Kako ste čuli za forum Vukovi sa DUNAVA?

Započeo Goran Dubravac, 30 Mart 2010, 19:43:23

StokaNenormalna

Google.
Imao (i jos imam) neke dileme oko kupovine (ide mi rodjendan, pa ce neko da se otvori), pa citao forum danima, racunam pomoci ce u odluci, a ono prc! :P umesto dileme, sad imam trilemu :D

zmajevski

Preko suraka  :cheesy: mada kad mi prvi put rece zvucalo mi kao neki narko kartel  :cool:

lakinbgd

pa ovako.... posle povece pauze nemanja camca (zbog gradnje sojenice a i krize) naleteo mi elan 401 povoljno a malo zatim i tomos 18 koje sam kupio na brzinu (da mi kes ne ode na nesto drugo uvek ima nesto hitnije) .posle sam gledao po forumima kako sam prosao (zadovoljan)to sam trebao prvo ali nije bilo vremena.kako sam trazio bilo motor,camac,opremu,servis,savet,pomoc uvek ste tu u vrhu sa stvarno vrh savetima,predlozima iresenjima svaka cast. smiley033

vlada1978.

Prvo veliki pozdrav i bistro na vodi.Postavljajući mnoga pitanja u vezi ribolova pronašao sam ovde,baš na forumu sada sam i ja jedan od VUKOVA,ponosno i čast mi je da sam jedan od Nas. :cheesy:
Strpljenje je umetnost nadanja.

FL fishing

Nekoliko musterija prati forum, pa reko da se ubodem...vuk sa Tise

Zaki

Guglajući na neke odgovore vezano za pecanje naletih na ovaj forum. I čast mi je da sam jedan od članova. Pozdrav svima.

Vinnie Jones

Potragom za razne pecaroske teme uvek prvi na pretrazi VUKOVI SA DUNAVA  :clap2: :clap2: :clap2:

berkley111

Trazio recepte za primamu babuske i bele ribe na netu, pa eto naisao i na forum  :cheesy:

Glodar

Guglao da saznam malo vise o varalicarenju voblerima, nasao sam sto sam trazio i nastavio da budem lurker jos jedno god i nesto pre nego sto sam se registrovao pre neki dan.

smudjarak

Ja trazio informacije o jednom Varalicarcu, pa gle ono ispade forum i to jos na nasem. Bese koristan ja se ograba od zene za novi stap i masinicu usput, pa s'toga resih da se uclanim pa se ,mozda ogrebem za jos po neki... :cheesy: :cheesy: :cheesy: :tongue: :rolleyes:

nebojsa.kg

I ja sam saznao preko druga Googla. Trazio sam nesto u vezi bolo stapa, i drug Google kaze, Vukovi sa Dunava  :cheesy:

NikolaNS

Za svaku pretragu u vezi pecanja mi je uvek prvo izbacivalo "Vukovi sa DUNAVA" :takoje: :smiley:
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

benelli

Da se i ja predstavim kao novi član, na ovom forumu. Ribolovim se bavim od kad znam za sebe, ali usled nedostatka vremena i previše obaveza slabo izlazim na vodu, tako reći vikendom. Pored ribolova počeo sam da se bavim i lovom, tako što sam dobio kera kao i pašenoga lovca i ostalo je istorija. inače za forum sam saznao od mog najboljeg druga Marine koga Vi svi dobro poznajete.

Mrkela

Sta god sam trazio u vezi pecanja i saveta izbacivalo je Vukove pa sam odlucio i da se registrujem :)

za.iggy

Godinama u nazad svratim za po neki savet, pa rekoh da se na kraju i učlanim  :smiley: