Pecati sam ili u društvu?

Započeo arsa, 11 Januar 2010, 17:23:16

gaovica

uglavnom pecam sarana, signalizatori ukljuceni,i bez drustva mi nije to to posto idem na vise dana prolupo bi sam.ipak je covjek drustveno bice. vise cijenim dobro drustvo,bez pijanke, nego dobar ulov. sam kad idem onda je to setnja sa varalicom ili plovkom i trazenje ribe a to traje od 2 do 5 sati
Bistro

khorv174

meni je najbolje kad si u društvu samome zna biti dosadno pogotovo ako se peca šaran kao ja na senk bez puno izvlaćenja bolje je kad imaš skime popričat
samo žabe krekeču i komarci grizu opet nema šarana mome mamcu blizu

budens72

Kad pecam iz čamca isključivo sam, a sa obale može i neko od drugara ali koji je došao da peca ,a ne da se za.ebava po obali....

sinhron

ja uglavnom idem sa drugom,koga poznajem ceo zivot. odlicno se poznajemo i razgovor je cesto suvisan. razumemo se mi i bez price.
razumemo jedan drugog i komuniciramo bez reci. retko kad nas ide vise,ali to vec nije pecanje nego vise lici na izlet.
bolje 100 evra u ruci nego deset dinara u dzepu.
od kolevke,pa do groba,najbolje je doba dok mozes.

baćko

Vrlo lepa tema.   U  većini slučajeva idem sam na Dunav i pecam iz čamca. Najbliža mesta su mi tri km od  polaznog mesta. Ako povedem nekoga na  pecanje znam da će to biti vrlo loše po mene, uglavnom tada ugađam liku ili likovima koji su došli sa mnom tako da od mog pecanja u principu nema ništa, doduše imam par prijatelja koji idu sa mnom na pecanje ali to je bez ikakvih obaveza, drugim rečima oni pecaju za sebe  a ja isto tako pa  ako bih slučajno da menjam mesto ja to uradim  neovisno od toga šta oni rade isto važi i za njih. Ako slučajno  sa nekim dogovorim neki roštilj ili nešto slično ponesem pecaljke, ali znam da od  ozbiljnog ribolova nema ništa. To bi u kratkim crtama  bilo na ovu temu za dalje  čućemo se. :bye: smiley003 smiley001 smiley033

ellesar

meni je  u principu vazno da budem sam kad dodjem na mesto,znaci povest cu nekog nije problem(ako nije totalna dileja,ali boga molim da nema nikog kad dodjem.
Uglavnom zato i idem nocu,posle 9 retko koga ima na vodi i to samo na nekim udarnim mestima.
Mir, tisina i Dunav=prirodni bensedin.
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

LjuBo

Ja idem u zadnje vrijeme sa legom. Poznamo se dovoljno dugo, na slican nacin pecamo i to.. :ok:
Eat,sleep...go fishing

ama nemoz' bre , cetvti,peti..guzva.., dvoica i treci koji zna da je izvidjac i da se promuva gore dole nekoliko mesta , ume proba zna.. javne i malo se zezamo,ali mene ubi kad se memoze dodovoriti u tim slucajevima gde i na koje mesto odma pa redom ..zato sam i kud me instikt odvedee..

ja cesto pecam u paru ,mada mnogo vise pecam sam.iskreno volim da pecam sa nekim ko se razume u pecanje jer je tada pecanje i lakse i zanimljivije,ali ima covek onih trenutaka kada mu je najlepse da se otisne sam u prirodu.kod blinkerisanja je dobro da je dvoje u camcu,uvek se veca povrsina pretrazi,(xexe ,a ima ko i da vam vadi sidro iz vode).kod pecanja sarana,kada dvojica pecaju,bilo iz camca,bilo sa obale,uvek je bolje u paru,cesto riba pomrsi a kolega pomogne da se povade stapovi,pomoc meredovom,slikanje sa ulovom,itd...a po najvise kada nema akcije,riba slabo radi,da imas skime prozboriti.jedino zbog cega je lose kada pecam sa nekim,je to sto moram pecanje prilagoditi koleginim obavezama,odnosno da moram da napustim pecanje ranije jer kolega mora da ide,zato uvek od onog sa kime pecam trazim da idemo ako nigde ne zuri,ne volim pecanje na brzaka.
u svakom slucaju,ja sam uvek za drustvo,ali odabrano.mislim da su dva ukomponovana ribolovca uvek efikasnija u pecanju od jednog.mislim mogu ja pecati sa svakim,ali kada radi riba i zelim izvuci maksimum iz situacije,uvek nastojim da ako pecam sa nekim da taj zna da peca. smiley033

muta

DO pre dve godine sam pecao uvek sa obale i stalno sam bio sa nekim od ortaka i to je bilo ok,ali od kako sam kupio camac video sam da to ne ide.Od tad pecam sam,imam svoje mesto i svoj mir. :ok:

jugov

sam na pecanje sam izasao možda desetak puta i to kad sam bio besan na sve što je bilo oko mene i trebalo mi je da pustim misli sam i bez ikoga.
inače sam pristalica da se na pecanje ide u društvu do 4-5 dobrih prijatelja. zna se pecanje je ozbiljno i disciplinovano, da bi posle svega založili i spremili ruča za nas. za toliko se uvek uhvat riba. ipak je meni pecanje hobi i vreme koje volim da provedem u društvu  smiley016 smiley021
дом је тамо, где је дунав
dom je tamo, gde je dunav

Panonski Mornar

Sam  :huh:  :eek:  :help: pa koćemi ribu izvlačit -šalim se obično sa nekim idem u ribolov pa i po cijenu da neupecam imam čamac ali drugima pravim usluge tako da ostanem bez ulova al nežalim za tim  :no: moja riba mene uvjek čeka a i sam biti po pet šest dana  kao što ostajem malo je ludo jedino što volim da kada ozbiljno pecam da nema pića u velikim količinama i ludorija kad pecam onda se posvetim samo tome
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.
Ali kada svane vetri s reke zacvile. Znam, to tuže vodene vile, Dunav sedef odranja. Đ Balašević

zorro

Po meni najbolje pecanje je u paru.Ali ne s bilo kime nego s osobom koja mi odgovara.
U paru nikada nije dosadno ako ti se priča pričaš ako ne šutiš i gledaš prirodu.
Istovremeno kolega može da ti pomogne u slučaju potrebe.
Nekoliko puta sam na vodi doživio stvari za koje neznam kako bi završile da sam bio sam. :help:
Alkohol i voda ne idu zajedno osim ako je baš stisla zima  smiley024 pa koja kap za grijanje ali umjereno.
Ako će biti više ljudi i nekakav roštilj ili slično ne nosim nikada štapove samo sam par
puta nosio blinker.
Išao sam i sa 5 osoba na pecanje ali isključivo blinker i tišina dok se peca a kasnije priča na putu kući.
Ja bi da pecam ali...

Panonski Mornar

Bravo kolega sve si rekao što se reći moglo  :tongue:   :ok:
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.

arsa

Često se dešava da odem na Dunav i po 10/15 dana i tamo budem sam na mestima gde se kasnije mnogi krste, (nema vode, struje, plaže za kupanje i sl.). Po pravilu tada se osećam najlepše. Napunim baterije i pola godine me niko ne može iznervirati ( osim žene) :wink:.

Naravno da nisam ni ja neki robinzon. Dvadesetak godina sam godišnji odmor provodio sa suprugom i decom na Dunavu. U glavnom su sa nama išli i prijatelji sa decom sličnog uzrasta. U takvoj situaciji smo imali sasvim solidne uslove: kućice, struju, toplu i hladnu vodu, sanitarni čvor, blizinu naseljenog mesta i druge pogodnosti. Uvek smo imali čamac ili više njih sa kojm bi rano ujutru i kasno po podne muški deo išao na pecanje a tokom dana bi sa decom lovili kedere, išli u nabavku, igrali fudbal i još štošta. Deca su mi na Dunavu naučila da plivaju ali se nisu zarazili ribolovom. Dosta je jedan ludak u kući.

Bogami ni to nije moglo u nedogled. Deca porasla i idu svojim putem a žena neće da čuje za komarce i ostale insekte pa moram da pravim kompromise. Sa njom idem na neko normalno letovanje a onda sam idem gde ja hoću. Eto to sada tako ide. :smiley:
Ispuni godine životom, a ne život godinama.