Zoran

Izašao opet malo na Tisu, od nedelje do utorka. Prelepo vreme pa je greota ne izaći malo na vodu.
Okušao se fiderom, ali prvi dan kao i da nisam pecao  :cheesy:  ali je zato drugi dan bilo vrlo dinamično. Krenule one male piranice, ne prestaju, šta god da stavim za mamac. Nema promašaja ... tek povremeno se javi neka malo krupnija ribica, da nije baš piranica, a dođe mi i jedna krupna babuška. Čak jedna  :cheesy:  Doduše, došla su i dva mala šarančića, ali onda dođe i jedan od 1,5 i to na 12-icu sa 0,14 predvezom. Posle toga tajac. Zatim usledi jedno kidanje, pa drugo, pa pojačam malo udicu i predvez pa usledi jedno spadanje, pa i drugo. To me natera da stavim kaizu 8 na 0,20 i gle čuda, poče igranka. Tolstolobik uredno zakačen za sam kraj usta od 2,5 kg. To mi je prvi u životu. I baš piči kao torpedo. I pšosle toga sve stade.
Tek naveče, u sam mrak dobijem tri krupnije deverike, ali krenula neka drezga i bi gotovo sa fiderom. Dobih i jednog dvokilaša na kuvani kukuruz na paraboliku, ali sam imao i dva kidanja. Neki malo veći mi odnesoše sve u krš pa je kidanje bilo neminovno.

Popodne Stuka nula bodova al zato tri bodorke za mamak :wink:

igorsimo

flutikazon

Za vikend lepo pecanje u Karađorđevu. Plan je bio subota popodne do nedelje uvece. Zbog radova na putnim pravcima ka Bačkoj Palanci i magle na vikendicu kod burazera stižem tek u subotu u 8 uveče. Pivo,rakija,plan je uraniti pecati na varalicu smudja pa kad razdani na dubinku. Do svitanja po magli imao sam jednog finog na SR7, posle na dubinku još dva. S obzirom da drugi put u životu pecam na dubinku smuđa,prezadovoljan. Posle roštilj za ručak,pivo i polako nazad za Ns.
1 vodenica = 7 kamenova, 1 kamen = 4 litre = 400 drama, 7 kamenova = 28 litara,1 litra = 7 dana =100 drama, 7 kamenova = 196 dana

Juce ponovo probao da upecam Stuku al slabo jedno spadanje uz obalu manji primerak.

Tisa danas, Knićanin. I dalje nema deverike, a po svemu sudeći neće je ni biti do kraja sezone.. Za ceo dan jedna jedina i tri crnooke deverike.
Zašto neće ne znam, ali mislim da je nema na tom potezu trenutno, tj da se posle one velike vode u oktobru negde pomerila na drugi potez. Možda i grešim ali već treći izlazak praktično bez deverike u periodu kada bi još morala lepo da se peca.
Magla se tek podigla oko 11h. Voda nije brza, ima lepu boju, sve je potaman.
Dan je izvadio jedan tiski debeljko koga sam uz puno sreće uspeo da prevučem preko kamenja u vodi.

Barem da se nekom posreci,ja bacao varalicu model ala kasika i ni cvrk

Grbo

Sad stigao iz smudjolova, kakav cug  :ok:  jos me adrenalin puca. Los dan na poslu kao rukom odnesen, ovo sidu leci!

Sad stigao sa vode pokusao Stuku na mamka nista,jutros jaka magla nije se videla druga strana oko 12 pakovanje na pola puta sinu sunce eee j.. sad se ne vracam.
A lose mamke sam kupio sve neki rondjavi i bez repnog peraja nisu bili zivahni pusteni.....

Zoran

Opet Tisa  :cheesy:
Izašao u utorak a vratio se juče. Prelepo vreme, a malo magle nije kvarilo uživanje. Opredelio sam se za lov šarana prvenstveno, a kada sam upecao par kedera zabačio sam i za smuđa kojeg, onako uzgred, nije bilo za svo vreme pecanja. A bogami ni šarana taj prvi dan  :cheesy:  Sledećeg dana dobijem jednog malog šarančića od 1,4 kg ali uz tako malo akcije odlučim da se bavim malo fiderom. Međutim, ni tu nije bilo neke akcije. Tek nekoliko sitnih crnookih koje su tresle štap ko velike. I tako do kraja dana ništa vredno pažnje. Trećeg dana odmah ujutro mi dođe jedan šaran od 3,5 kg i odmah popravi celokupan utisak, a pojaviše se i nekoliko šljivara na fider. I, taman kada sam mislio da je krenulo, puče mi Maverčić ... salomih ga ko šibicu  :smiley:  U to dođe i vreme za pokret, pa se spremam za od nedelje kad već kažu da će biti još par lepih dana.

Jutros pa do 11h bacao varalicu Stuka nula bodova posle probao Bandara e tu jedno spadanje sitnijeg primerka.
Koliko sam pratio riba je aktivna pri površini al nece varalicu.

zolja

DTD , NS , Klisanska strana , BIG , uvala ...
U zadnjih par nedelja moze lepo da se uziva u pecanju lepog bandara i sitne stuke na UL  :ok:

Ko kaze da nema Stuke , ima al sitnije imao jednu manju i jedno spadanje isto manja.
Pecao sa gradske strane u ladovini na pisti takmicenje. smiley033

igorsimo

Lepo radila riba juce na DTD-u, imao tri stuke,cetiri bucova i oko 10-12 bandara,i zamalo jednog bass-a.