Evidencija potrošenog novca u ribolovu tokom godine

Započeo Panonski Mornar, 26 Januar 2010, 19:45:02

:smiley: He,he he ...čini ti se ... kako napreduje znanje, tako rastu i apetiti  :takoje:

StokaNenormalna

Ma jok, to sto sam smislio da kupim do nove godine, trajace prilicno. Posle samo kupim prihranu i crvice i pecam, par stotina dinara, ne vise. Sa stapovima, masinicama i svim mogucim priborom zavrsavam.

vladimirv015

Jedini razlog da prestanes da kupujes je da prestanes da pecas inace dok budes isao na vodu kupovaces i opremu  :cheesy:

Pretprošle godine mnogo zahvaljujući čamcu i penti. Prošle godine oko 600e od čega je polovina Cd i Abu Orra. Ove godine dozvola i neke sitnurije dosad svega 100 i ne planiram više od još 100tinak jer osim benzina,par kalema strune i džig udica ništa mi (kao) ne treba.

Isa

Citat: StokaNenormalna poslato 01 Jun 2016, 13:52:42
Ove godine sam resio da kompletiram opremu. Kupujem sve sto ce mi ikad trebati, bukvalno, do nove godine i do tad necu da racunam nista. Posle toga, pecanje ce me kostati par stotina dinara, koliko kosta prihrana...
Hahaha ovo bi moglo da prodje kao vic nedelje.  :cheesy:  ako iole redovno pecas, kupis dozvolu, jako tesko je proci bez 150-200 e godisnje. Peicam o ovom savremenom pristupu ribolovu. Ja od 1. 1. 2015. Belezim svake crvice sto sam kupio, ma svaku paru sam utefterio. Krenem tako da sabiram, za 2-3 meseca nakuckam skoro 10 crvenih a da prokleto nista nisam kupio i da nista skoro nemam u kutiji za pribor. Hranu ne belezim, a cifru ne smem izneti.  :lol:

StokaNenormalna

Ja sam mislio da cu za nekih 500 evradi da se kompletiram, ali ok, malo sam se zeznuo. Na kraju ce biti oko 1300-1400, ali to ce biti stvarno SVE sto ce mi trebati za sledecih 10 godina! Jedino dozvole i crvici. To je sve.

Oliverikus

Poceo sam od prosle godine kupovati prekrupu i mleveni keks na veliko i smanjio sam cenu primame na 50 din/kg, a nista losije ne radi posao nego ona skupa.

Zabranjeno podsmevanje:

Ja sam presao na obican keks umesto plazme i smanjio troskove za preko 400din po kilogramu!

Dal' sam nekog lose razumeo ovde, ili mi nije ni malo na pamet da ima i drugog keksa osim plazme, 'bem li ga.

Prekrupa, obican keks, aroma, kesa kupovne mirisljave, sve zajedno ispadne oko 120-130din/kg

Ma non stop me tera da kupujem nesto,nikako sebi ne mogu da objasnim zbog cega mi stalno nesto fali.Ako kupim jedno,moram da nadjem nesto sledece,sta cu da postavim sebi kao cilj.Ono sto imam postujem,ali mu nadjem neku manu,da bih imao izgovor da kupim nesto drugo. Poklonio sam do sada drugarima i klincima koje interesuje pecanje jedno 20-tak stapova(da bih nasao razlog da kupim druge,samo jednom drugu 6 kom),mislim da imam 16 stapova i fali mi jos.Od nove godine do sada sam potrosio preko 200e na voblere,plus 3 stapa oko 300e,plus strune, dozvola.Svaki izlazak me kosta 10e minimalno,sto je najgore odvajam svaki dinar za taj sport(nisam lovator).Koliko sam para potrosio,ne znam ni sam,a i bolje mi je da ne razmisljam.Mislim da ribolov stvara zavisnost :thumbup: ,kao i svaka zavisnost kosta,ali je jako zdrav za telo i duh :ok: Ne znam ribolovca koji negativno razmislja,svi su hepi na svoj nacin :clap2:

Svaka tebi prijatelju čast kada te izlazak košta 10e . Toliko sam samo udica iskidao zadnji put sobzirom na teren na kom sam pecao još sam dobro i prošao  :cheesy: Posečena trska, svaki zabačaj lutrija ili riba na štapu ili kidanje.   :veryangry:

Veliko Moravac

Do sada potrošeno malo više od 10 000 din na fider štap i sve što ide uz njega + za plovak + dozvola(za mog dedu penzionerska, a ja još ne plaćam, imam 13 dina, od sledeće godine Bogami 600 din)+ časopis Ribolov + hrane i mamci + gorivo + u planu neki bolji direktaš od 5m, sve u svemu ne može da se izračuna.