Muke sa smuđem...

Započeo knele_dalj, 01 Oktobar 2011, 22:37:28

rašo

Postoji jedno pravilo koje kaže- Pravila nema. U godini kakva je ova ništa nije normalno i dobiješ ga tamo gdje bi se najmanje nadao, a tamo gdje bi " trebao biti ga nema". Hlađenjem vode i pokretanjem kedera u limane će se situacija promijenit
Kad mu nađeš dnevni boravak ne znači da si mu našao i trpezariju

šime os

Štovane kolege ribolovci dobro jutro postavio sam sinoć pitanje a u svezi problema lova smuđa u ovo doba godine ,ma bez obzira na sve dosadašnje Vaše informacije dobio sam itekako kvalitetne informacije od svih Vas i donio zaključak  da je smo problem u visokim temperaturama vode i zraka i produženje ljeta i samim time adekvatno ponašanje smuđa  ato je da se intezivno hrani NOĆU i to na na dubini i rijetkim izlascima na površinu,i to sa vrlo malim pokretima (manjak kisika u vodi) i izobilju hrane.Kada sam objedinio sva Vaša razmišljanja nemože se doći do drugačijeg zaključka :NIŽE TEMPERATURE VIŠE ULOVA, u svakom slučaju hvala vama svima a moderatorima se duboko ispričavam što sam na pogrešnom mjestu (TEME) započeo diskusiju o ovoj temi

danas je novi dan i u planu mi je novi pokušaj lova na smuđa imali netko nekakav prijedlog gdje i kako pecati smuđa idem na vodu odmah poslije ručka i to prvo:pesnje kedera (praksla) zatim u panjeve malo otpecati šarana a onda popodne pecanje smuđa, ma sada peca nekih pola sata sat neposredno kako sunce zalazi i onda juriš na voblera pa kako bude bude,izvještaj slijedi.

twister imali šta od smuđa na gumice kod tebe

dus

tu u panjevima di pecaš šarana zabaci na kedera, nemoraš mjenjat poziciju,tu je  on  :takoje:

I bre kolega Sime, sad moram da se i samocitiram

Citat: twister011 poslato 02 Oktobar 2011, 09:23:26
PS: Ovo sve vazi za gume, meso ne koristim

Mislim uvek samo na gume :takoje: .
Al` evo moze i preciznije, sto se tice mog iskustva za poslednjih mesec dana. Definitivno mu treba pogoditi i vibraciju.
Tvisteri velika 0 :no:
Sedovi daleko bolje ali i medju njima razlika. Moj favorit za navedeni period sedovi 10ak cm, siroke "pecurke" ali sa ravnomernim, brzim, pravilnim rad. Znaci oni sa lomljenim, zasecenim repovima koji mlate i uvrcu, su mi se daleko losije pokazali.
Uzgred uvek eksperimentisem i ne "drzim se ko pijan plota" dobitne kombinacije.
Ovo vidjenje, kao i ono prethodno, je prilicno subjektivno jer je svedeno na 2 coveka u jednom camcu. Ipak mozda nekom bude od koristi :takoje:

PS: Jos jednom, agresivan je i treba ga samo pronaci. Trenutno, one price "treba ga izazvati", sto se mene tice ne vrede ni pet para.

maverick

kolege koje love s obale imaju problem jer traze taj famozni cug, kedera ima cijelom vertikalom pa se nahrani i uz obalu u dubljim dijelovima....platoi udaljeni od obale, panjevi koji su dnevna soba.....veci pjescani sprudovi sa protokom su uvijek zanimljivi.....jos je rano za lagani kontra tok i kamen...barem se meni tako cini na dravi...

Prica ne bi bila potpuna da je ne dopunim izvestajem posle ciscenja utrobe.

Svi smudjevi poslednjih nekoliko puta, pa i ovaj poslednji su puni peseva, bez obzira kada su uhvaceni. U zelucima su svareni, i polusv. i tek progutani.
Uzgred ima jedna zanimljivost.
U dva smudja sam pronasao po nekoliko progutanih, i svarenih skosljki, onih lepih tigrastih :rolleyes:
E sad, ili ih jedu namerno ili pak toliko agresivno napadaju peseve da poberu neku i usput :rolleyes: :huh:

Citat: maverick poslato 02 Oktobar 2011, 12:43:29
kolege koje love s obale imaju problem jer traze taj famozni cug,

Ustvari cekaju obalski cug :lol:

šime os

dobro veče štovani kolege ribolovci evo upravo sam se vratio sa vode ipljuga naravno , kao što sam rekao prvo sam otpecao na kedera i imao tri peca,  samo kedera izguli i ubije i neče da ga okrene i guta, pootiscima zuba vidim da su dva bila dobra a treći mali prtljavac .Bio sam u panjevima i to do večeri  a nakon pecanja u mraku sam prešao u obalu i na voblera, ma đubre mi cmokće uz čamac i niti da kvrcne, bacao i prevlaćio preko granja i panjeva sav arsenal što sam imao kod sebe od rapale, doka , ružno pače i ništa, a mogu reči da sm poslušao jednoga kolegu i počeo hraniti šarana, ajd pa šta drugo da mu radim , već sumnjam u svoje sposobnosti(možda sam zaboravio kako naći i upecati smuđa):Eto to je moje izvješče od večaras ta tri mrljava peca i pljuga.Ma čim se javio popuštao mu do ludila (inače kada se javi uzimam štap u ruke i pecam ga iz ruke ), i ostavio i što je zanimljivo neće više da se vrati , aovo što se tiče peševa moguče ja da ga mariše jer ga ima jako puno , a jede ga vjerovatno zbog specifičnosti kretnje peša u vodi glava uvijek prema dnu (ruje) a rep jake vibracije pravi, e sada za školjke neznam i nemam ni ja nikakvog objašnjenja. Možda peša jede zbog druge vrsta hrane,(proteina). A danas sam čistio jednog smuđa(zamrznut bio) ulovljenog prije cca 7 ili 8 dan oko 6 kg, bio je pun mliječi i sala , masno nešto užas a želudac prazan, e SADA KAKO TU MASNOČU POJASNITI, znaći da se intezivo hrani samo pitanje kada i gdje

juzba

Predpostavljam da smuđu i jesu glavna hrana te ribe sa dna.
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!

mi-ne

Ovoj temi je vec jednom morao da se menja naziv u `Muke sa smudjem...`  :huh:  ,ako se i dalje nastavi sa kuknjavom zavrsit cemo u `sonarima`  :tongue:   (ali ce barem problem biti resen ).  :lol:

šime os

Pa  to ije cilj da se skupljaju informacije među nama i da se pokušamo tim informacijama prilagoditi ili sačekati boljim vremanima (sačekati hladnije dane)mada to ispada kao kukanje ja tebi ti meni,a što se sonara tiče najbolji sonar je iskustvo. Činjenice su tu i kako stvari kroz sve ove informacije koje su do sada bilie sve govori da je največi problem u temperaturi vode i produženo bablje ljeto. A na nama ribolovcima je da se na ovaj način družimo i djelimo nekakva iskustva koja su nastala u ovakvim uvjetima,ma biti če bolje i sada je trenutak(jedan od savjeta kolege ribolovca na forumu)za hranjenje i pecanje šarana(tko ima strpljenja da ga čeka). Mai ja počeo hraniti(moš misliti) šarana a još čekam smuđa ha ha .

Damir

šime os probaj tražiti smuđa između 2 i 3 kilometA na Dravi moja preporuka ili na izlasku iz prokopa nizvodno
Dunav  Dunav  Dunav Dunav Dunav Dunav

juzba

U mom kraju, na Savi je i gore, voda je još pretopla, Sava usporila totalno, skoro pa stoji koliko je niska, na puno mjesta moram dobro paziti da se ne nasučem na neki sprud, a o "cvijetanju" da ne govorim, dižu se alge i trava sa dna i bude nemoguće raditi sa voblerom, pa još na to dodati i kampanju šećerne repe i rad špiritane, nema šta nema u vodi..............dok ne naraste bar 1 metar, netreba ni ići na vodu................................... ali ajd izdrži sjediti kod kuće :rolleyes:

Ali uvjek se nešto nabere :thumbup:
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

Kolika je prosečna širina Save kod tebe?

150 - 200 maximalno, na nekim mjestima

šime os

Damire hvala na savjetu za nizvodno od prokopa evo upravo se vratio sa 3 km Drave i ni kvrca  a voda  niti rauba kao ulje živo mrtvilo na vodi bacao do pola deset i ništa . Imam čamac na izlazu iz prokopa i danima sam na tom potezu i ništa ne ja nego cijela klapa i pušiona.Prije ove vode (porasta marisaoa se som na 9 km na pijesku na voblera u pličaku jako dobro i nakon prolaska te visoke vode gotovo.Jedino šta je ta voda donijela od promjene je to da sada smuđ otpeca na kedera jedno pola sata prije sumraka(ako se i uopće javi) i fajront, aprije vode u sred bijela dana po največem suncu i to je to. Danas sam otpecao na kedera i imao neki mrljavi pec(vjerovatno neki mali mrljavac) i kasnije otišao voblera bacati i naravno ništa, čujem da je na Dunavu pomalo krenula riba i šaran i smuđ, sreo u prokopu jednog poznanika kaže bio iznad Hulova jutros i maznio 4 šarana i 3 smiđa krasna riba ali visoko na vodi :jeli netko išao skoro u Dalj bacati voblera baš me zanima kako je bilo.