na pecanje SAM. Mnogi to ne mogu da shvate. Ne trudim se da išta objašnjavam. To je tako i gotovo.

U stvari postoji jedan, vrlo mali broj ljudi sa kojima volim da idem na pecanje. U glavnom zato što me tom prilikom ničim ne opterećuju.

Nekoliko puta sam, silom prilika bio na "pecanju" sa ljudima kojima je to izgovor da zbrišu od kuće i da se urokaju rakijom, pivom, vinom... ma bilo čim.

Možda sam ja stvarno nadžak čovek. :smiley:

A s kim najčešće idete Vi na pecanje :question:
Ispuni godine životom, a ne život godinama.

STUKOLOVAC

Nisi nadzak covek,prijatelju,i ja volim da idem sam na pecanje.
Razloga je mali milion,a najveci je sto ne moram stalno da utisavam ljude oko sebe.Volim da budem sam,da prilagodim pecanje kako meni odgovara,i jednostavno uzivam u prirodi i vodi.Da hocu da naklapam s nekim o svemu i svacemu ostao bih kuci ili bih otisao u kafanu.Takodje svega par ljudi zaista voli da peca kao ja pa eventualno idem s njima,neobavezno tiho caskanje ako nam se cuti onda pecamo i niko nikog ne gusi.Alkohol na vodu ne nosim skoro nikada,u kafanu moze posle pecanja.Desavalo se da dodjem na neko dobro mesto,a tamo kolege vec pecaju,ako ne mogu da se udaljim dovoljno daleko od njih jednostavno okrenem auto i idem na drugo mesto.
Naravno,postoje i situacije kad ne mozes da izbegnes guzvu,kao npr. kad varalicarim u centru Beograda,ali sta cu,tamo je uvek ludnica cak i u 2-3 ujutru.
Neverovatno je koliko malo ljudi postuje tisinu na vodi,naravno,svi znaju da treba biti miran ali retko ko se drzi toga!

ozbiljno pecanje ,iskljucivo sam!!!
Malo shege - mozda 1 covek i brat mu...a i tu je slabo shege ....

Košava

To zadovoljstvo ne delim ni sa kim pogotovo na camcu pecam sam i u opste mi nije dosadno.Kad se umorim od pecanja pravim pauzu,to je obicno petak posle podne, subota i nedelja ,tada moze da se neko i pridruzi premda bolje ne .Jedino mi uvek dobro dodju tamburasi ,no i ja njima uvek priredim zadovoljstvo.
Ovo je odlicna tema i jos cu se povremeno ukljucivati ,delim misljenje  sve trojice kolega koji su se ukljucili pre mene na ovu temu :ok: smiley033

arsa

Da ne spominjem situacije kada sam neke vodio na pecanje, nalovili se riba pa mi onda taj isti navuče gomilu svojih prijatelja na ta mesta gde onda počnu i da mrežare... ma ne hvala. Sada ipak biram sa kim idem na vodu. :veryangry:
Ispuni godine životom, a ne život godinama.

milos92

upravu si kolega ja iskjucivo idem sam ali kad idem sa nekim ne otkrivam de je to mesto i koliko smo ribe uhvatili.mada su mi jednom cuvari unistili mesto sa mrezama posteni ljudi ti hrani a drugi ce da kupi.

Slaven

Ja osobno ne volim ić sam, uvijek gledam da povedem nekog, naravno postoje ljudi koji ti pašu i to je to. Da budem iskren kad god idem na dan,noć,dan ili duže(šaran) gledam svakako da neki od frendova ide isto, jednostavno imam neki strah i nelagodu bit u divljini sam, pogotovo po noći, znači pričam o Dunavu, spavanju na obali u šatoru itd, što se tiče komercijalnih jezera i uređenih mjesta tu ni ne idem više.

slawisa

Mozda ja ne shvatam pecanje toliko ozbiljno kao vi,ali me jednostavno mrzi da iddem sam.Vise volim kada je dobro drustvo,pa padne i talandara ili rostilj.Meni je bitnije dobro zezanje nego kolicina i velicina ribe,skoro uvek se upeca dovoljno za talandaru,vise mi i ne treba.

i ja bih tako kada bih jednim okom centrirao plovak a drugim flajku! :cheesy:

kada se ozbiljno peca ide se ili sam ili sa jos jednim drugarom,kolegom.ta dvojica moraju vrlo dobro da se znaju i da se poklapaju u svemu,da disu kao jedan.treci je uvek i u svakom slucaju visak.uvek kada sam isao sa vise ljudi nikad nije bilo pravog i ozbiljnog ribolova.e sad nije lose neki put i tako otici pa raspaliti rostilj i sve sto ide uz to,a ribolov tada uvek ide u drugi plan.

Košava

Citat: slawisa poslato 11 Januar 2010, 19:32:02
Slavisa ,razumem te to mi je bilo tako kad sam bio pocetnik ,medjutim sad sa godinama to nikako ja bi za te talandare odredio mesta malo dalje ,da mogu da fiksiram stapove sto kaze OLOVO

treci nikada nije problem kada zna,sta i kako,mozesh mu se na ledja popeti i opet se peca dobro...

po tome onda ni cetvrti,peti,sesti..itd nije problem kada zna sta i kako.onda se to vec zove guzva,a to niko ne voli.

Damir

ovisi nekada sam a nekada i povedem nekog a nekada i ide cjela klapa pa se baci roštilj ili nešto slično
Dunav  Dunav  Dunav Dunav Dunav Dunav

igagula

Ja sam izgleda neka sredina.Uvek idem sa jednim drugarom,imamo vikendicu i to idemo najmanje 3-4 dana. Desavalo se cesto da smo camac pored camca a da ne progovorimo ceo dan,ali kad se vratimo sa vode onda i talandara i alkohol ma svejavascript:void(0)
svako dete pri rodjenju dobija odredjen broj dana koliko ce mu trajati zivot...dani provedeni u ribolovu se ne broje