skvrl

Danas na DTD-u kod zeleznickog mosta klinac na fider, ja na plovak sesticu izmedju 2 kise, od 5 do 7.
Na plovak bilo par babuski, nekoliko deverika a na fider samo manjovi...

Probao juce Bandara,al slabo jedan promašaj i nista vise.U daljini grmi a ja sa karboncem na vodi....

zoki80

Juce sam prosao kroz Sefkerin. Tamis izliven svuda. Sa mosta ne moze nigde da se sidje. Ne moze da se prodje nigde. Nece se povuci najmanje dve nedelje posto je Dunav toliko visok i nema gde da ode. Od riba i ribolovaca ni traga ni glasa.

Proban Bandar,slabo nesto nije zainteresovan.Bucov se lepo pracaka,al komarci uzivaju....

laza76

Jutros Vizelj u Borči. Odmah na početku jedan udarac gloce i promašaj i posle ništa. Kasnije počeo da duva vetar pa je i to ometalo. Gužva kao na takmičenju. Na par mesta sam video da je radila babuška, ostali ništa

Sent from my moto g82 5G using Tapatalk

ljuba1970

Šatrinci danas, čujem neki kolega viče danas babuška u štrajku, crvenperka radi standardno, mesta nema, u 4.00 jedva našao mesto, desetak babuški, upravo ih očistio sve koje samupecao nisu izmreštene, izgleda da još boluju od mresta. Mislim o ne
koje su  se izmrestile.
Pre deset dana kada sam bio, tamo
 prvi put u životu sam video  kako izgleda mrest uživo.

skvrl

Danas sam bio na DTD-u po najgorem suncu po najjacem vetru izmedju 1 i 5 :)
Iako tesko za pecanje direktasem zbog jakog vetra nije bilo bezuspesno, tridesetak riba od cega su 2 lepe deverike, ostalo uglavnom sitnije

Ni jedan Bandar,vetar umeren komarci onako

DDj

Obisao sam terene od Rama do Dobre. Jako teski uslovi za ribolov. Dunav visok, brz i veoma mutan. Visoki talasi, vetar ubija. Mislim da brana u Kladovu pokusava da obori vodostaj pred nadolazecim talasom vode, sto dodatno ubrzava Dunav.

Srebrno jezero jedino izgleda dobro, jezero je puno i voda je bistra.

Ribolovaca veoma malo, skoro i da ih nema, ulovi nikakvi. Nekoliko njih u zimovniku kod Srebrnog jezera. Pojavile su se i prve sarandzije u Pozezenu i ispod Golupca, u Brnjici i Dobri. U istom delu ima i nesto malo babuskara.

nijoviz

U nedelju sam probao da dođem do Tamiša kod Pančeva ali nemoguće..
Postoje neka mesta ali zabacivanje bi bilo problem. Onda smo svratili na Kalovitu preko puta Ilicevog dunavca koji je spojen sa kubicima i Dunavom sto je bilo očekivano..nije bilo ni udarca do nekih 9h pokupili se i otisli..nisam ovo mesto posetio zadnjih 15 godina mozda i vise..lepo izgleda trska..dubina oko 2m na pojedinim mestima ali verovatno da nema ničega..zatrovano ili izlovljeno kako god..

pecalaza

Juče malo plovkario na Savi, na Dorćolu, od 17-20h. Uz dobru primamu, na plovak, na parčad crvene debele gliste iščačkao 3 bodorke i 5 krupatica, s tim da se jedva vidi akcija na plovku. Što se veče približavalo, to je sve lošije radila?!?! Danas od 13-17h, bio na Karašu, a bolje da nisam. Ni trzaj, ništa. Sreo kolegu kod Šerbulje, koji se vraćao i dramatičnim glasom mi objašnjavao koliko komaraca ima i da je bolje da ne idem. On je dobio nekoliko bikova, do kilo ipo. A meni je crv sumnje proradio kad sam došao do mosta i krenem na suncu i otvorenom da močam-ja privatim drugara,a komarci mene.. Icepili su me svega, mož da i ubijaš lopatom kolko gi je. Ko je malokrvan, nek ne ide. Ko je lud, nek ide. Ko mrzi nekog kolegu (a koji nije član ovog foruma, pa ne čita ovo), nek ga uputi na Karaš. Kakve Suzuke, kakve p.... materne, oteko sam ko veprova m... :sad:  :sad:

alehandro

Topla Mlava danas, krenuo da prevarim nekog bucova ali džaba, uopšte se nije javljao. Iz dosade probam neki šed kinesku kopiju easy shinera i dobijem ovog smuđa 45 cm, oko kilo. To mi je prva riba upecana džigovanjem, pokušavao sam ko zna koliko puta zadnjih 20 godina.
Inače dvaput padala kiša i sijalo sunce u isto vreme.

Sent from my moto g(6) plus using Tapatalk

pecaros13130606

Ušće DTD u Dunav, sve smo živo probali, džig, glavinjare na kraju jedan mališa došao na voblera.

Beloribolovac

Bio sam za vikend na Tamišu kod Banatskog Despotovca, mogu reći da sam se napecao - sitne deverike, krupatice i cverglana!  :cheesy:
Ja sam tip koji voli vodu i da nešto drma - tako da je (što se mene tiče) pecanje bilo potpuno uspešno.  :ok: Bilo je i nekog roštilja, pa je dan bio upotpunjen.

Voleo bih da sam izbegao jako sitnu ribu, al' pripisujem to manjku iskustva i samim tim - verovatno ne preterano utegnutoj kombinaciji opreme i hrane.

Koristio sam Formaxovu prihranu, Elegance Carp/Carassion Bronze, pomešan sa zemljom i šećercem. Na predvezu od 60cm i udicu Iseama 14 naizmenično crvići i šećerac. Za prvi put na tom mestu, bar sam nahranio. Moraću češće dolaziti!  :cool:

Negazirani

Na Tisi kod Knićanina radi babuška svaki zabačaj, bilo na jednog crvića ili boilu od 16mm. Još uvek puna ikre. Nijedna druga riba se maltene ne može iščačkati od nje na feeder. (Pon i Uto)

Tolstolobika ima kao pleve, površina "kuva" od njih, da ih neko potamani pao bi vodostaj 20cm  :rolleyes:

Jedino čega ima i više od gorepomenutih ribljih vrsta su, naravno, komarci. Ne pomišljati na izlazak na vodu bez ozbiljnih ratnih priprema!  :eek:
Ja pevam svoj bluz bez namere bitne...