Danas sam kupio...

Započeo tomislav34, 26 Januar 2013, 19:37:31

laza76 i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Saša

Vidi se da ne barataš nekim pojmovima i da je ovde slučaj "kako to Perica zamišlja". Zinulo dupe? Jako "lep" rečnik, nema šta. Kolike misliš da mi rabate imamo u nabavci pa da možemo da se utrkujemo sa cenama sa švercerima? Oni ne plaćaju poreze, carine, doprinose, ne daju plate radnicima, najčešće ne ulažu ni u lager robe i imaju minimalne ili skoro nikakve troškove. Porediš dakle babe i žabe. No i pored šverca i sa ovim cenama (koje su, da usput i to kažem, među najpovoljnijim u regionu) mi zaista odlično radimo jer nemaju svi kupci vremena ni živaca da se ganjaju sa švercerima, znoje po pijacama ili drhte pred carinicima na granici. Hoće ljudi kad im nešto zatreba da dođu direktno u klimatizovanu, lepo uređenu i dobro opremljenu prodavnicu, da sve vide uživo i "provrte", da dobiju maksimalnu, ljubaznu i stručnu uslugu, pomoć i savet. Na kraju da kupe možda i na rate ali i da budu sigurni da će posle takve kupovine imati i garantovano pravo reklamacije, servis, delove i sve ostalo kako i treba. Švercer je danas tu a sutra ga možda i nema. No svakom na volju i savest gde će i kako kupovati i neka proceni da li je vredno za takvu uslugu platiti određen procenat više. Odjavljujem se sa ovim iz ovakve diskusije, imam trenuto pametnijeg posla (vidi sliku, kucam poruku sa vode, verovao ili ne). :)
Bass mi je opsesija...

srda83

Citat: Gremlin poslato 08 Avgust 2020, 09:08:55
O daaaa...
Ova država veoma brine o sebi, o "pojedincima" naravno, ne o tebi i meni.
A za građane ih baš nešto zabole, pa tako i za sitan pojedinačni šverc ribolovačkog pribora iz Mađarske i raznih đinđuva sa Ali Express-a.

Formax kao najveći na tržištu može da experimentiše, ali mora da shvate da kao što su počeli da rade neke dobre stvari, akcije, crni petak, kartice za popust, svoju seriju štapova koji po ceni odgovaraju tržištu Srbije, tako moraju da nađu načina da neke stvari ne koštaju 22% više nego kod švercera, a to je naravno moguće, samo se radi o tome koliko je vlasniku Formaha zinulo dupe za pare, i koliko je zaintersovan da zaposli ili bar konsultuje i plati ljude stručne za ribolovni pribor - a ovde ne forumu ima bar po 2-3 vrsna poznavaoca pribora za svaku vrstu ribolova, od varaličarenja, pa nadalje.

A imate li vi zastupništvo,radnju ili nešto?

Gremlin

Nemam.
Bavim se nekim sasvim drugim poslom.
I da, redovno plaćam sve poreske obaveze.

:wink:

Bravo za bass-a  :tongue: batali pisanje kad si na pecanju, ima za to uvek vremena.
Ja odo popodne na Dunav, ide mali porast pa će biti izgledno za pecanje.

Što se tiče Formax-a, znam ja da vama ide odlično pošto često kupujem kod vas razne stvari, uglavnom sitnice - ali kupio sam i trolling motor na Crnom Petku vrlo povoljno, što sam već pohvalio.

Ali ima tu dobrih i loših stvari kao i svuda, e sad u kom procantu ti znaš bolje od mene kao insajderm a mesta unapređenju poslovanja uvek ima neograničeno - prvenstveno bi istakao osoblje koje bi moglo da bude bolje upoznato sa asortimanom i zainteresovanije, a ne da ja pitam za nešto gde se nalazi, dobijem odgovor da nema - a onda šunjajući se po radnji nađem baš to za šta sam pitao.

Konkretno, ja lično bi uvek radije kupio nešto od skupljeg pribora za cenu 5-10% skuplje u Formax-u, Crapologiji, iloi bilo kojoj prodavnici - a da mogu da probam - nego da naručujem napamet od svercera, ali opet 22% na nešto od 180 Eura mi je previše velika razlika za moj trenutni standard.

Shodno tome i ja se odjavljujem iz dalje diskusije, idemo na pecanje.

Bistro,

:wink:

LemiLo41

Danas stiglo, proba za vikend na Drini

Poslato sa STK-LX1 pomoću Tapatoka

Meni stiglo pre tri meseca , potpuno sve isto .. Iste smo i drzace pazarili ..
Ali jos nisam bio na Dunavu  :sad:

U svakom slucaju verujem da je odlicna kupovina  :ok:

Dušan Silni

Lepa kupovina. Neka vas obojicu dobro služi! :ok:
Biće kako biti mora, al' će biti kako Dušan kaže!

LemiLo41

Ma nerviralo me vise, kako mislim trepnem u stolici onaj fider arm pocne da igra. Vremenom naucis sta je udarac ribe a sta kad ti prenosis vibracije na stap. Jos nemam foot platformu, direktno stavljao arm na stolicu, mada kolege kazu da nije neka steca ni sa tom platformom. Zato se odlucim za ovaj korumov tripod, dvoumio se izmedju Preston pro tripod xtra large i Korum. Test u Nedelju nadam se da ce ispuniti ocekivanja

robertnfv

Top!

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока

Dušan Silni

Drugar ga ima već godinu dana. Kaže, za Dunav fantazija!
Biće kako biti mora, al' će biti kako Dušan kaže!

ja imam stari model i evo koristim ga vise od dvanaestak godina ako se dobro secam ,iako je mnogo losiji od ovog novog jos uvek me dobro sluzi.
Spasio si se .Kkav bre feeder arm i ostale gluposti ne postoji dovoljno crvst i jak koji ti nece mrdati dok sedis.Napravio si po meni najbolji izbor.Ja sam probao pre mnogo godina feeder arm i video sam da je to obicna glupost.U vecini situacija dva bank sticka prednji i zadnji pobijeni zavrsavaju posao samo gde je krupan kamen i ne mogu se bankstickovi pobiti  koristim tri pod.
Da te upozorim samo da znas da kad ga postavljas nemoj nikad da ga pritiskas odozgo da mu pobijas nogice u zemlju obe u isto vreme, vec pobi jednu pa drugu jer taj blok sto nosi nogice im je jedina slaba tacka.Da ga ne polomis. Meni se nije slomio ali pojedinim kolegama jeste.
Mogli su to malo bolje da rese kompaktnijim komadom plastike ovako racvast ima tendenciju da pukne ko malo neobrati paznju.
Uzdravlje da pecas.
O da.... Ne znam dal imas rupicu na zadnjim drzacima odnosno casicama, ako nemas izbusi burgijom po jednu rupu da ti se ne skuplja voda da ne pije stap ako pecas po kisi.
Bistro  i puno riba da ti ulovi   :tongue: smiley033

LemiLo41

Hvala kolege na savetima i lepim recima, jedva cekam vikend i pravac na vodu

DarkoFilipovic

Dome Gabor Team Feeder Power Fighter 5000,Katran Synapse Feeder 0.234mm-masinica deluje i vise nego okej za taj novac,najlon na suvo deluje vrhunski i uliva poverenje

vladaper

Stiglo danas po dva kom preko Alija, sta radite sa ovom trecom alkicom, skidate je ili kacite kopcu za nju

Nema razloga da skidas ako su dobre

Germina

Odlična zvečkica...lovna za somiće i klena  :ok: Ne skidaj tu alkicu, sa njom vobleri imaju nešto širi rad, taman koliko treba za sporu vuču u slabijoj struji a idu i nešto dublje :wink: