"Dobro mesto"

Započeo Milan 11080, 15 Jul 2010, 19:05:28

juzba

Znam jako puno terena sa obale, ali sad kad sam kupio čamac, otvorili su se novi tereni, i sad treba ispočetka istraživati tamo gdje nisam mogao sa obale......
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!

Vladimir

Jao što mi te žao, al ćeš da se namučiš...  :cheesy:
Zbogom Kikindo...

Ma, idem večeras na mučenje :lol: :lol: smiley033

Muka ja stvorila Junaka.  :thumbup:  smiley093

aj nazad  na temu  svi  :cheesy: ''dobro mesto'' jer ako ja pocnem da placem i kukam zavladace velika tishina. :lol:

Nemoj brate molim te  :lol: evo: za sarana po mom iskustvu ako nadjes krs zavrsio si vise od pola posla.Na reci pozeljno da krs ne bude na muljevitom terenu tj.trebao bi biti na tvrdom dnu a ako i ima malo nanosa redovnim prihranjivanjem i aktivnoscu ribe mulj ce nestati.U letnjem periodu dubina od 4 - 15 m,sa solidnim protokom vode zbog kolicine kiseonika a sto bi bilo na spoljasnjim krivinama ,bar se na nasem terenu tako pokazuje.Ako u blizini ima platoa sa skoljkama onda ste 100% naboli 7-cu jer uvek obilazi mesta registrovana kao hraniliste sa prirodnom hranom.
I naj bitnije od svega ako ste u mogucnosti neka to bude negde u prirodi zbog samog dozivljaja a daleko od ociju kojekakvih sljamova i ljubomorno ga cuvajte.  smiley033

Milan 11080

U Zemunu sve vise muljcage,voda sve plica.Kazu da su sljunkare najveci krivci.Sve vise izlaze na vodu i stvaraju nanose mulja.Moras dosta pesaciti da bi nasao iole normalno mesto.O prljavstini i da ne pricam. :help:

Znacajna tema, al pomalo zapustena. Treba je obnoviti...
Lako je reci sta je to "dobro mesto", nego tesko je nauciti "iskopati" takvo mesto. Kad pecaros  savlada tu lekciju, onda je usao u krug privilegovanih. Prva faza je da se savlada tehnika pronalazenja dobrog mesta. Ja licno prvo koristim sonar radi dobijanja opstih podataka, dubina, konfiguracija, i sl., a onda ide detaljno prepipavanje lokacije pomocu "stapa i kanapa", naravno iz camca. Tek tada dobijam kompletnu sliku i o tvrdoci i sastavu dna, rasporedu prepreka, prisustvu skoljki i tako to. I tu nije kraj. Po mom iskustvu, od desetak tako identifikovanih mesta, samo pet daje napr. sarana, a od tih pet mozda je samo jedno mesto gde borave pretezno krupni sarani. A da bi se i to na kraju utvrdilo sa sigurnoscu, potrebno je uzasno puno vremena.
Cesto sam imao priliku da vidim pocetnike kako grese odabirajuci dobro mesto za pecanje na osnovu posmatranja obale... Oni malo iskusniji, odredjuju lokaciju prema nekakvom drvecu koje viri iz vode, zanemarujuci cinjenicu da je to zanimljivo pticama, a ne ribama, kako to u sali kaze jedan dobar poznavalac dobrih mesta. Takodje jedna od gresaka pocetnika je kad konstatuju kako je mesto dobro po tome sto "kaci na sve strane"...
Na kraju bih dodao i to da treba imati u vidu da se mesta cesto menjaju, pogotovo na Dunavu, gde se krecu velike kolicine peska i cesto zatrpavaju ili odtrpavaju izgledne pozicije.

zankiki

ja sam kao juzba, od ove godine u čamcu pa sad gledam vodu iz dosta druge perspektive...
kad dodjem otprilike na meste gde bih da pecam, pokušavam da zamislim gde bi riba mogla da bude, uzimajući u obzir sve što znam (temperatura, dubina, blabla)... za sada polovično uspeva  :rolleyes: :rolleyes:

neko pije od sreće, neko pije od tuge, a ja pijem od juče...

juzba

Postoje i ona mjesta na koja sam dolazio sa obale, a nisu bila dobra u smislu "da mi je duži štap", Kad bih mogao izaći koji metar na vodu"........
Sada posjećujem takva mjesta, i nije loše, pošto je zima i ne plovim daleko od veza gdje bude čamac :ok:

Hemingway

Citat: Vladimir poslato 20 Jul 2010, 14:02:17
Naravno najbolje je kad imaš vremena i mogućnosti da sam nađeš dobra mesta, onda je to stvarno vrhunac ribolovačkog uživanja, al kad nemaš moraš da se osloniš na proverene informacije prijatelja.

ja na srecu imam takve kolege ili prijatelje ..upute me na lokaciju
e sada ako su jos i prihranjivali mjesto ..uspjeh ...100%  :thumbup:
,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

zankiki

zato kada idem na kamp na 10 dana, idem na šarana...
krenem da hranim od prvog dana, a poznat teren - milina...

mada na tom terenu uvek mnogo bolje prodjem krajem maja, nego kada idem u avgustu....

neko pije od sreće, neko pije od tuge, a ja pijem od juče...

DUCA COBAN

Ne znam za vas ali na Bosutu i Studvi koji su pretezno muljeviti ja veoma lako nadjem dobro mesto..po mom iskustvu uvek treba naci mesto koje se po necemu razlikuje,u mom slucaju posto je svuda mulj je trazim mesta sa kamenjem i tvrdim dnom,i do sada mi se to dobro pokazalo.. :ok:
Saran,stuka,vinjak,som... bice corba kao grom... :)

Vale

Za one koji zele da "dobro mesto":bude samo njihovo mozda bi bila dobra kombinacija da sam napravi dobro mesto