Bigash

Jel' bilo ulova? :cheesy:

U ovoj temi pišite isključivo Vaše izveštaje sa pecanja, sva pitanja i komentare postavljajte ovde: https://vukovisadunava.com/dunavska-birtija/galerija-ulova-bio-sam-na-pecanju-komentari-pitanja-i-cestitke/ .

Ervin

Prelepa voda i suncan dan...

...a gde je Bigash, tu su i monstrumi! :rlol:

dushann

Vratishmo se pikeman i ja sa vode i bilo je neshto - pikeman imao jednog do pola kile shto je naravno sportski vratio u vodu a ja jednog od 1,5 kg na Orkinu sirenu.

Spojene poruke: 18 Novembar 2008, 16:52:31

Bio danas na kanalu- "Starom Dunavu" par sati i imao 2 male shtukice na pampur i sitne babushkice kao mamac, i to oko 14h na par minuta razmaka, poshto je voda bila bash bistra jedna je bila toliko blizu da sam tachno gledao sa pontona kako uzima ponudjeni mamac i uopshte nije bilo tako "goropadno" i munjevito kao shto kazu nego je pratila jedno pola metra uplashenu ribicu doshla joj sa strane i polako zgrabila! Da sam stigao da izvadim aparat ovekovechio bi taj napad al nema veze!
Kako je krenulo nadao sam se bar nekom pravom komadu al posle 3 sata chekanja par poteza i nishta!

Paprikaš je gotov onda kad ga pojedem!!!

kole

Bio sam danas na pecanju, i nisam upecao NIŠTA  :embarassed:. U 7:00 bio već na Zasavici, temp. -4, voda pod ledom  :eek:, jedno parče od oko 1 km nije zaledilo, i tu se skupilo 10ak baletana, sa oko 80 balerina u vodi  :grin:. Jedva se provlačiš izmedju plovaka. Bacao sam sve što imam: TNT, HK, Rapala husky i x-rap i neki spro vobleri. Ni udarac  :sad:. Dubina vode od 20 cm do 1 m. Vetar me produvao, inače ne bi bilo hladno.

I Dushann i ja smo danas bili.
Savršeni uslovi za smuđolov, a rezultati poražavajući...  :sad: Gde se skrio smuđ?  :huh:

pecaros021

Evo da se i ja pohvalim probao sam da pecam zimskog manića kad ono 1-0 za njega ni da pipne ali zato hladan vetrić produvava do koske.
rođen da peca osuđen da radi

srdjo_

Pozdrav!Danas nije bilo lose, dva smudja a juce jedan...Sutra bi trebalo onda tri da uhvatim  smiley001
Bistro!!

kole

Evo gde sam juče tražio štuku. Dubina 0,5-1,5 m. Teren izgleda idealno.

Isprobao sam sve varalice koje imam, i ni udarac. Čak ni gloce.
Posle vidim tri MAJSTORA postavljaju mrežu. :veryangry:
Ali opet bara je ogromna, ne mogu valjda sve štuke da izvade.
Izgleda da ja nemam pojma sa pecanjem štuke  :embarassed:

somborski lala

evo i mi smo juce bili, ja se nisam proslavio ali drugar jeste .monostorski rit ravo 4kg. na vobler 12cm :eek:

jadac

Smudj je odlican.Nego da se i ja pohvalim.Bio juce prosao odlicno skinuli mi samo prednji levi tocak i lomili haubu da uzmu akomulator itd.Ali je neko naiso i pobegli.

Hauba

Danas sam otiso na pecanje. Iako je voda jos u podrumu, je.e se mi gladko.
Nista ne mogu napravit, dok podtalnica ne padne, a za celu nedelju najavljuju kisu :grin: :sad:
Znaci u 9-30 sam bio na camcu. Temperatura vazduha 3 stepeni i pada kisa sa kojom snezinkom.
Voda mutna, a za nepoverovat ima 6,5 stepeni.
Izdrzao sam do 12. Imao sam jedan griz i jednog smudgeroncica od cca 55 cm pored camca.
Pre nego sam izvadio fotkic iz torbe, pa posle iz kese, pa iz torbice on ode :rlol: :rlol: :rlol:
Griz uopste nije bio griz, nego mi varku samo malo podiglo. Znaci, nema udarca ili kvrca, nego nisam vise osjetio
kontakt sa varkom. Na kraju sam se tolko tresao od zime, da sam jedva izasao iz camca.
Isprobao sam i jaknu od Daiwe, koja dise a je i za kisu. Vrlo sam zadovoljan, nit kap nije propustila. :takoje:

josip

i ja sam danas malo izašao drava narasla od sinoć 20 cm,sunce se pojavilo a u luci pirilo kao blesavo nemoš pogodit između čamaca sa obale,ostavi sam 6 tvistera na čamcima i držačima a propirilo me brrrr.toliko za sada iz osijeka
pozdrav iz osijeka

mamijo

Znam da u Beogradu postoje bar 4 toooootalna idiota koji su izasli na pecanje u subotu. Duvao je jak vetar tj kosava + celo popodne pada kisha. Jedino sto je temperatura oko + 5 stepeni ..... Ta 4 Idiota su ja i moja 3 prijatelja. Jedan od njih ( najveci ludak ) je cak camcem na Dunav krenuo, samo da bi pecao. Jedva je ziv ostao od talasa - koji su sigurno preko 1.5m visoki bili. Naravno da ni udara nije imao. Dvojica su bila  u centru grada na keju po kisi i vetru imali 4 smudja + 1 stukicu + 1 bucova + dosta udaraca - za 2 sata pecanja kolko su izdrali od hladnoce, a ja sam 1.5 sat izdrzao pecajuci u jednom panju i imao 2 smudjarka i 2 nerealizovana udarca! Znaci u subotu popodne je riba na Savi radila kao blesava, samo ko je imao muda da izadje na uzano vreme napolju! I imao vremena otici na DOBRO mesto, a ne ko mi na blic blizu kuce. Smrzao sam se kao pitchkica - na pola pecanja sam ishao u auto na grejanje. Upalio motor i spushio 2 cigare da dojdem sebi. Kad sam se malo ugrejao. Nazad na vodu :) U 1. zabacju po povratku sam ulovio tog drugog smudjarka! Odvalila me zimoca i vetar i kisha i ... al nije mi zao ni sekunde ...

jedan od dva subotnja, nisam drugog ni slikao. Hladno je i aparatu bilo, a kamoli meni.... Pazi to "pakovanje" shadtwistera 13 .... smudjic je oko 700g ... + -

u nedelju lepse vreme, jest da duva vetar, al nema kishe .... a jedan mali krug ljudi zna za duboke limane na Savi sas panjovi i skroooz ZAVETRINI ... pa se ( ko sto Kajman kaze ) jedan omanji autobus ljudi pojavio na istom potezu + gosti. POZDRAV @ White & Šara ...

Nije bilo lose, al nista znacajno. Svi su imali poneki udar - na srecu da ne kazu da sam ih odveo na mesto di nema ribe ....  :cheesy:  :thumbup:

Ovog donjeg ce dichica slatko da pojedu  :wink:
Hate to say I told you so. I do believe I told you so.

kole

Bio sam i ja, Dunav teče ko blesav, ne možeš se usidriti. Od smudja ni s  :embarassed: