Da li sanjate pecanje, ako sanjate može li priča o tome?

Započeo baćko, 21 Februar 2012, 01:55:12

jimmy barka

loooovioo sam saranee,ispracao brodovee i SNIVAO DIVNE SNOVE daalekeeee...duunaaveeee,dunaveeee,kraj tebe mi srce moje ostadeee... EHHHHH

dushann

Paprikaš je gotov onda kad ga pojedem!!!

zankiki

ja sam noćas sanjao da vozim masheer-a sa mojim Tomos18, i da merim GPS-om, i idem 80 kmh, i smorio se kako je moj čamac loš kad sa istim motorom sad idem duplo brže......

neko pije od sreće, neko pije od tuge, a ja pijem od juče...

Slavic.Blood

Ja sam noćas sanjao da razbijam led sekirom i da pecam. Bližim se Kovinu trčeći. :rolleyes:
Ponekad provedem po celu noć u polu mraku, 'mesto da negde ločem!
Najlon, osmeh, olovo, udica nameštam pecaljke biće dubinac ubica!

RIBE: :wink:-sanovnik sa neta...

Hvatati rukom: prevara, obmana, razočarenje, ljutnja; loviti ribu: neuspjeh u ljubavi, ljubomora, žalost, novi prijatelji, neispunjene želje; vidjeti druge da love: izdaja; male ribe: neprilike u kući; velike ribe: pretrpjećeš štetu; jesti ribu: sreća na kocki

dcarp

New thinking
New possibilities

dcarp

Pripremio sam brojeve,ujutru kad legnem sanjaću šarana od 42kg i celog ću ga izedem a u utorak zdravlja-bože po premiju
New thinking
New possibilities

god-ar

Nije dovoljno sanjati, nekad treba i odigrati loto! :lol:
Nemam ti ja pojma!...  Ali naučiću!!!

Moj kolega(citaj sef) inace dobar drugar jedne letnje noci odsanja san u kome peca iz svog camca,na svoj pribor i na odredjeni stap (sporteks) ima staobalan udarac i borbu sa krupnom ribom za koju se ispostavi da lici na neku morsku.Probudi se ujutru popije kafu sa gospodjom isprica san i ode na pecanje i po scenariju iz sna sve se ponovi ali nemoz biti morska u Savi vec se pojavi sarko od 9,0 kg.I njega sad jure da sanja tikete ali neradi po narudzbini vec samo za svoje potrebe.  :takoje:

sremac13

Ja sam jesenas imao dogovor sa 2 drugara da idemo na pecanje na Obetsku baru. Potovarili uveče pred polazak sve kod ovog jednog u auto i razišli se na spavanje. Dogovor je bio ujutru u 5 da krenemo pošto su jutra već bila hladna. I sanjam ja da su oni otišli bez mene! Ja besan, poludeo i zvoni i tel, reko sad ću da ih naduva, kakav je to način. I onda skontam da mi zvoni alarm na telefonu i da treba da ustanem  :lol:
Ako već ne može živeti od pecanja, čovek može da živi za pecanje. I u najmračnijim vremenima čovek koji peca je slobodan čovek. S pravom da cele zime sanja, a celo proleće, leto i jesen čeka ribu svog života.

baćko

Što  rekoše ovde  neki  vuci   da li  smo  blizu  Kovinu ili  Toponici  bem li  ga.  Ali  ja  znam da  pecam  Šarane u nekadašnjem  jendeku  ispred moje kuće, odavno  nepostoji  ali  ja  ga  tako  jasno  vidim u snu   kao  da smo  se juče  rastali, pecam ih po  raskrsnicama to  je verovatno  krivica posla koji sam nekada  radio. Bio sam zaposlen  osam  godina  kao instruktor  u   Auto-Moto   Savezu,   auto  škola  Stop. Sanjam  da  ako  tačno  zabacim upecaću  ga  i  pod ormanom,  to  je  verovatno krivica one  potrebne  preciznosti pri   zabacivanja  na vodi,  no   sanjam dosta  i   stvarnih  situacija  na  vodi i to  jako  lepa  mesta, no   evo  jednog  sna. Pecam  iz  čamca na  torini  sam.  Jedno  mesto   gde su nekada krave dolazile  na pojilo, i  mesto  koje je ne samo  meni nego  i mnogim  drugim pecarošima  poklonilo  nebrojeno šarana. Mesto  gde sam kao   dete sa obale počeo  prvo  hvatati šljivare  a onda kao  momčić sa obale dok nije  stigao  prvi  čamac hvatao  svoje  prve  ozbiljne  šarane.  Vreme  je  mirno  i  kao  da i  riba  odmara,  nemam ni  pipanja, ništa nepeca. Rešio   sam  da se  spakujem i  idem kući. Pogled mi  pada  na prvi štap  do  pente sa leve  strane. Naredne  sekunde  vrh poleće  ka  vodi, samo  tren  sam zbunjen udaram  kontru, krupan  je bori  se lavovski.  Privlačim  ga  čamcu, jako  je  blizu na  tren mi pogled skreće ka  meredovu budim se. Besan  sam  ali  brzo  se  smirujem i  nastavim  da  spavam. Prolazi  neko  vreme i ja  stvarno   odlazim  na  pecanje,  tada  sam uveliko pecao  u Petrovaradinskim panjevima,  ali  s'ranog  proleća sam  voleo  da lovim šarana  pre mresta  na  torini, ona  je  retko   zakazivala,  i sada  je  rano  proleće tek  počinje  da  pupi  vrba  i ja  sedam  na  torinu lengerišem  se na  drugoj  stazi, pored same  potopljene  drvarice  koja je  već  skoro  cela  zasuta ,zabacujem i  uživam. Vreme je  mirno  i  sunce sija greje  ali  onako  stidljivo no  meni  je  prijatno. Bacio  sam  i  priziv gledam  na  sat  prošlo  je više  od pola  sata  od  kako  sam  bacio  priziv  a šaran se  nejavlja. Začudo  i  mene nekako  vreme  usporava kao  da mi  nije ni  važno  da li  će  ili neće  pecati. Zavalio  sam  se u   stolicu  uživam  u  blagom  suncu, i  ja  sam  kao  vreme  stao. Prošlo  je neko  vreme  gledam  na  sat  i  u šoku   sam   prošlo  je par sati,  ja  ne  da  nisam  video  pipanje  na  štapovima nego  ni jednom nisam ni ogledao  štapove  da  vidim da  li  uopšte  i  ima  nokli  na  njima. No pošto  je tako, nije ni  važno  pakujem  i  idem  kući,  nema  smisla biti  više na  vodi. Pogled mi   skreće ka  prvom  štapu sa leve  strane do  pente  i ja  sam odjednom  spreman kao  zapeta puška da udarim  kontru,  da je neko   tada bio  pored  mene i  da me je  pitao šta se  događa ja bih  samo   odgovorio da sam spreman za  ovo  pecanje  što    sledi. Ruka  poleće već  sledećeg  momenta ka  štapu jer on naglo  zaranja  ka  vodi,  što  bi  rekli  bez najave. Udaram kontru  i  tek  tada  postajem  svestan  da mi  je to  već  sve  poznato,  pa da to  je  sve original iz   sna od  pre  par  meseci. Ulazi  neka  nervoza  u  mene jer u  snu kada sam  skrenuo  pogled ka  meredovu  san  mi  se prekinuo,   pogledao bih  ja odmah  sada  ka  meredovu  da  se  uverim  da li  je   spreman  ali  nesmem. Neću  ni trenutak  da  izgubim od  borbe  i  hoću   da  ga  ugledam  kada  priđe  čamcu   a onda  i   ako  se  otkači  biće mi nekako  lakše jer sam  ga  video. No   iako  imam neki  osećaj  u  pozadini,  verovatno  zbog  sna,  ja  sasvim  mirno  i  staloženo  vodim  šarana  i pazim  da  neuđe u   polje  gde je  drvarica  potopljena jer još iz  dna  viri  po koja  egija  a na njih  se kači  kojekakvo  granje  i tu mi  preti  opasnost  da se najlon  zakači i  onda  lako  mogu   da izgubim  šarana. No  pribran  sam  i   sasvim mirno  privlačim  Šarana, vidim  ga  lep   je oko  pet  kila,  već je  relativno  miran prilazi  u  domet meredova   i ja ga uzimam   a da ga  nisam  ni pogledao,  što  inače  imam  običaj, ipak mi  neka  slutnja   opseda  sive  čelije. Podmećem  meredov  i  posle par   sekundi Šaran  je u  čamcu. Pakujem se  i  odlazim  kući, čudno   se  osečam jer  ustvari  sve  je  prošlo  kako  treba,  iako  sam  ja  očekivao   neko  iznenađenje,  samim  tim  što  mi   se san prekinuo   na najvažnijem mestu. Eto   jedan  san  koji se  ostvario i  koji  pamtim  vrlo  živo  iako  je  od tada prošlo  trideset  godina. Nikada  više  tako   do u  detalje nisam sanjao  a da  su   se  ti   detalji ponovili   do  u   sekvencu, sem  samog kraja,  ali  još  mnogo  puta sam sanjao i dosta toga se  i  ostvarilo. Verovatno  sam  ja neki   sretnik koji  je  pomilovan od  samog tvorca,  a možda   je  i  ono  drugo  kako  beše, zona  sumraka,  a pred  samim  vratima  onog  tako  poznatog  Kovina,  ha  ha ha... smiley032 smiley033

zankiki

noćas sam sanjao da zabacujem sa vrata spavaće sobe, a tamo gde mi je hodnik je neka voda!? zakači se ogromna riba, i kontam štuketina, kad sam je izvukao a ono ogromna sabljarka, žena vrišti, ova se koprca.... i tu se probudim

neko pije od sreće, neko pije od tuge, a ja pijem od juče...

E jbg a mogao si je i pojesti pa zveknuti i neku 7-icu.

Milos5

Jednom sam sanjao kako pecam na nekom kanalu,na plovak i riba nije uopste radila sve dok od jednom plovak nije skroz potonuo a ja sam odmah reagovao i izvadio neku nepostojecu ribu raznih boja i u tom trenutku sam se probudio