skvrl

Danas ponovo dunavac, camac, drugar, klinac i ja. Za razliku od juce skoro nista aktivnosti grabljivica, na tvistera drugar malu stukicu, na parce kedera na dubinke ni da pipne (to me najvise iznenadjuje), ja sam imao jednu stukicu na leptira duplog (uzeo od klinca malo kajak i varalicarac), otkacila se pri prihvatanju, svakako bi bila vracena. Klinac nazalost nista iako je pola dana bacao leptira po dunavcu iz kajaka uz grane. U svakom slucaju prelep dan u prirodi, poslednja dva sata ribolva skoro potpuno bez vetra + lepa nocna plovidba do marine.

Bio kod Oficirca. Od deset pre podne do 3 po podne. Ni čvrk. Ni peš. Na crviće. Jamalov sistem, sa poduplanim predvezom uz čvoriće uzduž istoga i između tih omči se stavi kratak predvez - udica.

Sistem je sjajan, nije do njega. Nego valjda ova voda u povlačenju satera ribu u dubinu. Instinkt, da se ne ostane u kubicima, baricama, plićacima.

Nema veze. Provozao sam malo dorađene Mavere, Duke Mormore. Sviđaju mi se, skinuta klizna druga karika ( klizne ne podnosim, posebno kada se izokrenu, a uvjek se malo izokrenu ),  i skraćen vrh za par santima, da se kompenzuje ta vrha dužina, a bez karike.
No nakon vrtnje onog Maver Ostellatića, role veličine 4000. Sada kada uzmem ove moje 8 K Okume, dorađene takođe, umetanjem metalnih navoja i u iste vijaka šarafljenja, sve je utegnutije, poklopac kućišta sada pravo dihtuje.
Kao tenkovi su.  150 grama olova sa 0.50 silkom i još 100 grama napunjenom hranilicom ( to mi je najlakša varijanta koju koristim, i imam ) , to samo izvlači.
Jeste da ona sve nešto oće da se u sobi na maltretiranje uvija, jer je ručica ogromna  a kućište od kompozita. Pri čemu ja radim sve nepredviđene poluge - pravce, da vidim šta će da bude..  Ali čini mi se da to u praksi čak pomaže, utisku snage i glatkoći rada, pod teretom.

Milina jedna.
Nema boljega od kupovine pribora pravoga.
Svaki put me obraduje, kada svoje uspješno odradi.

P.S. Mormore su stogramci, ali sve odrade muški, bez zapinjanja, na 20 + metara, se baca.
Svojih deklarisanih 100 grama baca 100 metara.
Maveri su to.

Uspeo sinoc da pobegnem na Dunav, Novi Sad..
Izasao oko 20:30 pecao do 00:30.

Ribnjak, luuudilo sta je ljudi, kao na takmicenju sve te *eb'lo  :eek:
Jedan do drugog se nabili, zabacuju jedan preko drugog, mrse, petljaju  :rolleyes:
Imao sam osecaj da svako ko peca u NS-u bio je tamo + bilo je i tablica iz centralne Srbije.

Jos ja vidim guzva neka na mostovima kada sam prelazio  :cheesy:

U svakom slucaju otisao sam do plazice u Petrovaradinu i milina jedna.
Pored mene bio jedan fini stariji gospodin sa kojim sam se tako lepo ispricao
(pozdrav za čika Simu, rekao je da ce nas posetiti ovde)

Aaaa da, ribe je bilo.. onako..
U prvih pola sata sam dobio dve mrene oko 1,5kg i pomislio sam bice ludilo veceras.
Kako sam pomislio tako je ona stala da peca i krenuo veoma krupan sljivar da se javlja (oko 1kg i jace)..
Bile su jos dve mrene nesto ispod kilogram koje su se javile u razmaku od 2h, da ne kazem slucajno.
Posto nisam imao vremena nesto posebno da se spremim
od hrane sam koristio 1kg keksa i Tubertini Cavedano 1/1, dodato jos pola litre crva..

Ishod, cetiri mrene i 15ak bas lepih sljivara.. Zadovoljan  :ok:

C,c,c, kao da smo iz drugih gradova. Znam da po mraku krenu dešavanja. Gledao sam senkaroše dok pokušavam smuđa isčeprkati.
Jednome sam na 30 metara od mene osvjetljavao onom Mate USB čeonom lampom, mjesto koprcanja nekog valjda šljivara, pokilaša. Ljudi moji ta lampa sa ćoška nasipa, Oficirca, pri svem onom svjetlosnom "zagađenju" tipa od mosta, sa ceste, osvjetljava i taj most kada se uperi ! Ne jako ali dovoljno da jasnije vidiš onu strukturu pod mostom. Da je totalni mrak bog te pita šta bi sve vidio. Golubove koji su se zavukli među one strukture. Lampa je boli glava. A ima i onaj potrebni širi snop, istovremeno, za viditi oko sebe.

Smuđa nema ( u stvari poneki je tu ali se brzo najede, kederi su aktivni )  ali idu ti šljivari i ostalo. Mislio sam stoga da će i danju nešto da bar simbolično zadrma, ali ne.

A noću mi se ne sjedi jer sam doživio da izađu pacovi i kradu mi prihranu pored noge jbt.
Samo još mene da gricnu.

E da, ribočuvarska služba leti dronovima, nadgleda.
Izneverovao sam. Obiđoše me dronom.
Još malo i pokazivaćemo dronovima dozvole, na skeniranje, daljinsko.

vuxsd

Изашао данас од касног јутра до око 11. Дунав Смедерево.
Пар сати. Ни да чвакне.
На једвите јаде два пеша. Првог мањег на дубинку и после пола сата ударац, само савијање штапа и нигде пеша. После једва упецах једног већег али није било пипања.
Иначе пре пар дана сам ту закачио штуку килашицу за главу негде испод ока кад сам вадио фидер. Можда је и напала пеша који се упецао па је пеш спао. Тако ми је један бандарчић појео пеша на удици.
Елем, замарао ту штуку пар минута и довео је до мередова баш тако главом напред али онда је пробила мередов као шило. Мередов је стар сто година и мрежица је пуна рупа а има и пар везаних рупа. И отишла. Нек јок је са срећом.
Мораћу да купим нови мередов.

Оно што сам хтео да питам је да сам данас на фидер, класична монтажа са плетеницом, на удицу, предвез око пола метра, стављао два или три црвића са кастером и без њега.
Није било трзања а нигде црвића. Стоји систем пар или више минута и кад извадим нема ништа на удици.
Пробао сам са једним црвићем али иста ствар.

Било два трзања карактеристично за пеша кад се врх затресе па он ипак да знака да клопа црвића. Па сам их и упецао.

Али ово ми је баш чудно било. Било активности на површини мало је сита давала знаке, било је и пар бућкања на површини али далеко на воду.

Вода спора, ниска, ту где бацам је плитко пар метара. Има доста мртвих шкољки.

Да се није ситна риба спустила на дно па грицка црвиће а не прогута и повуче систем (због дугачког предвеза)?

Олуја у води ствара ватру у ваздуху!

Probao malo meleza,akcenat je bio na grabljivice. Melez nula, Stuka jedna i dva promasaja,lep Bandar na parce kao i Stuka pecano na dubinku.

Jutro oblačno prhladno a kasnije je poceo duvati Severac pa je malo rasterao oblake. Cim je sunce sinulo krenula je aktivnost na vodi,vetar naravno nije prestao. :cheesy:

laza76

Tamiš kod Opova, ispod i iznad brane.

Ukratko, ništa. Isprobao za štuku sve što mi je palo na pamet, ni pokušaj.
Bucov nije raubovao skoro uopšte. Oblaci su se malo razišli oko pola 11 i tada je krenula neka aktivnost po površini pa sam probao da se prebacim na to da izazovem bucka, međutim nula bodova i tu.
Voda niska.

Sent from my moto g82 5G using Tapatalk

DuNo.Zemun

Vojna Bašta .. VK
Danas bih prijatno iznenađen vodom u Velikom Kanalu kod Ekonomije
Voda čista, zdrava,.. delimično ima trave, ..sočivice ..
Videh 2 vidre, .. i porodicu labudova, ..u povratku kod "Žute" 2 divlje svinje (60-70 kg) češljaju kukuruzište, pored samog asfalta ..
Na vodi za sat vremena 1 babuška, dlaenrica - ŽUTA kao dukat !!
Radi štuka ..!
U ataru puno štiglića, .. hrane se već crvima iz čička, ... IDE ZIMA !!

Porodica - ispred otac, (IZVAN KADRA) ..."piLIći" i majka NA ZAČELJU
Deda Dušan

Mileka

Jutros, Dunav NS, u gradu, u 5:00č raspremljen, dubinka na crve i dve na barona, do svitanja oko 10-tak deverika, dva peša i jedan kamenjar oko mere, vraćen, posle oko 9 jedan redovan baron, oko mere, vraćen, deverike izfiletirane za mamak za "crne dane" :) Kako je svanulo kao mačem presečeno, osim barona bunar...
Subota popodne, od oko 17:00 do 22:00, nekoliko deverika, nosara (jedna od njih oko kile), 5 smuđeva (najveći oko 1.5kg ponešen, ostali u meri ali privaju i dalje) i to sve kad je pao mrak, definitivno na ovom terenu ovih dana samo po mraku se aktivira riba.

Danas popodne probao da prevarom koju Stuku,medjutim slabo nista. Bacao kasiku     namigusu al nece.Sutra popravni :cheesy:

Ja sinoć opet tamo. Nić.
Ali vidio sam ISS kako nadleće.
Duno, ne jedu oni samo crve iz čička, neko i sjemenke, kada zazimi a one sazore. Tako sam ih kao dječko hvatao u zamku.
Keva mi ih pustila nakon pola dana. bar su se naljupali pošteno. Ljupaju ko pravi i u kavezu.

P.S. Konačno sam imao priliku iskoristiti, upotrebiti, šešir sa mrežicom za komarce. Spasio me.

P.S.S. Mileka, izgleda da se kreće smuđ, pa filet nađe - uzme. Tvister - šed ne ferma.

Mileka

Jutros od 05:00 do 10:00, dubinka klasik za belu i dve dubinke za barona, filet, do svitanja 7-8 deverika kao šaka i jedna nosara, jedan poveći peš. Filet jedan promašaj (jedino logično objašnjenje daje uzeo za kraj i vukao jer nema šanse da ono nije bilo za kontru :) ) i to je to.

@glos  da da, filet hoće da prezalogaji, neće svaki dan isto ali kad radi bude lepo pecanje. Koristim ove tople dane da idem na dubinku, već od sl sedmice kreće max dnevna oko 15-20, tako da polako kreće šaltanje na silikon i voblere ;)

Od jutros probao Stuku na mamka i parce,jer sam bio primoran jer su mamci kupljeni juce uginuli? Od 10 dva poluziva. Vodite računa o zivahnosti mamaka prilikom kupovine.

NS, ledinacka plaža. Sitno pa ponešto za drill

Od hrane... Sveeeee sve otpatke što sam imao sam pomešao

Sent from my MNA-LX9 using Tapatalk

Juce popodne probao,posle da prevarim Stuku varalicom ni cvrk bacao nekoliko modela al nece.

To sam morao preci na varalicu jer posle peha sa mamcima nisam moga da uhvatim ni jednog kao da su se raselili.....