Nisam bio na pecanju

Započeo Košava, 29 April 2011, 12:53:59

Citat: Vladimir poslato 11 Maj 2011, 15:21:08
Ma nek je i silovanje, samo da sam na vodi, bolje nego kod kuće. Beš ga, kad valja, leti toplo, zimi hladno, čas mala voda, čas velika, te se izmrestila riba pa neće da jede il se još nije izmrestila pa opet ne jede, smeta joj kiša, smeta joj sunce, smeta pritisak... više ne obraćam pažnju na sve to, kad god mogu odo na vodu, pa makar i da spavam pored reke, lepše nego u kući.

Mene ne košta pecanje kutija crva i kutija glista , nego wmc barbarian, sa silikoncem od par eura pa kad pokidam jedno 40 komada za pecanje , onda stanem na loptu i kažem , a koju sada varku da bacim :question:.A sa ležanjem pored reke sam odavno završio..ili pecam ili nepecam.
Možemo mi kako hoćemo da gledamo.... ali to nije ni jeftino zezanje ni malo.Niti ga ja gledam kao zezanje. smiley033

Vladimir

Pa ne košta ni mene pecanje 200 dinara pa da ga posmatram kao zezanje, mamci, hrana, gorivo, qrci, palci, nakupi se tu uvek troškova, al šta da radim kad volim pa štedim na drugim stvarima zbog ribolova. I ne posmatram ga uopšte kao zezanje, da je tako ne bih puko para i para u pribor i išao po 120 km u jednom pravcu na pecanje, nego bih sedeo sa nekim jeftinim petljašem na Sibnici il Jojkićevom i pecao cverglane. A što se spavanja tiče, nisam mislio bukvalno, al desi se ponekad, kad odem premoren i neispavan, a jedan je od onih dana kad riba ne radi i nema nikakvih dešavanja, da jednostavno zadremam od umora negde poslepodne, kad popusti koncentracija, al i takav dan na pecanju mi je bolji nego da sam sedeo kući. Uglavnom, slažemo se da niti je zezanje niti je jeftino (ostavljao sam i ja po 40-50 evra u priboru na vodi) al ako imam izbor da odem na pecanje il da radim nešto drugo uvek ću se odlučiti za prvu varijantu, pa šta košta da košta, taj dan se nikad neće vratiti.
Zbogom Kikindo...

Slaven

Kolega Košava kakva je situacija, jel su pripreme u toku,kad je isplovljavanje, jel se kreće 1. 6. ajde napiši malo da ti zavidimo :takoje:

Košava

:cheesy: Slavene sve su pripreme u toku i bice na vreme kao sto si rekao :ok: da se ne desi nesto nepredvidjeno, ali drzacemo stvari pod kontrolom jos da unesem samo garderobu sve ostalo je spremno. Gorivo sipano 20 litara  :lol: brod opran i ispoliran, na krovu su vec uvezani neki rekviziti(meredovi, cuvarice,razni nosaci za stapove). Sve govori da cu da krenem 01.06, a o tome cu obavestiti siroki auditorijum ovog foruma :lol: kao i svaki puta do sada jer posle se nevidimo i nepisemo, necujemo do 01.decembra-prosinca (za one koji neznaju) :lol: :tongue: smiley033

Samo Ti nama lepo pecaj i slikaj,nadomestices nedostatak i podgrevati razmisljanja u hladnim zimskim danima.Srecan put i BISTRO.  smiley033

Pirke vuk s Tise

Košava  smiley033 Ako ne svratiš u Marinu Stari Slankamen, pre ulaska u Tisu, ima da te  smiley080 maler. :lol: :cheesy:

Košava

Ne sekiraj se, necu Vas zaobici  :lol:  :thumbup: jedino ako neradi "tocilka" :lol: smiley033

Nisam bio na pecanju nekoliko dana ali sam bio pored Dunava malo uzvodno....u Budimpešti !

Moji domaćini : Moj brat Nikola i njegov sin Ilija (  :bye: i za Branku )

Nakon obilaska grada došlo je vreme obilaska i neke radnje !  :rolleyes:

Ovde smo moj sin Nikola i ja u......RAJU  :wink: ( radnja se zove Valter Land )

Evo još par fotki iz radnje

Prelepa tri dana provedena u krugu dragih ljudi , obilascima ali i šopingu  :wink:

Košava

zex.raseta, :tongue: prelepa poseta i hvala ti sto si nas pocastio sa ovim lepim fotografijama. Pridruzujem se i ja pozdravima za tvoje domacine! Dobro nam dosli na stranice foruma!  smiley139 :thumbup: smiley033

Koliko ste se zadržali u raju? :cheesy: Ovu radnju je teško napustiti... :rolleyes:

Hvala Košava  smiley033 .Evo još nekoliko fotki iz Budimpešte ( dok vukove ne nanese put uzvodno )
Pikemane  smiley033 , ja sam izgubio pojam o vremenu kad sam ušao ali na treći poziv na mob. da nas čekaju na ručak sam platio i izašao.........plačući   :wink:

Zex?
Da li si kraičkom oka uhvatio zelene 4 inča tvistere?

Nisam , žao mi je ! I sa ovim što sam pazario sam se mučio jer svi prodavci razumeju english ali ili neće da govore ili ne znaju  :huh: ! Radnja je ogromna a ja prvi put pa sam malo lutao ali sledeći odlazak ću najaviti pa sve nažvrljam....na papir i po redu !  smiley033

Razumem te .
Ja bih tamo prošao kao junac kroz staklene izloge.

sale55

Zex sve cestitke, nego reci mi molim te kakav je odnos cena u odnosu na nase radnje, bar ono sto si pogledao a znas kod nas koliko je. Hvala i pozdrav :thumbup:
Sve je dobro kad se dobro svrsi!!!