Galerija ulova & Bio sam na pecanju - komentari, pitanja i čestitke...

Započeo pikeman, 08 April 2012, 22:21:44

Pa mi bezimo od Zvonceta jer tamo nece  :lol:

A pokazao mi lik iz "Udice" slike iz Kulpina, oni su bas mesarski odradili meleze. Isli su u 2 ujutru da zauzmu mesto. Like a bunaric  :wink:
jbg ja nisam bio tamo nego mi se pohvali co'ek dok mi prodavao gliste za 200 dindzi

P.S
Treba da te sramota da si mi bio u kraju a pozvao nisi

ne bi imao vremena za pecanje ali za kavu, rakiju uvek se nadje..  :wink:

gde je zvonce :D

u kulpinu samo old school... kulja, stiropor, puffi za babuske

Hranilica je obavezno pedala od ponike ROG  :smiley:

Nego, zvonce je carda u Rumenci kod mosta.
Tu stranu su skoro izmuljavali i nije bilo nikakvih desavanja
ali eto Miskec lepo prosao. Mi tamo vise ni ne pokusavamo, sto se kaze.

Mailman13

Citat: Nadla poslato 08 Februar 2024, 21:43:04Danasnji ribolov. 08.02. Iz dva dnevna izlaska, jedan prelep divljak sa reke. Mesto hranjeno. Uzeo je M1 boilu. 13:20h.

Bravo! Koja je to reka?

Nadla

Hvala druze.U pitanju je reka Reno u Italiji.

Svaka cast kolema na sjajnim ulovima  :clap2:

@Nadla
sjajan amur sa DTD-a, retki su takvi komadi.
Dobro da si stap dohvatio na vreme

@ibanezi
bravo majstore  :ok:
napisi koju vise.Gde, kako,koja hrana, da ne kazem na koji stap  :tongue:

@marina1983
koleginice nije te dugo bilo  :cheesy:
Svaka cast Saleee  :tongue:
Kakva ribetina  :clap2:

Evo druže moj!Voda - Sava, Mačvanska Mitrovica iliti Mala Mitrovica kako je Mačvani od milja zovu, ali malkice van naselja. Jedno od onih mesta koje sam opisivao kada sam tvrdio i još tvrdim da je mesto no1, a hrane, mamci, udice, predvezi...blablabla. Em je skriveno, em ima mesta samo za jednog ribolovca pa se i domaći i gosti nabijaju na potez oko pešačkog mosta i love sitnu ploticu i balavuru, ne istražuju ove blagodeti. Hrana - gica mix. Naravno, pravilno malim slovom jer se radi o mešavini kojom moji prijatelji iz sela 'rane gice. Sastav kukuruzna prekrupa, koncetrat za tov svinja Premiks - "Hrana Produkt", mlevena sojina sačma i valjda ništa više. Ali naravno, ja sam u razmeri pola - pola dodao mleveni keks, rinfuzni, da bi se lepilo, a usput i malo zasladilo. Mislim da su odlučujući bili u stvari crvitji jer sam bogato i bahato rok'o u hranilicu. Jedno 4 sata pecanja od oko 2 do 6 popodne. Prva 2 sata peš do peša bez obzira što sam brzo počeo dizati kuglicom stiropora uz prilično dugačak predvez, uz po koju sitnu deveriku ili balavuricu, a onda 7 - 8 lepih plotica prosek 600 - 700 gr i negde u sredini ove 2 koje smo danas poručkali. Mužjak, ako se pažljivo pogleda, vide se svadbeni rogići na slici, odokativno blizu kilograma, verovatno nema, ali nije daleko, a ova krupnija, bliža 1,5 nego 1kg. Za gornji tok Drine, znam, nije nešto impozantno, ali na Savi se ne lovi često. Štap Benzar, naravno, jer druge i nemam, ali 3,9 30 - 120. Hteo sam malo da se igram pa sam poneo kompetišn 3,6 60 gramca jer sam znao da ću pecati na kratkoj distanci i mislio da će dno držati 50 -60 gr, međutim, Sava je još onako povišena (ne za ovo doba godine, naravno, čak je i ispod proseka, ali za Savu kod mene - znam da je za Dunav plitak potok, mesto je duboko, sa jakim protokom uz strmoglavu obalu. Na samo  20 - 25 m daljine (28 okretaja Riverkraft metod 5000) sam morao bacati 100tku jer i  80g tok uspeva ne konstantno, ali povremeno ipak da zakotrlja. Morao sam prekinuti da se spremam jer vikendom tamburam od 8, ali sam baš radoznao da znam šta bi bilo da sam mogao da ostanem bar malo i po mrakonji kad je već lepo krenula predveče. Probaću jedan dan od nedelje kad i ako dobijem volju, jer u suštini, za razliku od varalice ne volim da fideram sam. To koristim baš kada nam se prijede riba. A sad smo baš poželeli, ne pamtim kada sam izašao na ozbiljno pecanje, a grabljivice koje pecam su ionako u lovostaju.
 Eto, detaljno, to je što je. :bye:

:clap2:

Svaka ti cast prijatelju, iz vise razloga  :cheesy:

Nista lepse nema od brzinskog izlaska na vodu, sa ovakvim mixom hrane,
pa jos poneses dve ribe koje se odmah spreme. Ćeif, gušt..
Sama vecera bude ukusnija   :tongue:

Ja imam problem sa konzumacijom ribe pa izbegavam tj. ne direktno sa ribom nego sa belim vinom pride.  :smiley:

na takav (gica) mix sam nekada davno kao klinac plovkario, kraj 80tih pocetak 90tih.
Bilo ribe, lepa secanja.

Svako dobro i da ti se ponovi  smiley033

Marina šuti, da ne navale ko Huti..

Marina druže ja glavinjarim po Keju, Špicu, odem u BG Keja vrbicu. Više da probam šćap, nego što imam šta da očekujem, sem tostolobika, koga je jedan izvadio pored mene, na glavinjaru. Izdigne ga lik štapom sa jedno 3 metra do vode, di ja pomislih e ovaj će da ode. Potom shvativši problem našijem na futrolu štapa nosač ( futrola Zoge ) kuke, da ne bude tolike muke. A Zogom sigurno neću da dižem iz vode tostolobike od kilu dve, ++.

Inače Zoga ne da da se izgubi varalica. Kako, ne znam. Ali ima taj neki amortizovanja momenat, di tvistera u stotinki, odbije od kamena, a glavinjaru isčupa laganim natezanjem iz školjki, smeća. Imao sam kačenja i zapinjanja ali gubitak ni 1.
Takođe izvlači maltene sama kada se zakači sa lišćem od 2 metra grana. Reko koji q.ac, se upravo desilo. Štap ni ne nategoh pravo a ovo granče samo iz vode izletilo. Neka metafizika.

Vuče glavinjare od 10 do 60 grama. Da bi rječ reko. Samo vrhom uradi otklon od max. 25 cm i ide rad.
Daiwa isto tako vuče dovoljno jako, a otkad sam je podmazao i magseal obrisao nema više ni onog laganog štucanja, klizača gonjenoga, koji se dešavao pri vuči leptira petice npr.
Dođe sa tim kompletom do momenata kada se osjećaš kao van vremena i prostora, gravitacije. Kada vučem optimalne terete, a to su oni od 20-tak grama.  Džigerisanje. Kao da sam na Marsu.

Evo slike uradka. Može ići meredov za DTD, Mate Rage Catch 10 - 35 grama i štukice, ili kuka za Dunav - Zogu, šta god naiđe.

Nadla

Citat: Drill Junkie poslato 30 Mart 2024, 11:41:38Svaka cast kolema na sjajnim ulovima  :clap2:

@Nadla
sjajan amur sa DTD-a, retki su takvi komadi.
Dobro da si stap dohvatio na vreme

@ibanezi
bravo majstore  :ok:
napisi koju vise.Gde, kako,koja hrana, da ne kazem na koji stap  :tongue:

@marina1983
koleginice nije te dugo bilo  :cheesy:
Svaka cast Saleee  :tongue:
Kakva ribetina  :clap2:

Hvala druze. Bio je bas dobar potez koji je i nagovestavao lepu borbu. Ubio me vetar,a jedva sam cuo signalizator koliko je duvalo. Sreca pa sam stigao na vreme jer oprema nije moja.   :thumbup:

Em

@Filip2510R-PE čestitke na ulovima lignji koje si okačio u Galerija ulova - morski ribolov 2024 godina

Da li bi mogao malo detaljnije objasniti ovaj vid pecanja? Kakav mamac, sistem, vreme itd. Voleo bih da probam ovaj vid pecanja na moru ali nemam pojma kako početi  :shocked:
My biggest fear is that when I die, my wife will sell my fishing gear for what I told them I paid!

Pobratime svaka čast liku sa kojim si pec'o u tim naćuvama. Em ti dao Trapera, em ti dao i šarančiće da se uslikaš. A svaka čast i tebi, što ih nisi prijavio u galeriju kao svoje, nego tako kako je i bilo....-Bio sam na pecanju, bio sa mnom lik pun k'o oko... pošteno, nema šta. :bye:

:smiley: Mali su oni, bate, za " Hall Of Fame".  :wink:
Jbt. ti, da imaš silikonca dužeg od 20 cenata i njega bi strpao u galeriju!  :lol:
I da, nijesam ih upecao ja, nego moja sreća. Ali, znaš kako kaže Gica Radović - sreća prati spremne!   :bye:

Dragan Nešković

Citat: Dva vuka poslato 05 April 2024, 09:15:34... I da, nijesam ih upecao ja, nego moja sreća. Ali, znaš kako kaže Gica Radović - sreća prati spremne!  :bye:

Изјава вредна поштовања, тако је колега. Тога су свесни сви мајстори риболова  :ok:  smiley033  Него гледам оне слике са твог тренинга који похваљујем, ако, ако  :cool: Баш лепи кедери  :smiley: А када сам код слика, еј, нешто бре гледам ону другу слику  smiley187  ...

Баш ти леп онај качкет, изгледаш бре ко Лоренс од Арабије  smiley162  :lol:
Дозволе за рекреативни риболов у Србији нису скупе, оне су бесмислене.