pkv-pecaroš

Ja sam dobro krenio sa večernjim voblerajem dok se nije negdje prije pojavio onaj pun mjesec. Nisu to bili neki impresivni ulovi što se tiče količine ili težine ulova ali sa obzirom da varaličarim u gradu gdje je šetnica odmah do Drave,svjetla kao na stadionu,buke šetača,pasa koji ti ulete pod noge da se osvježe itd. i ribom siromašnim terenima opet sam imao po izlasku smuđa od preko kilograma. Od kada je izašao taj pun mjesec pa evo i nakon toga ja se sa ribom sastat ne mogu. Šta se desilo?,slučajnost ili kombinacija niske i bistre vode uz toplo vrijeme ja ne znam. Smuđ navečer nije u obali bar ne kod mene. Kao da ga je netko pokupio u kantu i odnio. Sad stiže zahlađenje,možda mu to bude okidač da se počne intenzivnije hraniti,uglavnom svaki dan sam na vodi,ili mrena danju ili smuđ uvečer a rezultati u zadnje vrijeme zanemarivi.

Danas popravni varalica nula poena,od 11h pecao na plovak mozda se posreci Zato su me Bandari hteli na glistu  :cheesy:

vuxsd

Проклети, благословени шаран... Има једна закачаљка... Кад бацим испред ње, можда метар неће да пипне... Кад бацим близу само зграби мамац и закачи се... Покидао три система... За сада је паметнији... Ухватио три лепе бабушке и две велике плотице... Леп ручак.
Сутра, Јово наново... Али прво у риболовачку радњу...
Олуја у води ствара ватру у ваздуху!

Mileka

Sinoć, odnosno juče, NS u gradu, od 17:00 do 23:00, dubinka na crve za belu (filet) i 2 dubinke za barona, 8 deverika, 3 nosare, 6 barona (3 kamenjara i 3 redovna, od dva redovna jedan oko kile i jedan oko 700-800g) i, nestane mi crvića, stavim glistu koju uvek imam u šteku, udari na udicu 12-ku somić od 50-60cm, lepa zanimacija bila oko vađenja. Kontam kreće vreme varalica, sl nedelje kiša i pad temperature...

Sad pobegoh sa vode kisa pada vetar duva a od Stuke nista,ako se smiri ponovo.... :cheesy:

Kanal kod Neoplante, od 12h do 15h dok me nije kiša oterala, malo da se doproba štap

sindok

Dolazi na crvice a pre par dana sam je dobijao na kukuruz. Hm

18 Oktobar 2023, 20:18:34
Koliko vidim moji drugari ne pecaju  :cheesy:
A ja i danas uzivam u prelepom ribolovu

5-6 crvica na udici owner iseama 10

kiraj

Danas smo probali da pecamo ali smo brzo odustali .Trava okovala platformu .

vuxsd

Изашао јуче поподне и остао до 19:30. Лампу нисам напунио до краја па се слабије видело а и светлеће кинеске ампуле су почеле да се слабије виде. Наравно, после недељу дана... :) а пише да трају 12 сати.  Слабије сам опажао шта се дешава са штаповима а генерално не волим звонца да стављам.
Није радила риба ни бела ни мала ни велика. Пеша сам добио на кукуруз и систем за шарана. Па га забацио на дубинку. И кад сам почео да се пакујем спакујем први штап а на други се упецала лепа бабушка. Извадим дубинку са пешом и крене тешко да се извлачи као да сам неку грану закачио. Кад оно смуђ, порцијаш, прогутао пеша и омотао се око гране. Хвала Богу, ето вечере...
Риба се избацивала на површини... данас ће да се спусти...
Олуја у води ствара ватру у ваздуху!

Danas malo popodne kanal B Petrovac
Traper turbo + zemlja 1:1

DDj

Interesantan izlazak na vodu.

Vreme izlaska - prosli vikend, mesto izlaska - dunavac.

Stizem u svitanje, parkiram se i momentalno primetim auto u vodi. Pogledam - pun stvari, prozor otvoren, nema nikoga. Momak koji radi u blizini vec je prijavio policiji. Policija ga za svaki slucaj ispituje - ubio si zenu, ubacio u Dunav a auto gurnuo u vodu, priznaj, sve znamo:). Nije pa nije...Stize odnekud i bager i izvlaci auto, stize i vlasnik. Ne zeli da kaze kako je auto zavrsio u vodi.

Ovaj deo price ima srecan kraj. Zena nije ubacena u Dunav, auto je izvadjen. Ostaje nejasno jedino otkud auto u vodi.

Uhvatim par stukica oko mere. Bar nesto. Multic Tatula SV TW radi kao singerica. Ma nisam imao nikakvo mrsenje strune godinama, bukvalno. Lagana, jaka, mala, pouzdana, baca odlicno za moje potrebe...Ne razumem ljude koji koriste stacionarne masine, ali to je vec moj problem. Stap 2.25m, nisam tad imao para za duzi...

Prvi put sam koristio kasike Rapala Nauvo, prvi utisci su odlicni. Daleko se baca, ima jako zivahan i aktivan rad, odlicno radi i u propadanju. Overene. Svaka preporuka.

I ovaj deo price ima srecan kraj, stukice plivaju i dalje.

Onda dolazi zanimljiv deo sa likom koji je povukao na dedu.

U prolasku nailazim na kampere na par livada. Nekome od njih se nije dopalo da bacim kasiku par puta u prolasku. Plasim ribu. Zaplet tako pocinje. Posle daljeg komplikovanog zapleta dogadjaja jedan od njih dotrca ispred mene sa sekircetom i pretnjom da ce da mi tu i odmah odsece glavu. Kako rece, njegov deda je takvima sekao glave u sekundi. Zivopisan lik sa usplamtelim ocima, izgleda da je samo cekao da vidi sta cu da kazem.

Na momenat mi se ucinilo da cuje glasove, kao ona baba..."daj babo glavu, daj babo glavu..."Nije se zezati s tim.

No dobro. I ovaj deo price ima srecan kraj. Niko nikome nije odsekao glavu. Ostaje nejasno jedino kome tacno je njegov deda sekao glave u sekundi. Sta ces, povukao na dedu.

Posto sam srecno spasao glavu, sretnem par fiderasa koje odlicno znam, pa na pice u Kovin.

Cuvaj te se.

LemiLo41

Danas na Drini, nizvodno od Malog Zvornika, isao malo da probam stapove. Imao mrenu lepu na Daiwa tournament ags limited bolo regular, 0.10 predvez, lepa borba, stap odradio prelepo. Powera nisam stigao ubio me vetar do 09h pobegao ubrzo kuci nije bilo sanse pecati na plovak.

Kolege na fider ispod mene par sitnih plotica.

Da ne bude da pričamo u prazno, malo i prakse 3.3 kg najveća plus kilasice. Nije Surduk traper Halibut Carp + Walter za mrenu beli

Sent from my MNA-LX9 using Tapatalk

Danas Stuka jedan promasaj i nista vise, vreme odlicno dosta pecarosa na vodi,prosla je Ribocuvarska sluzba.Trebalo je pecati citav dan al ne moze obavaze.... :cheesy:

alehandro

Danas malo varaličario bucova. Ukupno osam komada, najveći oko kilo i sto kilo i dvesta. Iz nekog razloga hteli su samo spasm vobler u boji meda. Samo taj najveći nije vraćen, progutao je skroz u škrge. Završio kod Kineza iz termoelektrane.