Zoran

Danas sam zatvorio ovogodišnju sezonu ribolova pecanjem u marini. Tisa je kao oranje pa tamo nisam ni zalazio, a Dunav baš buja ovih dana. U marini je bilo sasvim zadovoljavajuće što se tiče stanja vode. Iskoristio sam dan i da testiram Maverčića kojeg sam nekako prikrpio posle onog loma, i može se koristiti na bliskim odstojanjima bez problema. Za divno čudo, ribice su bile aktivne, uglavnom one piranice i sitni šljivarčići, ali dobio sam i nekoliko krupnijih bodorki i krupatica. U nedelju kreće otvaranje naredne sezone, na istom mestu. Možda krene uspešno  :wink:

I ja sam pre 3 dana sezonu uspesno zatvorio.Radila lepo riba,krupniji komadi. :wink:

Zoran

Danas sam otvorio novu ribolovačku sezonu. Prelep dan za ovo doba godine i bilo mi je zaista taško da ga propustim za jedan kratak i efikasan izlazak na vodu. Efikasan ne samo po rezultatu, nego po opštem uticaju na mane  :wink:
Pored brojnih onih piranica, upecao sam i čak tri vrlo krupne krupatice i dva šljivara. Meni dosta. I to samo na dva crveta, na tri i više neće a ni na jednog neće.

Kakav dan za izaci na vodu  :ok:
osuncao se lepo  :takoje:

Po nesto se i uhvatilo ..
Riba vrlo oprezna , hrane treba jako malo ..

Probao i novi stapic , Preston DM sentiest , 10,8 ft  :ok:

Duduk

Dogovaram sa ja sa rođakom 31.12 za pecanje prvog dana nove godine, lepo vreme najavili pa da iskoristimo, da skočimo do Čente na Karaš. Kupili gliste, crve, smućkali boltušku,spremili kobaje , lebac , piće i razmatramo u koliko sati sutra krenuti. On totatlno suludo predlaže da se porani , biće lep dan, zbog mesta da se zauzme. Tu mu ja lepo, iskusno objasnim. Alo bre, noćas je doček nove godine , šta misliš koliko ima ludaka koji će pravo sa dočeka da ide na pecanje? Pa nisu ljudi ludi ko mi. I tako pod mojim jakim argumentima je pokleko i krenusmo u 8. Stigo smo do Čente , kad tamo , a ono međutim. Brate mili pa koliko ludaka ovde ima , jedva mesto nađosmo , zauzete obe obale , ko u mravinjaku bre. A koliko ih je još posle nas dolazilo i tražilo mesto da se uglavi da ne pričam. Sve u svemu bilo lepo, uhvatila se po neka sitna bela , eto da nam ruke zamirišu na ribu , da se upišemo u novoj sezoni. Napunili baterije , pojeli kobaje , popili rakiju i briši kući jer već 02.01.23 je prvi radni dan na poslu.

Послато са M2101K6G помоћу Тапатока

alehandro

Danas otvorena sezona, za početak Topla Mlava. Lepo vreme, ljudi još i upecaju ponešto a ja....

Sent from my moto g(6) plus using Tapatalk

strcky

Juce sam uzeo dozvolu a danas sam na jezeru Bubanj otvorio sezonu, i dalje smeta trava i jedva gde moze da se provuku varalice a da se ne zakace za rastinje, pokusavao sam sa voblerima i leptirima i nakon manje od jednog sata sam dobio jednu stuku na enterov crveni leptir oblika lista (vidi se na slici), manja od 1 kg (oko 750g) i oko 45cm...

obradmiki

Danas Dunav, prvi izlazak ove godine, spic Locke ade, ni cvrk od ribe, al zato vatrica i ostalo, zet se potrudio oko klope, ja oko vatre 😁

strcky

isto mesto kao juce, propisno sam se izmorio bacajuci leptire i kasike, isprobao sve sto sam imao i rekoh pre nego krenem kuci da probam neki silikonac, uzmem cannibala 8 i glavu od 5g i nakon treceg dekora dodje jedna mala gloca...pustena naravno, debelo je ispod mere, al zanimljivo, za 2 dana 2 stuke na istom mestu na 2 razlicita mamka

mountainriverfishingstyle

božićna idila........

mrfs

trim

Ovaj se udebljao dobro preko praznika

Plovak ja zakon

I ovaj moj, 2.5kg...😀

sindok

Drugar i ja uz minimalnu opremu, jedno brzinsko pecanje  :cheesy:

pecala je sitna kesega i nosara

Juce u Srbobranu po onom snegu. Odlucio sam da pecam iskljucivo method pa kud puklo. Ribu kada pronadjes i pronadjes sta hoce lepo uzima.