Koliko izlazaka ove godine

Započeo maverick, 20 Decembar 2010, 17:56:34

krlenjuska

Ako racunam izlaske od po 2 sata  kad stignem posle posla onda imam 27 do sada ove godine. Za moj prosek -odlicno.

Darko Trnovac

Ma kolega sve se racuna :cheesy: samo da smo na vodi i u prirodi. Nekada davno, negde procitah, bolje je i los dan na pecanju nego li dobar dan na poslu smiley033

Ja celodnevni izlazak se i ne secam kad sam imao, odkako pada ova kisa, izadjem oko 18h, navece u 21h sve zamre, cemu :question: Sve se racuna, odem snimim vodostanje, celog leta mi se izlasci svode na to, cekam 5 suncanih dana i stabilizaciju vodostaja, ako se to ne desi onda jesen :no:

Darko Trnovac

Jesen ima da bude zaebalo vek za smudja,ne moze vecno da bude lose smiley033

srdjanpn

Ja sam maltene svaki dan na vodi,i briga me za vodostaj i boju i ostalo,kad dodjem pritisnem prekidac i ostalo me ne zanima,koliko imam izlazaka a koliko sam riba upecao odavno sam trebao da batalim taj sport.

Germina

Ja za svojih 45 godina staža kraj vode ne pamtim ovakvo leto a ni mnogo stariji od mene. Bukvalno svaki dan je u Kraljevu i okolini kišno popodne ili veče pa su Ibar i Z. Morava poodavno zbog visokog vodostaja nemogući za pecanje a  ako i ko ode na vodu loše prolazi. Čak se i održavanje Veselog spusta na Ibru neprestano odlaže iz bezbedonosnih razloga po učesnike.
S obzirom da živim na 100m od Ibra, obično sam u ovo doba svako veče na vodi i to mi je omiljeni period kad uživam u noćnom varaličarenju i kada najbolje prolazim sa somom. Ovog leta nijednom u tom terminu nisam izašao na vodu a od prestanka zabrane samo sam 5-6 puta bio na vodi čisto da probam nove varke....nadam se da će jesen biti bolja. Poremetiše Rusi klimu zbog svetskog prvenstva i zaprašivanja oblaka  :no:

milorad

Ista situacija je i na Limu par putaa sam izaso da probam na varalicu uprkos velikoj i mutnoj vodi :sad: ali nista samo sam otkacio nekoliko varalica i polomio jedan stap.

БУЏА БАБУШКА

До сад равно 40 излазака. Све се рачуна. До сад најбоља сезона икад! Таман да не упецам ништа до краја године и сад да завршим сезону и даље је много боље него прошле године  :cheesy:
Поздрав за Сркија :)

Da rezimiram jer necu ici vise do kraja godine.Izlazak u proseku svaki vikend + subota kad je bila neradna  + godisnji svaki dan. Bijo je i po koji radni dan posle posla. to je oko 60 puta.Sto je solidno.I brdo para sto je otislo u nase vode..........

Citat: srdjanpn poslato 29 Jul 2018, 23:00:52
Moj covek ! I ja koliko sam pecao i riba ulovio trebao bi odavno da se penzionisem. xaxaxaa
Inace  ove godine imam sigurno blizu 150 izlazaka.Leti kad imam vremena idem i dva puta dnevno to necu ni da racunam.
I do kraja godine cu sigurno jos oko 30 da napravim tako da sam tu negde oko brojke 200 da se kaze.Najvise bi voleo da su 300. xaxaxaxa

Isa

Dnevnik kaze 43, evo u nedelju ce ako Bog da 44. biti. Inace pravim godisnje oko 100 izlazaka, ali ove godine sam zestoko smanjio zbog obaveza. Ako naguram do kraja 50 bicu zadovoljan. Taj dnevnik vodim, manje vise traljavo, poceo sam od prosle sezone jos traljavije, ali se popravljam. Ove godine sam imao dosta ulova, ali uglavnom ispod mere, najvise sam nekako pecao bucova sto inace nije slucaj.

@Jamal
Svaka cast da uspevas svaki drugi dan na vodu u proseku pored obaveza koje sigurno imas,to je retkost u danasnje veme.
Ja imam oko 10-15 izlazaka na vodu,iskljucivo reviri u pitanju + 2 izlaska sa cerkicom na kanal od 45 min. pa je red da i to uracunam... :wink:

zilien

Nekad i po 300 dana godisnje jedino kad zaledi ne pecam

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока

Bolje danas dve nego sutra nijednu.
Pusti malu da poraste, baba ce ti se revansirati.

Pa i ti iz baste da izlazis na moravu i ti bi imao 200 izlazaka.  :lol: :lol: :lol:
Ko ima stvarnu zelju moze da nadje vreme da ode na vodu .Mozda ne nesto mnogo puta ali realno moze.
Samo kad covek pomisli kake su nam vode sigurno mu se i ne ide.
Zato bolje ko ti kolega ako vec ne mozes otici vise puta bar odi neka bude hvalitetno.

Mrkela

Prosle godine sam vodio evidenciju o pecanju, broju izlazaka na neku vodu, broju sati na vodi, ulovu, mamcima itd a ove godine nisam, pa ovako odokativno sam imao od 40 do 50 izlazaka, od toga 5 nocnih pecanja. Moze to i bolje ali i sa ovim brojem sam zadovoljan. Mozda bude jos koji izlazak ove godine da se proba stuka na balerinu.