Juce opet na Savi probao belu iz camca.Skoro pa nista.Jedan sljivar i par kedera.Voda topla,niska,nema vajde od pecanja ali je zato kupanje na nivou. :cheesy:
Hrana aroma sira,pipalo najvise alpsku salamu ali bez realizacje.

Plotica radi iskljucivo dva sata od svitanja i onda dodje autobus i ajd zdravo. Ali za ta dva sata lepo bilo.

Sent from my M2010J19SY using Tapatalk

Zoran

Izašao i ja malo na Tisu, u petak, računajući da pecam do sutra, ali sam odustao juče popodne.
Opredelio sam se za fiderisanje, ali sam zabačio po jednu sačekušu na kedera i kukuruz. I prvo zabacivanje fidera na poziciju na kojoj sam neki dan lepo pecao, odmah povlačenje i lepo šaranče od 1,5 kg. Pomislio sam, sad kad to krene ... ali nije krenulo. Jeste bilo puno onih malih piranica od 5-6cm, jedva vidiš da pomera vrh štapa a često i ne vidiš ništa, ostanu samo futrole od crveta  :rolleyes: I tako ceo petak. Menjao udice, količinu crva od 2 do 5-6, dužinu predveza, probao šećerac i glistu ali, šta god stavio uvek samo te male piranice, bez ijednog lepo vidiljivog pecanja.
Poranim u subotu i pojačam fidere na dva, stavim različite mamce, kombinujem  svašta ne bi le se pojavila riba na nečemu, ali sve isto ... neprestano te male piranice. Neke od njih su završile i kao mamac, ali nijednu ništa zubato nije taknulo. Uz to poče i neki vetar, nagura gomilu sočivice, trske i kojekakve travuljine svud oko mene, te na kraju odlučim da napustim ''bojno polje''. Za dan dva idem na jednu 10-todnevnu turnejicu uzvodno Tisom, pa ću tih dana pecati fiderom gde mi bude lepo. U povratku ću ostaviti jedno 3 dana da se posvetim somolovu negde okolo 27. km Tise, pa onda opet na moje staro mesto.

GogiIsa

Bio danas na Tisi kod mosta u Titelu.Imao 6 babuški i 2 deverike na fider.Dosta je smetala trava i sočivica koja je verovatno došla iz Begeja

trim

Radi riba samo treba naći vremena

Plovak ja zakon

ellesar

Malo se fiderisalo danas na Dunavu. Ovaj mališa je pružio dobru borbu i vraćen je da raste. Bilo još par babera i gomila bele sitne ko prst.

I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

Malo jezero u Backom Jarku. Riba extra aktivna.

Vecina dosla na Traperov marcipan i pretezno uzima vocne arome, meso ni da pogleda.

Sent from my M2010J19SY using Tapatalk

misoo83

Bio malo biciklom na pecanju  :cheesy:

jekicr

Petak od podne do subote podne na Tamišu u Farkaždinu. Bilo je babuške i špicerke, ali samo uveče i noću. Preko dana ne radi riba uopšte, možda poneki peš.
Ranijih godina je radila i preko dana ne vezano za vrućinu, sada se nešto promenilo

Izzy

i ja sam nešto malo bio na pecanju

gornje podunavlje

GogiIsa

Juče bio na Dunavu nizvodno od Papuče.Imao deset belih na fider i mnogo kidanja zbog terena nasutog kamenom.

Danas otisao da malo Bandarisem samo jedan mali oko 15cm jedan solidan promašaj i nista vise,Bucov je vijao solidno ..... smiley033

Zoran

Organizovao sam malo odmora na Tisi, uzvodno od brane, ali nisam se nešto proslavio. Nekoliko puta probao fiderom ali samo baš jako sitne, pa sam odustao. U povratku se zadržim jedan dan na 27. km, gde sam i ranije odlazio i imao lepa pecanja. Ovaj put je izazov bio u tome što je praktično bilo jezersko pecanje, jer je Tisa potpuno stajala gotovo svo vreme. Pored toga, velike su i dubine na kojima sam pecao, od 14 do 17 metara. Prijatno sam se iznenadio količinom krupne ribe koju sam lovio, mada je veliku smetnju pravio jak vetar koji je povremeno potpuno onemogućavao pecanje.

pc screen shot

Nisam bio u mogućnosti da sačuvam te lepe primerke deverika i krupatica, pa sam ih sve vraćao nazad, ostavio samo nekoliko za upotrebu u prehrambene svrhe  :wink: . Lepo su radile na ružu od 4-5 crvića i skoro podjednako tako na cečo zrno šećerca.

GogiIsa

Bio danas na Tisi u Knićaninu kod gasovoda.Pecao fiderom na crviće i šećerac.Imao sam 3 babuške i 5 deverika.Čekao i smudja na kedera ali bez uspeha.