Galerija ulova & Bio sam na pecanju - komentari, pitanja i čestitke...

Započeo pikeman, 08 April 2012, 22:21:44

Bravo Grofe, sa jednim komadom puniš kofe.
I mudro si sačekao Novu godinu, da obznaniš jesenju rukotvorinu.

01 Januar 2023, 17:40:08
Citat: Zoran poslato 01 Januar 2023, 16:50:41Danas sam otvorio novu ribolovačku sezonu. Prelep dan za ovo doba godine i bilo mi je zaista taško da ga propustim za jedan kratak i efikasan izlazak na vodu. Efikasan ne samo po rezultatu, nego po opštem uticaju na mane  :wink:
Pored brojnih onih piranica, upecao sam i čak tri vrlo krupne krupatice i dva šljivara. Meni dosta. I to samo na dva crveta, na tri i više neće a ni na jednog neće.

Hoće i jednog i tri, ali voda u datim okolnostima najbolje namjesti za pronalazak 2.
Težina, volumen, protok.

DuNo.Zemun

ЗАПАМТИМО за навек .. СЕЗОНА ПЕЦАЊА траје 366!! дана ... нема затварања сезоне!

Срећна и пецоловна '23а

Deda Dušan

@strcky jel to znaci poziv kod vas u Kragujevac na Stukarenje,ovde kod nas samo sitniji komadi a sve je i manje ima. :cheesy:

strcky

pa nije da ih nema, ali je daleko to od bogatog terena, peca se uglavnom na balerine, koliko znam prosle godine je najveca bila oko 6kg, padne i poneki som ali retko, ali je najlepse to da je od centra grada na max 10 minuta hoda

Ja se nesecam da je neko skoro upecao nesto kapitalno 5- 6kg na DTD u NS,bilo na pampur ili varalicu a bilo bi lepo :cheesy:

pkv-pecaroš

Citat: strcky poslato 05 Januar 2023, 14:51:14isto mesto kao juce, propisno sam se izmorio bacajuci leptire i kasike, isprobao sve sto sam imao i rekoh pre nego krenem kuci da probam neki silikonac, uzmem cannibala 8 i glavu od 5g i nakon treceg dekora dodje jedna mala gloca...pustena naravno, debelo je ispod mere, al zanimljivo, za 2 dana 2 stuke na istom mestu na 2 razlicita mamka

Ako je zatravljeno probaj popere bacati i silikonce sa ofcet udicama bez ili sa malo otežanja

strcky

probao sam popere i cesto ih bacam ali za sada bez uspeha, uglavnom je tako nesto po povrsini jedino i moguce, zimi tek malo padne trava pa ima mesta gde moze lepo da se baca svasta, a te udice sa otezanjem jos nisam probao mada sam razmisljao da probam worm obicne pa i one sa spiralom i otezanjima...probacu sigurno

simbadunavoplovac

Pikeman svaka cast na ulovu, prelep smudj! Verujem da je bilo uzivanje zamarati ga sa Zeck Peak JG1!!!  :ok:

ossa

Bravo Grejse majstore. Hvala ti sto si nesebično sa nama podelio svoju radost i mladost.
Hej, haj baš nas brige...

god-ar

Svaka cast Grejs, pravi "smudjarak" !  :clap2:
Za pustanje, :tongue: da ponovis rekord ove godine jos desetak puta.  :thumbup:
Nemam ti ja pojma!...  Ali naučiću!!!

Citat: Spr1teNS94 poslato 18 Februar 2023, 16:46:14Jegricka, Zabalj - od 8 ujutru do 3 popodne, poprilicno fin dan za feeder  :cheesy:

lep ulov  :ok:  moze li informacija koji deo jezera tj mesto i mamac, daljina? pop up, crvi?

Spr1teNS94

Ne znam pod kojim brojem je mesto ali drugo mesto za desne strane od camaca, iako su taj dan svi na jezeru dosta dobro prosli. Na crve sa kavezom smo pecali do 12 popodne, nismo imali nista, kada smo prebacili na metod sa popup jagodom bukvalno svakih 5-10 minuta smo imali ribu do 3. Interesantno je da sa drugim popup-ima nije bilo srece.
Sto se daljine tice, nekih 20-30 metara od obale.

znam koje je mesto, tu se i peca kad je hladno  :takoje:  hvala za info  smiley033

Gumeni P

Ja sam isto hteo da pitam to.Predpostavljam da je komercijala u pitanju.