Koliko izlazaka ove godine

Započeo maverick, 20 Decembar 2010, 17:56:34

Ma ja bih mogao i pored svega toga da odem, recimo kad padne mrak na 2-3 sata ali nemam želju. Kao da mi je taj boravak u bašti doneo ono što mi je donosilo pecanje. Drago mi što ima još neko ovde na forumu sa sličnim hobijem, možda otvorim temu kad nadjem vreme pa da delimo iskustva.

Citat: Ad fines poslato 13 Septembar 2019, 11:54:36
Po jedan izlazak sa Kumom, pašom, kolegom sa posla i kolegom sa foruma, i to zato što su me zvali i došli po mene, inače ne bih ni išao. Dok su oni pecali ja sam se više zezao i isprobavao svašta nešto. 2 puta sa klincima kada smo hvatali kedere i jedan jedini izlazak od skoro ceo dan na šarana na Savi sa 3 štapa. I na moru sam imao par izlazaka ali to ne računam. Razlog?  Pa prvi je neko zasićenje tj nedostatak ogromne želje da se po svaku cenu ide na vodu. Ranije i kada nisam imao vremena, žrtvovao sam od sna i znao i radnim danima da pecam do 3 ujutru, sada više to ne mogu tj ne želim.  Nekako sam izgustirao to, ostvario ulove koje sam želeo. Sve je nekako isto i predvidivo...  Držala su me prošle i pretprošle godine nova mesta na koja sam išao, ali sada kada za to nemam vremena, nemam volju da idem na poznata mesta.  Prešao prošle jeseni na bolonjez i to me je malo razdrmalo, pa ako i budem išao do kraja godine verovatno će biti plovak. Voleo bih da isprobam sebe u pecanju šarana na reci, ali nemam vremena za to.
Ove godine sam se još više posvetio bašti nego ranije, bez hemije i veštačkih djubriva. Radim, posmatram, zaključujem. Letos sam često bio u bašti ujutru nakon svanuća. Sličan osećaj kao i na pecanju, osećam neku smirenost tu. A fizički sam aktivniji (na poslu sedim) i mogu mojima da na sto iznesem sveže ubrano povrće. To me sada ispunjava i gura napred. Deca i žena mi pomažu, tu su negde oko mene, možemo da razgovaramo. U današnje vreme kada se u porodicama tako malo razgovara, ovde u bašti dok raduckamo pričamo o matematici, drugarima, zgodama i nezgodama iz škole, kuće, ulice, posla.... Pominjemo i pecanje, prisećamo se soma, šarana i velike mrene od prošle godine kada sam ih vodio prvi put na noćno pecanje. Pravimo i planove za neko novo pecanje i ići ćemo sigurno, ali to više ne mogu da budu 2-3 izlaska nedeljno kao nekada (a kada je radilo i po 4-5) kada sam na silu a na uštrb sna i porodice trčao na vodu.
Da li je starije kokoška ili jaje, da li sam ja shvatio da su mi realnost 10ak izlazaka godišnje pa sam se posvetio drugim stvarima i svesno se pomirio sa tim, ili su me te druge stvari privukle i smanjile želju za ribolovom, stvarno ni sam ne znam. A možda se poklopilo zasićenje feederom, entuzijazam za baštu, želja da se više vremena provodi sa porodicom...  A možda ću za par godina da rokam 100 izlazaka, ko zna šta vreme donosi

Svaka cast, nemam sta drugo da ti kazem, ali onako iskreno i od srca. Mogu i za sebe reci da sam izgubio volju, ne skroz ali definitivno sam izgubio onu volju od pre da visim non stop na vodi.
Takodje me probudi neki novi teren i Drina oko B. Baste, jer je teska za ribolov. Pre svega sam imao velike privatne probleme i zivot me naucio a ja sam pozeleo da mnogo vise vremena provodim sa porodicom. Imam i nedostatak vremena a cesto nemam visak novca koji bih kao pre mogao usmeriti na ribolov.
Ono sto defitinivno vise ne zelim je ribolov skobalja zimi na Kolubari svaki drugi dan. Kada budem isao na pecanje, bice to ili Drina ili nesto novo i nedokuceno jos, tipa Dunava, nekih delova Save... Definitivno neka mesta gde je priroda u neku ruku carobna i gde nisu guzve da se ljudi gledaju ispod oka za nalazenje mesta.

Citat: Ad fines poslato 13 Septembar 2019, 12:48:01
Vas dvojica , ako vam treba govana (humusa) za ta vaša organska čaprkanja , ima kod čika Dva vuka ... a biće i glista , kad se ponovo budete uželeli pecanja  :cheesy: :cheesy:

Nebo

Razumem i Perišu i Finesa, donekle slična situacija, sutra izlazim treći put ove godine, pecanje na moru ne računam (tamo sam imao 20 izlazaka za 10 dana. Žali Bože pare za dozvolu. Mada bilo je i lošeg vremena, visoki vodostoji i tako to... Dobro mi došlo kao izgovor, jbga nije to to, kad ti ni žena ne zvoca više, he he malo šale, valjda ću skupiti 10 izlazaka do kraja godine(optimista)

PS Oće dvavuk da vas bije... širite defetizam  :lol:
Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

Kod mene puna obala pecarosa , svaki dan nadju vremena da izadju na po par sati i takodje se bave hortikulturom a super nasmejani i kad im ne trza . Spojili ljudi oba zadovoljstva  :cheesy:

komša015

Te što zalivaju marijuanu vodom iz Dunava, ne računamo...  :rolleyes:

To je onaj što traži Medu ....i još ga nije našao.
Luta jadnik urađen ......non-stop.Što meni pruža ruku tri puta . Hortikultura  :takoje: al'  smiley068smiley081

Jeremija

Ako mi verujete - samo jedan zimski sa vatrogascima (ako i to nije bilo prošle godine  :lol: ). Nešto totalno nisam imao neki specijalnu želju, a slično kao i dvojicu kolega me zaokupila stara opsesija neka (o tom nekom drugom prilikom, nadam se). I 2 puta ovde na moru. Nadam se na jesen malo će biti više, ali ako i ne bude - nema veze. Bitno mi je bilo da se vidim sa Vukovima u NS i kod Matorog, to mi je značilo više od bilo kog pecanja.  :bye:
Nou frks. Nou paniks.

Citat: žex.rašeta poslato 13 Septembar 2019, 18:04:29
To je onaj što traži Medu ....i još ga nije našao.
Šefe , sram te bilo , tako napasti čoeka bez dokaza ... bar da si pustio da ga pretresemo  :cheesy: :cheesy: :cheesy:
Džeremaja, matori moj , ovo jedan zimski sa vatrogascima i dvaput na moru ... jel ti to pišeš o seksu ili pecanju ? :shocked: :cheesy: :cheesy: :cheesy:

mongoose

Ja mislio ovo neki ribolovački forum

Ove godine definitivno podbacio do sad samo 30 puta :sad:,Jednostavno nije se moglo,zato su se potrudim da do kraja nadomestim prousteno i to vec u nedelju. :thumbup:

Jeremija

Citat: Dva vuka poslato 13 Septembar 2019, 19:01:25
Pecanja, Brate moj mili, naravno, ovo drugo malo manje, zar se ne vidi  :lol:  :lol:  :lol:
Nou frks. Nou paniks.

Na zalost mozda do 30, mozda ni toliko. Za cudo mislim da nisam imao izlazak bez ribe, makar 10 klenova preko 1kg, 10 tak somica preko mere, al zato ni skobalja, babuske, bucova, stuke, smudja, šarana i mrene preko mere ni video nisam. Nikad manje ljudi u ribolovu nisam vidjao ni sreo do ove godine, prosek kolega po izlasku. Od krupne opreme nicim se ne ponovih, sve nesto drugo prece. Jos kad cuh juce da je neki ribokradica u mrezu uhvatio soma od 72kg na Z. Moravi htedoh da slognem. Zakačicu mozda jos neki izlazak, uskoro idem na put.

Do sad ravno 4 izlaska.2 Vir, 1 Jarak , 1 Glozan.
Presrecan sto sam i ovo uspeo.
Mozda jos jedan ako uspem i to je to.

БУЏА БАБУШКА

Ове године никако није било берићетно, ни по броју излазака ни по улову. Једина ствар која ме је изненадила јесте да ме је рибочуварска служба ове године контролисала два пута и то први пут за 26 година пецарошке каријере. До сад 43 изласка. У последњих месец дана сам се мало повадио, али је то и свакако далеко мање него претходне сезоне. У сваком случају ћу пребацити 50 излазака. И да . . . све што сам до сада мислио да сам научио о пецању, ове године је пало у воду тако да ми је мозак везан у чвор. Што рече Сократ "Сад знам да ништа не знам!".

Spojene poruke: 02 Novembar 2019, 20:19:25

Добацио до 54 изласка и тотално се повадио за последњих месец дана. Деверика и шаран углавном . . . све у свему достигао сам, ако не и пребацио, успешност у односу на прошлу сезону.