Kradja motora i ribolovnog pribora

Započeo maverick, 10 Januar 2009, 15:24:44

maverick

prije 15 dana je ukradena i jos neki tomos  :grin: pocinitelj nepoznat

Košava

maverick , gde je to bilo vezano u marini ili pod nekom  krivom vrbom :question: smiley033

dovlaM

meni su ukrali za prvi maj stap best master i ryobi aplause. ne bih voleo da saznam ko je.. ni VMA ga ne bi sastavio, mada predpostavljam... :veryangry:

maverick

naselje karasica u Josipovcu, na Dravi, pontone imamo svi uz vikend naselje i svi tamo drzimo camce...osim luke Osijek camci se tako drze sve do dunava, skoro na potezu 30 km ..nema se gdje a ovo se tesko cuva od lopova

labuka

Od lopova se ništa ne može sačuvati , meni su obili auto ispred crkve u podne . Ajde da je ispred diska u 3 ujutro , to bi se čovjek i nadao ali ispred crkve ... . Od tada ga nikad nisam zaključao , a ima od toga 7 godina i ništa mi ne fali  :huh: . To isto vrijedi i za čamac , ne ključam ga , nema tu pomoći . Ako je neki narkos u krizi , ode motor  :veryangry: .

dcarp

zao mi je momci zbog vasih gubitaka opreme,ja nisam imao tih problema u ribolovu.ono sto vam mogu reci,mozda nije nesto novo,je to da slepovi ili radni brodovi-ne znam tacno kako se zovu,gde su posade par ljudi znaju u toku voznje da "opajaju" kad naidju na nesto sto vredi uzeti narocito camce.
ne kazem da to svi rade,nikoga ne optuzujem.
cuo sam ovih dana da u bezdanu kod sombora ima "magacin" i da se camac bira za 70-100e.
ako uspem doci do njih javicu vam,mozda nadjete nesto svoje.
New thinking
New possibilities

Lomnica_city

Meni neko digao dva puta stap(ove), prvi put jedan petljas, i dva teleskopa, jedan sam bacao za sarana a drugi mi brat poklonio za varalicu (Shakespear komplet) a drugi put mi iz kuce nestali teleskop i masinica, Cormoran komplet, koji sam od dzeparca nekako skrpio, kad na to dodam jos 2 stapa koje sam polomio kad sam pao motorom nastestio sam lepo tokom godina, cudno za takvu provinciju, ali ne i za 90-e!
Pozdrav :cool:

stamenko

meni pre neku godinu digose na vlasini tomos4.5 a spavao sam u satoru na 2m od camca alal mu jajca sto ih nosi za hrabrost :grin:
ne psujem ne pijem ne pusim u.p.m. pade mi pepeo u spricer

hirurg

U subotu na nedelju 16 aprila 2011 ukraden camac tajmen, penta yamaha 5, i kompletan ribolovacki pribor. Kradja se desila na Velikoj Moravi na potezu izmedju Velike Plane i Svilajnca - mesto Kljuc.

Tajmena nema mnogo u srbiji,tako da se mora naći ! a ne moze se registrovati bez papira. :takoje:

juzba

Držim fige da nađeš čamac, ali ko zna gdje će završiti :sad:
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

nidzabgd

kakva steta... pa mora se naci ima serijske brojeve i na camcu i motoru... ne razumem sta ce da rade sa njim??  :huh: nadam se da ces ga naci...

Zavšiće u skadarskom jezeru kao i večina , ako ne onda u Bg-u tako uradjen da kad bi seo u njega nebi ni prepoznao da je tvoj čemec.
Inače -1 johnson , 1 četvorka , pokušaj kradje pasare , snajp od komšije je radio pa su se pobacali u vodu..
Onda nesrećna kradja hand made plastikanera radjenog od majsrora uz specifikacije.sa Bodenskog jezera.Stigli ih drugar i ja na skuteru ..bilo noseva u lobanji i tako..
Mislim da je najbolje rešenje da se umetne gps negde i kao kod kerova i kola samo upališ telefon i eto ga .Pa navali na sve 4 ruke , a i prste ne zaboraviti.
Mame im ga ...

Vidi čamca sa motorinom, pa odrobijo bi ga , ne bi trepno !!

hirurg

Ljudi lakse je mal kad neko saoseca sa ovim mojim gubitkom. Verujte, imao sam tezak udes sa motociklom pre 5 godina, stetu od koje sam digao ruke da cu naplatiti, naplatio sam u februaru. Od toga sam kupio Tajmena. A o priboru da Vam ne pricam svi znate kako se odvaja za to. Ja sam hirurg po struci, i moj odmor je bio na motoru i reci. Sada, sipak. Sinoc mi je covek rekao idealnu zastitu, i za camac i za auto. Kupi se nejeftiniji telefon, dobro se sakrije, bez vibracija i na sajlantu i eto lopuza gde im je mesto. Lociraju ga za 5 minuta. Pozdrav SVIMA

Vale

Mom drugu su prosle godine makli camac,celu godinu skupljao kintu i sad ga pravi sa kabinom,ovo za tel,nije losa ideja ,a sta ako se bat.istrosi?