Idete li na more zato što volite ili zbog drugog razloga?

Započeo limovac74, 17 Jul 2012, 00:26:46

Zašto idete na slanu baru?

Zato što volim more, al' iskreno
Zbog zdravlja dece
Zato što me žena ucenjuje (iskreno voleo bih da ostanem na Dunavu da me grickaju komarice)
Ako ne odem na more komšije će me zezati jer su svi bili a ja ostah rogonja
Idem na more da bih bio što dalje od tašte
Volim da pecam na moru pa zato idem
Ne idem na more

rašo

Samo se vi sprdajte, moj drug Milija sad odrađuje kaznu, još nedelju dana boli :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kad mu nađeš dnevni boravak ne znači da si mu našao i trpezariju

Ja bih se sada spakovao i pravac na more! Ne bih se treznio uopšte!

Krajem augusta i početkom septembra treba i ići.

Nebo

Ja odoh prvog septembra  :sad: a taman počinju lepi dani za pecanje ovde, samo ću se nerviram .... šta propuštam ...

ellesar

Ne  smiley010  se....septembar ce biti topliji od avgusta :cheesy: pravo pecanje ce biti u oktomberu :thumbup:
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

Ko hoće da ide na ribičiju i da se odmori od dernjave od malu decu i pijanih teenejdžera , neka ide van sezone , uvek sam jedva čekao semptembar ( iako budem i od 1.5. na čamcu)  i pratio ulazak gavuna i sitne srdele.
Da napomenem , tada su uglavnom studenske exurzije , pripreme mladih odbojkašica , i sportašica( zdravo i rumeno) i to se razuzda , pa se i ne postiže sve zamišljeno. :cheesy:

:lol: Ovaj  drugi pasus, Ej živote, lutalico.......  :bye:
Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

Možda vredi ići zbog ovoga . Fotke su maznute od mog druga koji je bio malo na "slano" :rolleyes: . BARKA majka mara  :thumbup:

sremac13

ja 17.9 krećem put Pefkochori-ja. Već su odabrana dva štapa koja idu sa mnom pa ako zapadne neki lošiji dan za kupanje biće pecanja. Mada možda i uveče malo zabacimo, čuo sam od ljudi da je uveče bolje za pecanje nego preko dana, tipa nema kupaća pa priđe riba i sl. :)

E sad preporuka nekog sistema i šta koristiti od mamaca bi bila od koristi  smiley002
Ako već ne može živeti od pecanja, čovek može da živi za pecanje. I u najmračnijim vremenima čovek koji peca je slobodan čovek. S pravom da cele zime sanja, a celo proleće, leto i jesen čeka ribu svog života.

rašo

Vratio se naš drug Twister, završio robiju i sad ga žena pušta da nadoknadi dane u ribolovu.............................
Kakav će sad masakr smuđeva nastat :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kad mu nađeš dnevni boravak ne znači da si mu našao i trpezariju

CPERICA

E more, more godinu dana cekas da krenes, pa onda frka oko priprema (razne kupovine kojekakvih krpica i gluposti zeni i deci uvek nesto nedostaje). A onda dodje dan da se krene a ja se unervozim zbog voznje od 10h. A za to vreme svi u autu kuntaju i pitaju povremeno gde smo i kadacccemo stici.  E a kad stignemo onda obicno neko od mojih ima primedbu na smestaj. Ja naravno svo vreme sanjam o ulovu velike ribe , koju nikako da vidim  (valjda moj kapitalac jos nije izmresten). Pa onda dani i dani
drndanja po kojekakvim kamenjarima i divljim plazama da nadjem ribu da upecam bre. Sve u svemu bilans orada od nekih 25 cm, par skakavica, po neka bukva i gomila sparica. A za svo vreme gundjanje od zene: opet ides , sto nisi dosao sam na more pa pecaj i tako tooo. Jedva sam docekao da krenem kuci i odjurim do Dunava. Kad ono medjutim, ja na Dunav a on ko bara, valjda me kaznio sto sam ga izneverio.
BO MORE
DUNAVE IZVINI !!!!!!!

Dunav je i moja velika ljubav, ali definitivno, bar poslednjih godina, u periodu kada je more akruelno, Dunav (onaj za koji sam vezan) vise lici na baru nego na reku. O pecanju da i ne govorimo.
More ima svoje lepote i treba znati uzivati. Na zalost, 90% nasih ljudi ga nije ni upoznalo. Prosto je smesno kako se drze "proverenih" sablona koji ne pretstavljaju ni 5% pravog mora.
Evo samo manji, glupi primer-savet iz mog iskustva.
Nikada na more nisam isao preko agencije.Nikada nisam uzeo nesto sto mi nude, vec samo ono sto sam nasao.
Nikada ne idem na "popularne" destinacije.
Retko ponavljam nesta, tj. samo u jednom slucaju, a informaciju o istom cuvam kao najzadrtije sarandzije svoja najdraza mesta.
Destinacije trazim preko Google Eatrha.
Kada cujem "idemo na Kasandru" smuci mi se zivot, a tek kada cujem vec 5-10-20 letujem na istom mestu (ne racunajuci vlasnike kuca), posebno mesta nalik prvom prstu, Sarti, Asprovalta i sl.
Malo maste, hrabrosti, sebicnosti (pecanje) nikome ne skodi i samo radosti moze doneti :ok:
Aliii, svako je kreator svoje sudbine, pa i one vezane za odmor :takoje:

alexdja

Ovo si sve lepo rekao! :ok:

Moraću ubuduće da budem malo sebičniji, da mi more ne bude dosadno žrtvovanje, već i užitak.  :thumbup:

A da...

Koja je ovo riba gore?

Nismo ustanovili, meni po guglu najbiže gofu, ali :huh:...

Ja sam prognozirao da ćeš ti znati sigurno :cheesy:...

Citat: limovac74 poslato 21 Avgust 2012, 09:52:14

Nema više divljeg bučka. :no:

gofić.
Lepo je napisano i tako treba da se radi! :thumbup:
Problem je međutim kada si standbeno vezan za jedno mesto .