Ići ću na pecanje...

Započeo djmisha77, 01 Jun 2013, 13:40:12

Блок_64

Што ниси звао па питао.Ко пита не скита  :lol:

Milan.M

Posto sam lepo sinoc najavio kako ca ja da 'bem babuski kevu evo izvestaj ili putopis...
Neznam jel ima tema gde mozete da me za.ebavate ili mi se smejete :cheesy:
Ovako...
Jutros u 6:30 krenuli smo u Borcu kod crkve ( drugar i ja), tamo nas cekali neki njegovi ortaci, ok likovi 60+ ozbiljni plovkarosi. Ja sam tu krenuo da probam fider nasta su mi se svi onako slatko nasmejali piljeci o svoje plovcice izmedju kojekakvih trski. Nisam napomenuo da sam sinoc kad sam cuo da idemo napecanje zapucao iz Barajeva na Novi Beograd u Formax, vozio 'ko manijak i stigao u 19:50 a oni rade do 20 i molio ih da me puste i nakupovao kojekakvih munja fora, najboljih i najskupljih hrana, imao sam desetak razlicitih, pun dzak hrane, dodataka kojekakvih, aditiva, sistema...sve u fulu...
A dosao na kanalce pored crkve. Nisu ni oni nista imali t.j noko nista do 10 nije imao 20-ak ljudi.
Predlozi mi uedan od njih i kaze: 'Sinovac idemo mi u Sakule da ti probas to svoje cereslo od stapa tamo ko covek'.
Ja nevolim te komercijale, ali ajde rekoh da nesedim ovde dzabe idemo da probam. Krenemo odmah njih trojica sa jednim autom i nas dvojica kod mene u kolima. Stizemo tamo i ja se nadam da mogu da pridjem nekako Tamisu, video sam nasta lici isti je kao u maju 2014 kad sam isto imao srecu da idem tamo a on razliven skroz. Stizemo u Sakule iaze cuvar juce radila ubijala, bager kopa morate da pecate u nekom kanalu, ono uze od onog u Borci, ima jedno 50 ljudi, nece cuvari da dodju da naplate valjda se plase da ce da dobiju batine, put katastrofa rupe do pola tocka, blato traktor bi se zaglavio, aj prodjosmo nekako sa kamena na kamen...Od 50 ljudi niko nista nije upecao ni kedera, opet nisam ni izvadio stap, ova trojica cackaju one plovke, size zovu kekog njihovog sto je ostao u Borci kazu pocela da se javlja sitna, mislim sta da radim oni se vracaju u Borcu, mi se lepo pozdravimo i mislim.gde cu sada, mislim vozim i razmisljem gde cu, krenem ka kraju Opovackog dunavca, nema nigde mesta, krenem nazad i ono prvo mesto kad se skrene desno od Japanskog cveta slobodno, rekoh stigli smo! Mislim se kad je ovo mesto prezno onda znam da nema nista mada tamo nikad i nema nista a vec je 13:00 mozda i 13:30. Vadimo mi neke plovke da probamo, crv, glista hleb nista, pipavije nisam nikada video, vadim jednu crvenperkicu 10 cm i krecemo da mesamo hranu, keks i neka dobra zuta iz Formaxa oko 600 din kg, bacamo kugle da prizovemo drugar isto plovak, jos jedna od 10 cm. Vadimo i po jedan dubinac sa fider sistemom, nisam hteo da montiram onaj nov stap mrzelo me.
Ostali smo skoro do mraka imali smo jednu dlanaru i pet, set tih malih od desetak cm i tri cverglana koji pipaju mamac sto je neverovatno, bas kulturno uzimaju a ne ono da guta do bulje, imali smo dosta pipanja i riba kao da odustane.
Dan je bio za nas bas lep za ribu izgleda i ne, izgorelo mi lice od sunca, sve u svemu bar sam izasao malo napolje.
Ostao mi fider virgointaktan :cheesy: do nekog drugog puta. Nadam se sledece nedelje.

Kakva tuzna prica,  aaa?

:rolleyes:

Блок_64

Шта рећи. :rolleyes:.У 19 и 30 кренеш из Барајева ка формаксу и прођеш поред неколико много бољих продавница да би пазарио храну од 600 динара.
Сутра када устанеш директно код доктора.Чујемо се сутра прекосутра да идемо на пиће.

Milan.M

Jbg, uvatise me na brzinu, ma nije mi zao sto sam isao, samo kad sam izasao na vazduh, bio sam boletan skoro mesec dana, nisam ni radio ni izlazio nigde iz kuce osim kod lekara, oces ustra na Savu?
Salim se :cheesy:dodjemo camcem da se popenjemo na drvo da zabacimo, icicemo kad god budes hteo...

Pa.u 10 imam.zakazano kod neuropsihijatra ( kunem ti se) :rolleyes:
Isao sam posle.u Zemun

Блок_64

Верујем ти за неуропсихијатра не мораш да се кунеш.

Milan.M

Druze, iskreno-meni je tebe zao :cheesy:
Uzmi lepo godisnji od 7 dana i dodji u Apatin da pecas ko covek, a ne ko bednik u Beogradu :cheesy:. Imas smestaj za 1500 dinara dnevno u marini odmah na vodi, a mozes da nadjes i za 1000 dinara u gradu koji je na 3 minuta voznje do marine. Visednevna dozvola ti je 2000 dinara za 7 dana. Samo se snadjes za hranu(koja je bar dostupna svuda okolo-Maxi, Idea, Univer, pijaca, gomila prodavnica i pekara) i pecas do mile volje na terenima koje mozes samo da zamislis kod tebe. U roku od 30 minuta mozes da stignes i do najdalje vukoje.ine na Dunavu ako hoces, a iz Marine sva mesta u okolini su ti na 10-15 minuta voznje. Nema guzve, ima mesta, ima ribe. Samo da dodjes da pecas. Pratis vodostaj kad je nekih 200 do 300 i neces pogresiti. I camac mozes iznajmiti za nekih 1500 dinara dnevno sa vozacem. Kad citam koliko se mucite zbog par ribica, a imate tako velika ocekivanja bude mi krivo. A narocito sto morate da se cimate po sat-dva voznje do mesta gde pecate. Ovde za 5-20 minuta stignes na sve moguce lokacije-Dunav, Kupusinski dunavac, DTD kanal, 6-7 bara i nigde nema guzve.

Evo npr. ja juce ujutru krenem na vocnjak da vidim kakvog posla ima i u povratku snimim 4-5 auta pored jednog plitkog kanalica koji je pri visokom vodostaju povezan sa Dunavom i koji je odmah pored puta gde prolazim. Najveca dubina mozda metar, ako i toliko ima. Sidjem dole i vidim da hvataju babusku na dubinu. Od sitnije ko dlan pa do one oko 250-300g. Neki plovkare, ali slabo hvataju. Vratim se popodne sa fiderom i plovkom. Snimim mesto, a oni svi pecaju u dubljem delu, a riba se povukla u plicak. Vidi se s obale. Zabacim fider cisto radi reda i raspakujem plovak. Bilans za 3h ukupno 62 babuske, oko 5 kg tezine.

Milan.M

Za to da pecamo svi oko Bg kao bednici si u pravu. Jedino mislim da u centru grada oko mostova mozda mozes nesto da upecas zato sto jema struje i mreza jos samo tu, okolina je olesena odavno, nazalost.
Docicu i u Apatin i u Kucuru i gde god svi Vi pecate i nesto upecate ili ce uskoro biti oprema na poklon.
Nevidim svrhu vise ovako da nosim stapove za dzabe icicu bez stapova samo da sedim pored reke, rezultat ce biti isti.

Kontam da ionako trosite dosta novca za gorivo i opremu pa reko da bar pecate tamo gde je vredno toga. I da dodjes na vikend (petak, subota, nedelja) napecaces se ko covek.

P.S. Opremu mozes i nama pokloniti. Kod nas ima ribe :cheesy:

Milan.M

Necete se bas puno ovajditi, nemam ja nikakvu ful opremu, a docicu dok mi se zena neporodi to je sigurno...
Neidem ja tako cesto ne pecanje, desetak puta godisnje u vrh glave, zato hocu i da upecam bar tri puta nesto.
Kazu mibdrugari tebi hobi da ides na pecanje a nama.da te zaje.avamo, i kazu da sam tek naucio da lazem jos da pecam i to je to

marija56

zmaju isao bih u apatin ili bogojevo -kujani  :help: :help:jel vazi ova dozvola za vojvodinu

Sa jedinstvenom dozvolom mozes samo pecati na dtd kanalu kod Apatina. Za sve ostale vode treba ti ona od 4000 za specijalni rezervat Gornje Podunavlje. Koliko cujem, kontrola je ucestala ovih dana

marija56

hvala zmaju  :veryangry: :question: auu to znaci da bi pecao u g podunavju ja moram dati 10 000 din

Ljuba

Ako stvarno ima kontrole tamo, dakle nema ribokradica i sličnih dripaca evo ja ću prvi da idem tamo.
Zmaju, kome da se javimo, daj neki kontakt.