Danas DTD voda travnata od ulova nista par kedera.Pecano na plovak jer fider nemoguće zabaciti i probao grabljivicu da pampur samo par potapanja i oljusten repni deo kedera.

Gof (lat. Seriola dumerili).
Primerci dostizu velicinu od skoro 2 metra i tezinu od 100kg. Opasna morska grabljivica a udarac je bio bas momacki i pomislio sam konacno jedna prava. Valjda sam uhvatio najmanji primerak Gofa na citavom primorju.

Sent from my M2010J19SY using Tapatalk

Zoran

Bio par dana na Tisi u vreme ovog malog porasta vodastaja, ali je prekratko trajao.
Riba počela da se javlja, mislim na krupnije deverike, i u moru sitnurije dosle su mi i nekoliko onako polakilašica. Uz njih sam imao i dva kidanja, nešto je baš jako ponelo crviće tako da nisam mogao ništa. Cim sam pokusao da malo prikocim, ode sve ... Na kedere i derivate istog nisam imao ni pipanje. A na kukuruz sam svaki dan imao po jedno potezanje i po jedno šaranče, jedno čak 3 kg. Travuljina i kojekakve trščurine su gotovo masovna pojava, ali se uglavnom moglo pecati. Jedino je fider tada bio neupotrebljiv.

ljuba1970

Danas baš lepo pecanje na Savi, skoro nisam imao tako lepo, bela super radila celo popodne,

Danas DTD ujutru nema ni travke po vodi sve super par belih na glistu i jedna Stuka,i onda trava krenula i ne moze se pecati pecano na plovak. smiley033

Danas na DTDu u NS, izasao sa sinom na bandara od koga ni traga ni glasa.

Sent from my M2010J19SY using Tapatalk

Danas DTD popodne od grabljivica na kedera nista,jedna lepa bodorka na kukuruz

Zoran

Opet bio 3 dana na Tisi. Lepo se pecalo fiderom kada je bilo moguće, tj kada se travuljina malo razredi i kada malo umine košava ... za parabolike nije bio toliko problem, mada je povremeno travuljina i kojekakve trščurine i korenje onemogućavalo pecanje. Bela je bila vrlo aktivna, ali sitna. Gomila onoh malih piranica i krupatičica, ali među njima se pojavila i poneka od onih lepih deverika. Vratile su se na mesto gde sam ih inače često lovio.

Samo ovih nekoliko sam zadržao, ostalo nisam ni stavljao u čuvarku već odmah vraćao nazad. Pored ovih nekoliko deverika koje sam izfiderisao, ''izparaboličio'' sam i dva šarančeta, od 1,9 i 2,9 kg, na kuvani Amber kukuruz na dlaci. To su ujedno bila i jedina dva pecanja koje sam imao na parabolike.

Danas Dunav kod Bezdana,vikend naselje Sebesfok kanal Backi Monostor bacao varalicu ni bas ni bandar a bogami ni Bucov.Probao razne varalice al nece. smiley033

10 Septembar 2022, 19:07:28

laza76

Bio juče zorom na Dunavu kod Besnog Foka, bacao varalicu, posle pola sata imao bucova, 45-50cm dobro uhranjen, vraćen.

Nisam slikao jer mi je iza leđa stajao mačor koji je pokušavao da ga dohvati, pa sam ušao u vodu jedno metar da mogu bar da otkačim ribu na miru bez da ga ovaj baksuz iskasapi :)
Umesto bucova, imam sliku kruzera kojeg voze negde da se dovrši.

Počela je kiša kasnije, pa sam otišao i svratio na Tamiš kod Opova gde je manje padalo u tom trenutku. Što reče neko ovde, kad topola počne da treperi, imaš 15 minuta...

Tamiš niži bar metar nego što je prihvatljivo i ne teče. Bio sam između mosta i brane, ispod onih topola. Na drugo bacanje opet bucov sličan kao dunavski, ali je obala katastrofa klizava i strma do vode na tom mestu, pa ni ovog nisam slikao, već sam gledao kako da ga izvučem i vratim što efikasnije.
Zbog lošeg terena sam brzo odustao i otišao kući zadovoljan sa dva upisa. Negde u tom vreme se i kiša pojačala.

Kad sam se vratio u Zemun, tamo ni kapi. Ipak, nije bilo loše prepodne na vodi kad se sve sabere.

Juce probao ponovo stuka ni jedan jedini udarac,pecano na varalicu

misoo83

Bio sam na dunavu pre 2 dana i pecao na dubinke ali riba nije radila, upecao pesa i cverglana i to je to ni da pipne. Posle sam probao pecati ciljano tolstolobike i uspeo iscackati par komada  :takoje: .

Danas popodne DTD probao Stuku na mamak ni da pipne a trave taman da pokrije povrsinu i da se ne moze pecati bas je kao fudbalski teren. :lol:

Tisa danas. Jutro hladno uz jak vetar. Ni malo prijatno. Riba ni da pipne, kao u bunaru. Oko 10 i 30 h hvatam prvu ribu, crnooku deveriku, a zatim do 12h još par lepih deverika. Od 12h pa do nekih 14 i 30 h kreće ludnica. Jedva postižem na dva štapa. Uglavnom krupna deverika, 3-4 kom oko 1kg i jedna od 1,5kg . Ostale od 500-800g, uz nekoliko sitnijih, oko 300-400g . Ukupno oko 20-tak komada. Uzete najkrupnije, ostale vraćene, većina odmah, bez stavljanja u čuvarku. Bilo je tu između još dva veoma zanimljiva dešavanja. Na štapu koji je mamčen malim pelletom, oko 13h je došao šaran, ode fider u znak pitanja. Cenim da je bio oko 3-4kg, bila zanilmljiva borba, otkačio se u obali. Posle 15h sve stade, kao da je nekom rukom presekao. Počinjem sa pakovanjem oko 17h a fider sa peletom ostavljam zadnji u vodi. U jednom momentu zauzet pakovanjem, čujem zvuk drila na mašinici. Podižem glavu i imam šta da vidim. Štap izravnat sa vodom, mašinica se zaglavila u držaču, a štap samo što ne izleti i ne ode u vodu. Bukvalno u poslednim sekundama hvatam štap i u tom momentu dolazi do kidanja najlona. Nije bio mali, sigurno veći nego onaj prvi. Svejedno, srce mi je puno. Imao sam sreće jer sam lako mogao ostati bez štapa i mašinice.
Hvala Tisi na ovakvom danu.  :tongue:

alobrada

Juče sam bio na Tamišu, Farkaždin i ništa osim peša na glistu ili crva. Kolega meštanin reče da već treći dan nema ribe, sad, možda neko nešto i uhvati, ali to je velemajstor ili ima sreće. Nisam bio dva meseca i vodostaj je dobar.