Faktor vreme, ribolov i obaveze

Započeo TopMix, 10 Novembar 2010, 20:28:41

Smucko

Meni je slobodno vrijeme najveći problem, preko tjedna radim svaki dan 8 sati i svaku drugu subotu radim tako da sam svake nedjelje na vodi a svaki drugi vikend sam cijeli vikend na vodi ali mi je to premaalo jer po cijeli dan razmišljam gdje ću po kedere hoću li na ovo mjesto zabaciti ili na ono drugo ili mi je možda ono treće bolje. S obzirom da imam limeni čamac i tomos 10 nisam baš prebrz ali za moju uživanciju je dovoljno. Ali moram priznati i da žena ima dosta razumijevanj, vidim da joj nije svejedno kad idem ali svejedno odšuti.
Sve više ličim na svog ćaću, i sve što imam dat ću, na tamburaše....

Tu se izgleda svi slazemo, neophodan je mir u kuci i razumevanje za nas hobi od strane porodice...
Sto se tice obaveza, ribolov ima i dobrih strana.Da bi osvojio sto vise vremena za pecanje prosto sam "nateran" da brzo mislim, da brzo resavam neke probleme i da brze odradjuem neke stvari koje bi inace teglio mnogo duze...
I jos da dodam, kad bi moglo, svim ribolovcima bi na propisani broj dana godisnjeg odmora dodao bar jos deset radnih dana. Onako, da se nadje, za svaki slucaj, kad riba krene...

juzba

Iz tvog pera u božje uši :ok: :tongue: :lol:
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

Imam srecu da radim smenski tako da imam dosta slobodnog vremena koje najvise koristim za ribolov,mada sa godinama polako posustajem sa odlascima   :lol:  :cheesy:  Slobodno vreme nam sve diktira.,zivot u celini..

Vikendom sam slobodan, kao i sinovi. Jedan 2  drugi 6 godina. Njih nekako i prevarim ali ženče teško. Večita je borba oko izlaska na vodu. Evo danas isplanirala gospodja da idemo na bazen, e je.o je bazen! Samo kad ovaj mladji malo poraste, šator sam nabavio a uredno radim na prenošenju "virusa" :P

sent from my Samsung GS3 using Tapatalk

E moj druze, ista prica i kod mene.
Imam sina od 2 godine i jedva cekam da poraste da ga vodim na kampovanja i pecanja.
Problem je zena, smeta joj skoro stalno ali mogu reci da sam oguglao od ove godine ali Boga mi sam i proredio izlaske.
Sto se tice smenskog rada, zaista je dobar sto se tice izlaska na vodu ali za sve ostalo nije, bar ne meni.
Moja dva kompanjona za ribolov rade smenski a ja stalno prva+tereni+vikend neradni. Tesko se kombinujemo ali sta je tu je.

Sad od 12.og sam na odmoru pa cu 5-6 dana da svezem da idem na Drinu da napunim baterije.

knezevic76

"Neki bi voleli da voze sporije,ali,na žalost,više ne mogu"-Duško Radović

dcarp

Otprilike,svi smo manje/vise u periodu zivota kada intenzivno radimo/studiramo i pokusavamo nesto konkretno da stvorimo i ucinimo u/od zivota.Sa tim u vezi,malo je slobodnog vremena a i kada ga nadjem veoma cesto nema novaca da ga popunim kako bih zeleo.Uz to radim smenski sto na neki nacin i otvori vreme ali zena radi samo pre podne pa meni pripada zadovoljstvo da radim domaci razvozim zabaviste/skola i ostali uzitci koji idu uz to.
E,kada dodje taj prokleti vikend koji jedva cekam treba uklopiti bastu,mesanje hrane za zivotinje pa na kraju dodje vreme i za pecanje i tako predvece se namestim,postavim stapove na rod pod i u 9 uvece zaspim u stolici  :rolleyes: tako da ne znam gde se nalazim.
Medjutim i pored svega nadjem neku semu  :rolleyes: al to podrazumeva 2 kompleta stapova.nosim saranski i somovski u dve futrole sa 2 kompleta torbi i mamaca pa na licu mesta dok radim bastu  :cheesy: mozgam na koju cu stranu.Sreca je to sto imam svega desetak minuta od vikendice gde god da izaberem.namestilo se samo od sebe da mahom pecam nocu pa otuda samnom ide i sator,jos da pazarim neki pristojan krevet i bog da me vidi.
Sto se tice zene i dece,vide i sami ,pecanje je poslednje u nizu kada svi dobiju svoje,odradim domaci kod zene  :cheesy: tada niko ne trpi i niko i ne pita.decu polako ucim i vodim sa sobom,medjutim ima mnogo divljih svinja i strah me je da idu samnom na spavanje.kada im je zelja jaka onda spavamo na vikendici pa ujutru ili posle podne pecamo.cak i tu pokusam da uklopim lepo i korisno pa sa njima pecam kedere za neko naradno pecanje da imam spremno.