Lopata

Započeo ija, 12 Mart 2010, 13:02:11

Zoran

Prvo malo lopata, tek da se ode po vruć leba, pa onda sveži čvarci i švargla uz kiso kupus, pa opet malo lopata, pa onda kuvano vino ... uhhh. Skoro da će mi biti žao kad prestane da pada ovo čudo  :lol:

Pirke vuk s Tise

Ja sam rešio da se ove zime prihvatim, ne lopate , nego saveta  mog deda Djure, koji je govorio: Orasi se ne tresu, sneg se ne čisti. Orasi otpadnu, a sneg se otopi.  :cheesy:   :takoje: :takoje:

deda djura nije imao komunalnu policiju za vratom  :lol:

tomislav34

Izađem jutros na parkiralište da očistim auto ... naravno, prije toga psihološke pripreme   :lol: rakija, čvarci i ostala goriva, mislio sam da ću morati očistiti nekoliko auta dok nađem svoj, jer se ne sječam ni gdje sam parkirao ... kad ono razočarenje  :lol: iz prve ugledam svoj auto više od pola auta čisto i suho, kako je vjetar puhao, otpuhao sav snijeg s njega ... otišao kuči po još goriva  :rolleyes:
... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)

Ja sam lopatao po dvoristu 2 i po sata i jos nisam dosao do auta. Al vidim gde treba da se odgrce :rolleyes:

juzba

Baš sam završio sa lopatanjem, cijelo dvorište, prilaz............našao auto i očistio i njega, i na kraju čamac :rolleyes:
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

Lopatanje u toku..,zavrseno sa kuvanim vinom i kuvanom rakijom.
Trenutno pada sitan sneg..,a sitan sneg = krupan smudj  :cheesy:

Pirke vuk s Tise

Citat: laki22 poslato 09 Decembar 2012, 11:30:54
deda djura nije imao komunalnu policiju za vratom  :lol:

Tačno, nije imao komunalnu policiju. Ali je imao moju babu, za koju je ova komunalna policija, mala beba.  :lol: :lol:

Knez

Dok sam lopatao sneg po dvorištu toliko sam se ugrejao da sam pogledom prema Dunavu dobio želju da izađšem na vodukad sam ponovo izašao napolje ono hladno tako da sam odustao za neka bolja vremena,nadam se neće dugo potrajati.

Zmajko

Mi smo nasom lopatom prvo ocistili camac,a onda "sportex" lopatom izlopatali malo smudjeve :lol: :lol: :lol: mogao si da dodjes da pomognes, bilo je i kuvanog vina... smiley033
cekam cug....

Saša

Zimske "radosti"... :wink:

Dva sata lopatanja samo da bi se očistio auto i šire parking mesto, usput pomogao dvojici komšija da se iščupaju sa parkinga. Kasnije došao traktor sa ralicom gradskog zelenila pa se i on zaglavio... Jedno triput... Iskopavali lopatama i njega... Cirkus.  :lol: Potom nas jedno desetorica rukama preneli (sklonili) auto jednog taksiste koji se rano tog jutra zaglavio i blokirao celu ulicu. Ostavio čova auto dijagonalno na sredini ulice, zaključao ga i otišao... Kakav lik... :smiley:  Zanimljiv dan, baš. Srećom pa je nedelja....  :cheesy:

Bass mi je opsesija...

ellesar

Trebali ste ga skloniti.....trotilom....nema muke samo kresnes sibicu :rlol:
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

Saša

Mislim da smo mu malo pokrivili blatobrane noseći i vukući auto (stara Toyota Corolla, sva u raspadu), no zaslužio je. :cheesy: Još mu gume ćelave, a zadnji desni točak onaj tanki "ćopavac" (rezervna guma)... Idiot...  :grin:
Bass mi je opsesija...

Moj auto čist ko suza  :rolleyes: ,bio parkiran pored druga koji toliko mazi i pazi svoj auto da mu je auto na prvo mesto,a pet šest nivoa ispod četvorotoškaša sve ostalo u životu. Sredio svoj auto pa prešo na moj (da mu ne kvarim pejzaž oko svog ljubimca  :lol: ). Namazao ga sa svim mogućim špecijama i kozmetikom:protiv leda,protiv snega,zaštita od korozije... zaštita od eksplozije , groma i uroka :rlol: :rlol: :rlol: smiley194

DakiNS

Au kolege konačno uđoh u kuću. Pre neka tri sata vidim da kod mene u naselju glavnom ulicom ide bager. trk po onom snegu prema njemu, mašem on stade. Hajde brale da malo prođeš kroz ulicu,rekoh. On odgovori, nisam ja iz održavanja puteva nego privatno, ali ako plaćaš gorivo, može! Ma samo vozi ne pitam.Momak dade gas i za pet minuta očisti prolaz za nas tri domaćinstva , još mi malo očisti i ispred kapije pred garažom. Pitam ga koliko sam dužan? 300 dinara! Ma imaš 1000 ! Osmehnu se on , to mu je verovatno gratis, živ on nama bio! Dadoh mu novce a on pita da li ako opet zagruva sneg da navrati? Ma samo dođi imaš opet hiljadarku samo dođi. Svakog od nas izađe trošak nešto preko 300 dinara , ali možemo ujutro autom na posao . Inače mi treba sat i po autobusima( tri menjam)E ode on a ja se prihvatim lopate. UUUUHHHH. Kao da mi je bilo malo lopatanja skoro celo prepodne :rolleyes:
Kada budem lovio u večnim lovištima loviću sa Bretonom.