Galerija ulova & Bio sam na pecanju - komentari, pitanja i čestitke...

Započeo pikeman, 08 April 2012, 22:21:44

Dragan Nešković

" ... Danas popravni pa izvestaj  :cheesy: ", "Juce slabo,danas nikako ni ni...nece pa nece  :cheesy:"
Нема везе Сона, битно је да си изашао на поправни  :smiley: Биће боље када изађеш следећи пут  smiley033
Поштено на води  smiley033

Nisam danas pecao, al zato sutra jedan Revir pa izvestaj. :cheesy:

29 Maj 2024, 21:24:56
Trebao si je fotografisati da vidimo koja je. :cheesy:

Dragan Nešković

"Odg: Bio sam na pecanju...🎣 #9857 DakiNS 05 Jun 2024, 16:22:16 Bio danas i gorko se pokajao . Namestio se autom ispod prevodnice na onom proširenju, potrošio 12 tableta ulovio 4 američka patuljasta somčića i doživeo da mi ukradu na tri metra od mene iz auta , pederušu sa komplet dokumentima koje neko može da ima, lk, zdravstvena , oružni list, vozačka,legitimacija RVI, platne kartice, pecaroška dozvola, plovna , upravljanje čamcem , uh umorih se od pisanja a nisam sve pobrojao, novce bi im oprostio samo da dokumenta vrate iako ni para nije bilo malo".

Уфф ... колега  :veryangry: Бем му труње, ала су те нагазили, шта рећи ...  :shocked: Пазите људи на своја документа, држите их увек уз себе, свакакве багре има поред воде, јбг.
Поштено на води  smiley033

DDj

Zimus sam izgubio novcanik sa svim dokumentima zamislivim u trznom centru u Kragujevcu (ili je ukradeno, ne znam). Vaditi sve to ponovo, jedno po jedno, po strogo odredjenom redosledu je pakao na zemlji. Svi ti brojni redovi koje treba sacekati je vrhunsko maltretiranje.

Cuvajte svoja dokumenta na nacin da ne mozete da ih izgubite ili budu ukradena.

vladimir022

Isto mi se desilo proslo prolece bas kad sam se vracao sa pecanja, sve sam zivo pretrazio i  nisam nasao novcanik..
Teska gnjavaza sve ponovo izvaditi i  platne kartice moraju obavezno da se blokiraju, dizanje para sa racuna jos veca glupost..
Ma divota

Sent from my RMX3370 using Tapatalk

kavaca

Na tok delu kanala sa klisanske strane od Klisanskog mosta do prevodnice patrolira ekipa roma, aj da ih nazovemo džeparoši, i ukoliko ste ostavili auto otključan na dolmi, kao tu mi je ispred nosa proćićete kao kolega Daki. Moj brat je imao isto iskustvo samo što je primetio roma koji je kao šetao dolmom kako ga odjednom nema, a njemu samo dupe viri iz auta, vijao ga uspeo da ga stigne i na sreću sačuvao dokumenta i novce. Jako vodite računa da na ovom potezu obavezno auto mora biti zaključan.

Daki, ošacuju oni tvoj pokret svaki. Nama su po useljavanju maznuli palmu u saksiji kojom smo poduprli vrata, iako je svako malo neko izlazio - ulazio. A ti imaš godina i muke zbog koljena, što tome daje samopouzdanja... Ne može takav da ga ganja. Ja jučer u 4.30 h ( AM ) izlazim sa tri torbe pribora, di nema na Bulevaru nikog živog. I dok sam otišao u biciklanu po bicikl, ( 30 sekundi do minute ) eto mladog naduvanog momčića stoji pored ( 2 metra ) futrole Zogića ( Imaju izraženo jaku reakciju na kvalitetne marke i - ili nazive razvijenih država, I.e. Japan ) . Tobože nešto okolo opušteno zvjera, pa kada je vidio da je moje, lagano ode.
Na vodi ih osjetim kada provire iza nasipa, da gledaju, šta da ukradu ( pa i stanje u čuvarci, koju je najbolje sakriti, ili stringer u vodi potopiti ) ... Onaj osjećaj da treba da se okreneš, a niti šta vidiš niti čuješ, već kao da okom na potiljku registruješ.
Jednom sam ostavio za soma samica 5, kad eto ti ga sutra lik dolazi u posjet. Provjeravati je htjeo, a posle je i te neke karike uzeo.
A ne bi ih vidio ni da si se kladio.
 To su mufljuzi. Ugursuzi.

P.S. DDJ, tebi su ukrali, tamo su ful napredni.
P.S.S Daki, u pušnicu, dvorište,  di su ti kokeri, dovedi nekog lajavog kera.

skvrl

DakiNS

Citat: glos poslato 08 Jun 2024, 10:42:29Daki, ošacuju oni tvoj pokret svaki.
Malo sam se raspitao i pokrenuo neka poznanstva , na Klisi ima grupa rumunskih roma koji žive od krađe, ceo grad su podelili u interesne zone (nema to veze sa politikom) njih par operišu područije nizvodno od prevodnice , a ima među njima i narkomana, e jadan od narkosa me "odradio". Saznao sam da ima i grupa koja uz određenu nadoknadu se raspita odakle je lopov pa iz tog dela ako nemaju među njima doušnika , uhvate nedužnog koji brzo propeva i uglavnom pronađu krivca. Za to sve je potrebno odmah kontaktirati "lovce" inače  sve što im ne treba završava negde u kontejneru. Sve to zalazi i na drugu stranu zakona , a ja za svojih 65 godina nisam imao problema sa zakonom.
Kada budem lovio u večnim lovištima loviću sa Bretonom.

Skvrl takvog Zingel zingela je neki dan stavio na stringera jedan od cingera. Kaže da je meso delicija. A Daki u prvom pokušaju komentara sam i naveo da su od tih u pitanju, po koži, ne političnosti, ali sam i dodao namjerno neki suvišan komentar da .. vatreno oružje bla bla.. pa nije prošao kod moderatora.

Citat: skvrl poslato 09 Jun 2024, 22:23:38Djimša, svaka čast  smiley033 . Jel može malo detalja za ulov? Znam da je trajna zabrana ali voleo bih da mi nekad dođe na udicu, nikad nije.

Sve ces videti u emisiji uskoro.

Miskec, bravooo  smiley033

kapitalka, ova riba i ove velicine je bas retkost  :takoje:

Daki prijatelju, tvoj zadnji post me podseca na neki film Liam Neeson-a (96h , Taken)  :cheesy:
Ali razumem muku tvoju, ni sa pecanja se covek ne vraca bez dodatne brige..

Taj od 9 kg nije moj. Ja sam svoga danas zahebao. Laagaano povuukao, di sam ja odma kontrirao, i bez fileta ostao.
Reko ode ovaj ako pustim, sačekam.. Pravim predugačke filete, po 12 - 14 cm budu kada u vodi malo odstoje, razvuku se.
Od sada ide duplo kraće. Pa ako odma` krene da imam neke bar šanse.

09 Jul 2024, 11:37:06
Ovih dana su uhvaćene dve jegulje na živog kedera, na Dunavu. jedna oko 2 kile. Ne ja. ja sam opet izvukao smuđu iz usta filet, kontrirajući odmah. Iako je ovaj po propisu krenuo prvo da njaka vrh. Valjda me istovremeno pecanje bjele na senk na takve reakcije nagoni. Posle u nevjerici sebe propitujem. A vidio sam i Tiski cvjet (Palingenia longicauda ) , na kamenu, izašao iz opne i priprema se za let.

Grbo

Svaka cast za informaciju o cvetu, nikad u zivotu nisam video cvetanje uzivo, a voleo bih. Razmisljam da odem do Tise, narucim hladno pivo i paprikas i cekam spektakl  :tongue:

zajasnio si mesec dana :) za sledece cvetanje tek za 11 meseci :)