DUNAVE, MOJE MORE... => Dunavska birtija => Temu započeo: Dva vuka poslato 09 Avgust 2017, 22:33:15

Poruka od: Dva vuka poslato 09 Avgust 2017, 22:33:15
Kad se setim da sam zahebavao Mihu ...  :eek: :huh:  :sad:
(https://s28.postimg.cc/or5swfm25/2017-08-09_22.07.48.jpg) (https://postimg.cc/image/sarqm8ort/)
Zanimljivo , ali tek sutra ujutro ću utvrditi šta sam zaboravio  :cheesy: Imate li vi neki sistem kojim se izbegava ova poslednja konstatacija ?
Poruka od: dragan2006 poslato 09 Avgust 2017, 22:47:14
Pravim spisak po dan dva pred pecanje i samo dodajem stvari koje u to vreme dokupim ili nabavim.Na dnu spiska pišem šta treba usput da uzmem.Pakujem se redom i proveravam pa spisak u džep,u kolima revizija... :rolleyes:
Najjače mi je što i pored toga često zaboravim na neku sitnicu :cheesy:

Ajd momci Bistro vam bilo i lepo se provedite!
Poruka od: Dva vuka poslato 09 Avgust 2017, 23:07:22
Uhhhh .... sad se tek setih da pokupim nešto svežih boili od ovog novog ovna iz Holandije , što je uvezen . Kakve boile dečko pravi  :takoje:  :ok: Pravi je VDE  :cheesy: A pravi i jagnjiće  :thumbup:
Poruka od: mihabg poslato 10 Avgust 2017, 09:50:46
xe xe.... 2Ides na more ?
Poruka od: pdavor poslato 10 Avgust 2017, 14:43:27
Dva vuka i jače, kupi ti boile što baja pravi, al mu ne diraj devojke....  :lol:
Poruka od: laki22 poslato 10 Avgust 2017, 14:54:51
ja danas krenuo na pecanje, zavrsio na jedrenju kakva je vetrustina duvala, jos na otvorenom...
Poruka od: dragan2006 poslato 10 Avgust 2017, 16:07:43
Tek sad vidim da 2W ima punu kutiju latex rukavica kao da će svima na jezeru izvršiti pretres telesnih šupljina :lol: :lol: :lol:
Ja bih se zabrinuo :eek:
Poruka od: Dva vuka poslato 11 Avgust 2017, 11:18:47
Dragane , to je zato što ste vi feeder tehniku već odavno prebacili u domen mikro i neuro hirurgije , pa reko daj da kupim i hirurške rukavice , šta znam ... da se ne brukam ...  :cheesy:
Poruka od: mihabg poslato 11 Avgust 2017, 11:38:50
Ma preterujes, ispade da smo ko oni iz serije  "CSI Miami" .
Ako, i treba da ti je pun auto, jer uvek nekom nesto zafal , onda tu su i rekviziti za uzivanje  kad se popije koja kafica, nesto klopne, dremne..
Nego, meni nije tesko da ponesem, i na vodi da se raspakujem i zapakujem, al' mi tesko da se raspakujem kad se vratim.
Mrzim taj deo ... kad mrtav umoran posle pecanja moram da iznosim iz kola , e tad proklinjem sto sam se natrpao toliko.
Poruka od: srdjanp poslato 11 Avgust 2017, 13:22:41
Skroz te razumem, parking pun a ja na osmom spratu, najradije bih se vratio na Vir i prespavao i sledeću noć.
Poruka od: mihabg poslato 11 Avgust 2017, 15:11:54
Kod mene je malo "pitomiji" prilaz, ulazim iz garaze u zgradu ... ali 4 puta se vracam obicno.
Ponesem frizider da mi drugari imaju 'ladno , ponesem sto da ne jedemo sa haube, ponesem djubre pa se setim da ga nisam usput bacio... i taj rad. Do pribora nismo ni stigli.
Zato imam obicaj da mi pakovanje traje kad idem kuci...odnosno da razvrstam tako da brze uhvatim prag.
PS. Teorija je jedno, u praksi iscmas se kako god okrenes.
Poruka od: dragan2006 poslato 11 Avgust 2017, 15:54:26
Citat: Dva vuka poslato 11 Avgust 2017, 11:18:47

Ma sigurno si u pravu! :lol: :tongue:
Poruka od: DakiNS poslato 13 Avgust 2017, 11:00:49
 Davno nisam napisao ni jednu priču na forumu , ali ne mogu da izdržim da vam ne opišem preključerašnji dan.
Elem posle duuuugo vremena odlučim da dan provedem na Dunavu . Popakujem motor , rezervar , pribor u auto , uskoči i mlađani Žule (breton) , usput sve nešto izgazio umrsio i pomalo izlomio. Vrućina kažu 37-8 , ali na asfaltu u gradu garantovano bar 50. Nekako kroz saobraćajnu gužvu(zatvorili neke ulice pa se svako snalazi kako zna i ume)dođem na Ribarac . U autu kao u rerni bočni prozor otvoren , pa Žule sa zadnjeg sedišta prednjim nogama se oslonio na naslon prednjeg sedište i gura glavu kroz prozor ,da se malo razladi. Jezičina mu visi ko kravata, a sa nje kaplje voda (znoj) pravo meni za vrat. Izbegavao sam koliko sam mogao i sav sretan uhvatio mesto za parkiranje u ladovini. Treba misliti i na povratak. Sad kreću egzibicije , slabo sam kerče izvodio u saobraćaj , njemu vruće, a treba da ga izvedem iz auta , što i nije problem na povocu , pa da otključam kapiju na ogradi prema splavu , zavežem ga za nešto, i vratim se po ostale stvari sa sve zebnjom da se ne odveže i izleti na drum ( drži me taj strah od kako je Mrvan stradao). I to sam na brzinu uradio, iako sam jedva video od znoja koji se slevao u oči , a Yamaha iako osmica ima oko tridesetak kg, pa baš nije lako meni matorom nositi je tridesetak metara u jednoj ruci. Spustimo se na obalu do vode , gledam , nema malog splavića kojim kao sa skelicom po sajli se dovezem do splava. Šta je tu je . Skinem se i plivanje do splava , uh kako je to godilo , kad me nešto počne potapati onako grugo sa sve grebanjem po leđima. Izronim ono Žule krenuo za mnom . Polako ga gurnem prema rampi koju sam napravio, baš da kerovi kad doplivaju, mogu da se popnu na splav . A on nema pojma, još nikada tu nije bio i danas je prvi puta svojevoljno zaplivao . Sve te egzibicije nekako savladam , odvežem čamac od splava i doveslam do obale da potrpam stvari i namestim motor. Nisam taj motor dve godine ni prineo vodi , gorivo isto toliko staro , ali iz četvrtog potezanja upali . Uh što me obradovao . Žule skače po splavu , pa se valja , trlja šapama njušku , bacaka se . Sve gledam šta mu se dešava , kad i mene nešto sa strane udari u lice. Pogledam ono desetak stršljenova ( da previše ne preuveličavam ) u borbenom rasporedu , kruže oko vrata splava . Skačem u vodu a Žule za mnom , verovatno je jadničak pomislio da je i njemu to jedini spas. Posmatram šta uraditi . Iz čamca uzimam po papuču u svaku ruku i kreće borba . I Đoković bi mi pozavideo na bravurama kako sam papučama tukao onu gamad, iako to ni Milka Babović ne bi bila u stanju da opiše , ili možda bolje Mladen Delić . A prenos bi izgledao otprilike ovako : U plavim gaćicama naš Daki , leđa mu čuva Žule koji kao da počesto salutira , trljajući šapom njušku i čelo jer je u međuvremenu neprijatelj dao još jedan zgoditak! Pobih onih desetak ( jesam lovac ali nisu odstreljeni ,nego papučom spljeskani). Sav sretan rešismo se napasti , otključavam vrata splava i ležerno ih otvaram , kad onoooooooooooooooo eskadrila od pedesetak komada izleće iz kućice. Žule i ja strateški ponovo poskakasmo u vodu . Pritajili se , i on se drži prednjim šapama za rampu , a ja ga pridržavam. Čekam da se malo razrede . Ponovo se penjemo i ko Nole u najboljim danima pljeskam papučama one stršljenove ko reketom . Kad pobih i te dušmane gledam odakle izlaze , Ima jedna mala komoda na kojoj je rešo a u njoj suđe , izleću ispod nje. Pomislim : ajde da je pomerim da vidim odakle dolaze . Kako sam je odmakao jedno tridesetak cm od zida , odjednom počne zujanje ko da je neko uključio stotinak malih elektromotora. Podiže se čitav oblak zlotvora , Hrabro sam zagrebao prema vratima i sa pola terase se bućnuo u spasonosnu vodu . Žule nije bio baš toliko spretan pa je jadničak počeo bežati po onoj terasici ukrug, misleći da će tako izbeći , kad je počeo da se sudara sa žutim napastima , skoči i on opet u vodu . Posle desetak minuta hrabro provirim kroz vrata , ono gnezdo stršljenova otprilike tridesetak cm promera , desetak komada još šećka po njemu . Opet papuče u ruke i udri . Lete komadi gnezda ko piljevina , pljeskam nemani po zidovima , podu , u letu , gde god i kako sam uspeo . Nisam brojao ali ukupno sam ih sigurno stotinak sredio . Nikada u životu nisam video toliku koloniju stršljenova . Počistim sve izbacim u vodu , lije znoj kao da sam iz rudnika izašao, Žule podbuo od ujeda , ja bez ijedne rane (hvala Bogu da i ja jednom čitav iz bitke izađem). Nije mi više bilo ni do kupanja , ni do Dunava , ni splava ni pecanja , ponovo isti ritual ali obrnutim redosledom i pravac kuća . Tako mi se odjednom svideo onaj mali bazenčić na sklapanje u dvorištu , da celo popodne nisam izlazio iz njega.
Poruka od: mihabg poslato 13 Avgust 2017, 13:22:05
Kralju , dobro si se izvukao !
Jbs. pecanje... spasavaj se ko moze !
Nego trebalo je da necim poprskas gde je bilo sace... Vratice se gamad na isto mesto .
Brz oporavak Žuletu, a tebi vise srece naredni put !
Poruka od: bulmil poslato 13 Avgust 2017, 14:19:00
Au zla.ja sam 10g radio DDD usluge.ni ose nismo hteli da radimo a kamoli strsljenove.vrlo za.ebana sorta.dobro ste vi kidnuli.

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока

Poruka od: Drill Junkie poslato 14 Avgust 2017, 09:59:27
Tooo Daki, kao kad Rambo uleti u selo neprijatelja
Brz oporvak Žuletu

Ne siri mnogo tvoju pricu jer je strsljen kod nas zakonom zasticen, mislim jos uvek
A veoma za*ebana zivuljka
Poruka od: DakiNS poslato 14 Avgust 2017, 10:14:48
Nisam imao mnogo izbora, bilo je sto na jednoga  :rolleyes:. Pardon dvojicu , a ipak splav sa kućicom je moj , i treba da ga koristim , da sam to video negde u prirodi , samo bih pogledao i nastavio.
Poruka od: djmisha77 poslato 14 Avgust 2017, 10:51:43
Hehe, da se covek snadje u trenutku pa da pozove one iz zastite pit bulova koji nam izjedose decu i lepo im kaze posto je strsljen zasticen izvolte gospodo dodjite i pokupite sve do jednoga jer zelim da zapalim svoj camac.

Poruka od: žex.rašeta poslato 02 Septembar 2017, 21:52:18
Krenuo sam na pecanje .....i nisam sanjao koga ću sve od  smiley297  sresti  :cheesy: .
Bački Jarak ..jutros : odem oko 9h u kafanu na kafu i rakiju ( pre toga sve namontirao na malom jezeru...i zabacio  :takoje: ) ,Ady na licinom mestu , lovi.
Nailazi poznat lik , odmah me prepoznaje i seda. Kapiten  :takoje: .
Razgovaramo , popijemo piće. Reče mi da ima još  smiley297 na jezeru.( feeder tekma u toku ).Odlazi i nosi kafu takmičaru  :clap2:. Jovica je na poziciji do NSLemi-ja i druže se  :thumbup:. Porazgovarali kratko i  odlazim na poziciju na malo jezero....
Na pola staze mi se javlja Sojer i upoznajemo se  :tongue:. Možda je majica Vukova bila presudna  :lol: ali me prepoznao.
Eto ....krenuo na pecanje i sreo neke ljude s kojima se 'virtuelno' družimo a nisam ni sanjao da ću ih sresti  :smiley:.
Razgovarali smo o predstojećem kupu i ponovnom susretu. Eto prilike  :thumbup: . pozz  :bye: