Lovci vs. Ribolovci

kole

Momir

Citat: na kanalu poslato 21 Oktobar 2009, 00:56:15
dragi su mi lovci ali me vec jedanput kacila sacma po g... pa ne bih voleo opet  :huh:

kacila po gUZI  :huh: :eek:

:rlol: :rlol: :rlol:
Nothing makes a fish bigger than almost being caught.

na kanalu

jeste brate opalilo me 2001.dok sam pecao na jednom kanalu kod opova.cekam ribu,kad pored mene trci fazan sve u sesnaest,ja u cudu gledam kad me nesto opali po guzi,zacuh pucanj a kako sam poskocio od bola upadoh i u vodu.majko moja,ne znam sta me snaslo izlazim iz vode kad dvojica sa puskama uperenih u mene gledaju u ... sa sve psima,valjda mislili da su pogodili fazana i da je upao u vodu,ja gledam pozadi,kad meni pantalone i bluza izresetani ko da su ih moljci jeli.e sad cu vam he.... ma...  smiley057 smiley080 smiley064 kad oni zbrisali.spakovao se,otisao u opovo u dom zdravlja,oni izvadise 3 sacme,zamalo u centar nisu pogodili,pitaju oni sta bilo,da zovu muriju,ma pustite bre ljudi,nije mi do nicega,samo mi fali da izadjem u novine sa pogocima tamo gde sunce ne sija i mogao bih odmah da se selim u sibir zbog za.ebancije,dobro te zivu glavu izvukoh.i dan danas kad sam na pecanju,vidim lovce ili cujem pucnje mnogo sam nervozan
veni,vidi,vici

Djole

Boli te ... dobio si džabe olovca za pecanje na plovak.  :rlol:

Mnogo ti, brate, "masna" ova priča, :cheesy:   al' zanimljiva!  smiley033

na kanalu

"masna"djole ali istinita skroz obicno tuzne price izgledaju masne ali su istinite...ja i ne znam te kalibre,ali ta olovca su bas bila sitna,i dan danas ih cuvam za uspomenu.ma ni dan danas mi nije jasno sta su to oni videli,kako su gadjali gde zavrsi ostatak od sacme...bilo i ne ponovilo se.na zalost cesto vidim da se te price zavrsavaju tragicno tako da mi sad moja izgleda smesno,kao anegdota,citao sam posle o dosta slucajeva gde je sve znala da zavrsi sacma tako da je sve ovo ispalo bezazleno  :smiley:
veni,vidi,vici

Panonski Mornar

Au pa to nije za zezanje tu se glava gubi dobro si prošao i neopravdavam to nikako kažu nešto je šuškalo i pucaju  :no: to su malo jači lovci  :no:

09.08.2009
Hrvatska

Glasnogovornik Policijske uprave vukovarsko-srijemske Krunoslav Žgela izjavio je kako je tijekom očevida, koji je jutros započeo i još traje, utvrđeno da je preminulog lovca ranio drugi lovac

Puška

Sudjelujući u lovu u predjelu Ralje kod Gradišta nedaleko Županje, rano jutros oko 3,40 sati smrtno je od posljedica ranjavanja, stradao 47-godišnji lovac, izvijestila je vukovarsko-srijemska polici

Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.
Ali kada svane vetri s reke zacvile. Znam, to tuže vodene vile, Dunav sedef odranja. Đ Balašević

predator65

pecam ti ja tako jedne godine na "mačkovačkim"barama...i bila je nedelja...dan za lov..i gde god da sam išao od bare do bare -ja sam pevao i držao štap jako visoko iznad glave...kao znak raspoznavanja-da nisam divljač!!! I stadoh kraj jedne bare(štuka je u pitanju) Kad odjednom s veeelike visiiine pade leš od jedne patke(bila je živa dok je letela :no:)..I i dođoše trojica lovaca iii jednom od lovaca pas se zvao TINA...i sledila je dreka(a kao nevide me...)"Tina!!!Tina!!...aport!!donesi je!!!'ajde tina !!!skoči Tina jeb..m ti majku..A Tina jadna -ne mrda-'ladno bre bilo ,a i nezna..Kreće rock&roll!! Paljba po jadnoj Tini..pomenuo joj celu pseću i gazdaričinu familiju i ti xy puta..Kad Tina nije skočila u baru lik je uhvati za ogrlicu i zadnju nogu i BACI je u baru :rlol: :rolleyes: :lol:,Ja sedoh-no comment-Tina poče da beži napolje-lik je sačeka i ponovo uz pominjaje svih familija baci je ponovo u vodu...drugovi od lika su ga žestoko držali za jaknu,rukave,nogavice :takoje: :no: :rlol:,ali Tini se potrećio let u vodu..ogrlica+noga =FIJUUU pljusss!!!Kad više ("lovac") nije izdržao-a Tina ne donosi patku-uze neku veliku granu i stade da je gađa...sve to traji najmanje 20 minuta ..a ja gledam kao neki SF film..Jadna Tina je iz xy puta ipak spasila kožu donevši patkin leš......Ps.a o pucanju iz auta u pokretu i dramlijama iznad glave-neki drugi put..Ribolovci BISTRO i štap u ruke i šlem i pancir... :takoje: :thumbup: smiley001  "Na kanalu" Verujem Ti..ja i kum smo krenuli posle takve "akcije"noževima pa šta bude-srećom pored nas za koji metar-nisu ni čekali patka da poleti...

zoki80

Ja juce bio na Tamisu, oko Sefkerina. Puca na sve strane, pocelo na zeca.

Hemingway

Citat: PANONSKI MORNAR poslato 22 Oktobar 2009, 19:55:21
Au pa to nije za zezanje tu se glava gubi dobro si prošao i neopravdavam to nikako kažu nešto je šuškalo i pucaju  :no: to su malo jači lovci  :no:

09.08.2009
Hrvatska

Puška

Dan prije sam ih vidio u selu ..bili su jako dobri prijatelji ..jedan je natjerivao a ovaj drugi na sacekusi ...pokusavao je spasavanje na sve moguce nacine ..vozio ga u Zupanju pa onda za Vinkovce ..nazalost rana je bila velika i u preponama ..veliku kolicinu krvi izgubio i podlegao ..
u pitanju je bilo neiskustvo ovog mladjeg tek je bio polozio lovacki ispit i bavio se lovom 1god,..

Spojene poruke: 23 Decembar 2009, 23:21:01

Nesretan slucaj je bio u pitanju pokusavao ga spasiti medjutim okolnosti ..
daljina do auta pa velika rana u preponama i veliki gubitak krvi ucinili su svoje ..
najbolji prijatelji su bili ..sad jednog vise nema ....
bio sam u Gradistu tih dana ...
,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

baćko

Iz  vremena  dok  sam bio  lovac ima  dosta  priča, moje  lično  mišljenje je  da su  pre lovci bolje  bili  edukovani i   spremani  za  lov  nego sada pa ipak  čak i  onda je  dolazilo  do  neželjenih  situacija, koje  su  se  ipak u večini slučajeva  sretno  završavale, ali nekad je dolazilo  i  do  onih  najtežih  situacija. Ispričao  bih  šta  se meni  jednom  dogodilo  baš  negde  na  polovini  mog  lovačkog  staža.  Prvog avgusta  se otvara  lov  na  patke, na  neki  način je to  početak  kretanja  lovaca po  lovištu  sa  oružjem. Pod  lovištem  se  podrazumeva  kako   atar uz neku   vodu tako i  vode  stajaće  i  tekuće. Malo  je  diskutabilan  lov na  međunarodnim  rekama, no  dobro.  Polovina  avgusta  ja  na  pecanju kod ostrva, pecam iz  čamca relativno  blizu   obale, oču  reči da  sam u  senci ispod  vrba zbog  vručine. Uzvodno od  mene primetim  čamac koji se pušta  niz  vodu  u  čamcu četiri čoveka. Utom  čujem  " ajde baci "   zatim  pucanj. Odmah  mi je  bilo  jasno  krenuli su  u lov  na  patke, do  mraka  kada  kreće  prelet ima  još   dosta,  malo  su  cvrcnuli   i  sada bacaju  neke flaše ili nešto  drugo  nebitno,  i  gađaju, Iz njihovih  objašnjavanja  shvatim  da  su trojica  lovci   a jedan  nije. Taj  što  nije  lovac počne da  priča  kako  bi  on  to  bolje  pogodio   i  eto  da  mu  da  drugar pušku  i da  nema  šanse  da on  to  promaši jer  neznam  gde i šta je  već on  gađao itd. Drugar  mu  daje  pušku i  kaže  ti  kaži  kad  si   spreman , negde  su tačno  naspram  mene na  vodi  udaljeni  nekih dvadeset pet trideset   metara. Veliki  strelac  izdaje  komandu može u momentu   sam  shvatio šta  će  se  dogoditi, bacam  se na  dno  čamca, čujem  samo  kako  je  neko  vrisnuo   "ne" koje  poklapa  pucanj  i  lom  po  mom  čamcu. Nastao  je  muk ja neosećam  da  me  je  išta  dodirnulo  iako  mi  je  proletelo   kroz   glavu  da  se  udar  metka  neoseti odmah, bar sam  tako  čuo. Čujem  psovku  i  komentar "ubi  čoveka"  još  uvek  nisam   baš  siguran  ali  polako  izvirujem  preko  talasnjače, pošto  sam  konstatovao  da niko u  rukama nedrži oružje, uspravljam  se,  čini mi  se  da je  neko  od  njih  preneraženo  komentarisao   kako   sam  ja živ. Prišli   su pitaju  me  jel  mi  dobro, ja  onako   sav  sretan  što  mi  nije  ništa i  u  sebi  ponosan   na  samog  sebe  što  sam  predvideo  ispravno šta  će  se  dogoditi blago  ih  pošaljem  na  određeno  mesto. No  upoznali   smo  se čak  smo  posle  i lovili i  pili  zajedno   i   prepričavali  dosta  puta I  kaže  " ja  mu  bacim flašu on  je  prati ona  pada kad sam  video  da  će pucati u  tebe  vičem  ne   ali kasno on  puce ti  nestaješ pun  šus  ubi  ga  ko  zeca." Eto   to  je sa  pecanja  još  mi  se  jednom  u  lovu  dogodilo   da  me  umalo  neubi  drugar iz moje grupe ovaj put  je  to  bio  lovac  ali  mlad  i  neiskusan, lovili  smo  kod puckaroša, potez  Zanoš, Puckaroš, Širine lovio  se  zec. Pola  grupe u  kojoj  sam  bio  ja je išlo  duž podnožja  strmine a  druga  polovina  je  bila  gore. Na određenom mestu smo   trebali da  se  spojimo  jer  mi  dole  od  kuća  i  vikendica  nemožemo  dalje. Baš  na  tom  mestu  je  jaka strmina ali  je  neko  od  vikendaša napravio  stepenište od  cigalja. Vrlo  je  teško  popeti  se jer je  maltene  okomito, penjem  se i  na  samom  kraju  opet  više  verovatno  instikt ( ili  moj   anđeo   čuvar ) u  deliču  sekunde ugledam   čoveka samo  sam zalegao pucanj i  tišina. Moj  drug  je  pomislio  da  sam  zec i da  nisam zalegao odsekao  bi  mi glavu. No  lovili  smo  ipak  zajedno  još  par  godina i  družili se. Podučavao  sam  ga  posle  kolko  sam  znao  i  mogao  priču  nismo  širili  van  nas  nekolicine  koji  smo  tu  bili. Eto  ovo  nije  sa  pecanja ali  čisto  da  vam ispričam primere koji  su  se ticali  lično  mene, imam još  nekoliko primera gde  sam  bio  očevidac  ali  to  su bili  drugi  učesnici   i  ako  bude  trebalo  ispričaču  i  te situacije neke  su  čak  bile  i  komične,  ali  sve  situacije  su  mogle  biti  kobne po  nečiji  život. Zato  treba maksimalno  paziti i  izbegavati   ako  se  može  prisustvo  mesta  gde ste  u blizini mogućih  incidentnih  situacija, ako  treba  slobodno  i  vičite  da  vas  čuju nemojte misliti  da  je  to  blam  bolje da  vas zapaze  nego  da  bude svašta. Hvala  vam  na  strpljenju i  pažnji. :tongue:

specialized

Ne sudite o svim lovcima na osnovu par njih sa kojima ste imali neprijatno iskustvo. Ako imate sa kim ,neka vas neko povede u lov. Necete se pokajati sigurno.

Milan.M

Lov je mnogo aktivniji od pecanja, mada ja sam nekako napet u lovu nemogu da se opustim kao na pecanju osim zimskog cekanja lisice ( to je isto kao pecanje sarana, sedis i cekas). Nervira me sto je lov aristokratski i viteski sport a love ljudi zeljni mesa i ubijanja svega zivog, vecih olosa sam vidjao u lovu nego na vodi.

Vise ne lovim, orocio sam poluautomatsku sacmaru, dva karabina i pistolj pre par godina , zao mi da prodam sve se nadam vratice mi, mada i nemam zelju vise za lovom kao pre, pecanje mi je nekako teze, treba vise pameti i nemam toliko iskustva pa me vise trenutno zanima i privlaci. Ako mi vrate oruzje i budem morao da biram nedeljom lov ili ribolov, bice ribolov, zato sto me vise smiruje i nekako mi veci mir i tisina, imam osecaj da sam vezaniji sa prirodom na pecanju nego u lovu.
Mada ono spremanje za lov i cekanje da svane, i to je mnogo mocan osecaj.
Bitno je meni da mi bude lepo u prirodi i onaj osecaj nadmudrivanja sa zivotinjom, i osecaj predatora koji lovi prirodnog predatora, a dali pecam ili lovim manje je bitno.

Spojene poruke: 29 Avgust 2015, 02:07:08

E iz ovih zadnjih recenica mozete da shvatite zasto nevolim komercijale i pecanje sa kojekakvih kejeva, setalista itd.