ZoranSimic i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Zoran

Bio opet tri dana na Tisi. Voda prelepa i pretopla ali ne i izdašna. Čekao nešto što jede kedere, ali se nije pojavilo. Potražio sam i šarana, ali sam im našao samo školicu ... tek 3 komada u meri i to prvi dan, posle ni njih nije bilo. Okušao se malo i u fideru, svaki dan po par sati, ali samo gomila onih sitnih piranica, šarančića ko dlan i tek 4-5 deverika oko 500 grama za sva tri dana. Ukratko, moglo je to i mnogo bolje. Ali, uz sve ove nagle promene vremena, pljuskove, grmljavine i oluje kojima su obilovala sva tri dana, uz nagli porast vodostaja koji je terao Tisu da teče uzvodno, dobro sam i prošao.

Tisa danas - Knićanin. Ovako loše pecanje na Tisi nisam imao nikad  :no:
Jedna riba i taj jedan trzaj za ceo dan, slovom i brojem, i to slinavi špicer. Od 05-19h , 14 sati pecanja. Kao u bunaru. Voda je niska i relativno bistra, u blagom je opadanju, sočivice i druge trave nema, ništa se hvata za najon. Odlični uslovi za ribolov, jedino je vetar baš bio jak, promenljivog pravca. Ono što je takođe zanimljivo je da ribolovaca ima jako malo.
Na kamenu do 09h nikog, a vikend  :eek:  A bikova baš ima, pokazuje se na površini, u intervalima, ceo dan i to svuda, od obale do obale.

Tisa... Krupatice ko lude

Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk

GogiIsa

Bio na Tisi preko puta gasovoda u Knićaninu.Ulovio 5 belih na šećerac.Riba kilavo uzima mamac.Trave i sočivice nema.

Vlada bgd

Bio na karasu u centi bolje da nisam.ubi cverglan,ubi :grin:

obradovicsrdjan

Danas, Bijela, Crna Gora, slabo se.razumem u morske vrste ali bih rekao da je krivac Ostrozubus Repogrickus:) Ni jednu drugu varalicu nece, samo seda od 4-5 cm i srednje brzo vodjenje uz tvicovanje, osetim udarac izvucem i fali repic. Uspeo sam jednom da ga zakacim i dovucem na.par metara od stapa. Bila je neka ribica od 10cm, narandzasta sa crnim uspravnim prugama.

Sent from my moto e(6) plus using Tapatalk

damjangsxr

Danas sa drugarom probali feeder Perlez-Knicanin 0 bodova od 5 ujutru pa sve do 12.  2-3 udarca i promasaja a sve ostalo vreme kao u bunar da smo bacili,ni da pipne. Inace voda jaka nosi hranilice od 100-120gr lagano.  Kolega pored sa balerinama za stuku se isto nije usrecio.

Zoran

Bio opet malo na Tisi, 4 dana.
U ponedeljak, odmah po zabacivanju počinje aktivnost. Na stari kukuruz krenuli šarančići, među kojima i dva u meri. Ostali su bili tu negde, ali nije bilo baš onih malih kao prošli put. I to samo jedno zrno na dlaku. Fider takođe aktivan, ali i na njega počeše šarančići pa sam pojačao predvez i stavio kaizu da im doakam  :smiley:  ali se pojaviše prelepe deverike, nekoliko njih oko 500-600 grama i neke buckaste krupatice, baš lepo krupne, koje kao da se još nisu izmrestile. Iznenadiše me i babuške, koje već dugo nisam dobijao na tom mestu, i to njih 6-7 sve onako veće od dlana. Zubato ništa ...
Drugi dan krenem isto tako, ali na šaranske štapove ni pip. Prebačim se na fider i crviće, kad ono navala. Krenuše šarančići kao mutavi, behu i dva preko 1,5 kg. Pred krajh dana reko ajde da pojačam malo pa uključim još jedan fider. I kako ga uključih tako prestade sve  :lol:
Poranim lepo treći dan, sreda, Mesec ko tepsija, te se prisetih da kao ono ako je pun mesec neće riba. Kad ono, tako i bi. Ništa parabolici, a na fider tek poneka ona piranica koliki god da stavim mamac, uvek one. I poneki krupan špicler. Menjao, petljao, bliže, dalje, levo desno ... ništa. Skoro neverovatno da je tolika razlika iznmeđu dva dana.
Osvanu i četvrtak, lepo jutro, voda kao staklo, tek poneko kupanje ribe ali jedenje ništa. Pokušavao nekakvim promenama da dobijem neki rezultat, ali ništa. Kao da je sva riba odatle otišla negde. Doduše, na kedere i derivate istog su počeli da dolaze neki mikro smuđevi i somići, jedva duži od pedlja, pa sam to batalio. I tu nekako i završih kampanju, sa nadom da će naredna 4 dana posle vikenda biti uspešnija.

misoo83

Bio juce malo na pecanju na jezeru kraljevac, velika vrucina a riba je radila pomalo :cheesy:

mladinaucnik

Neoplanta NS, plovak, nema trave, ciljana riba babuska, od 16-20h, 5-6 crvica (najbolji rezultat), ponekad i zrno zita, probao i na kukuruz.
Samo 3 babuske i oko 10ak deverikica i slicnih, to vraceno odmah, babuske date kolegi pored (ako je tu videli smo se i u cetvrtak pa nek se javi  :cheesy: )

Zoran

Opet malo Tisa, ovoga puta 3 dana.
Posvetio sam se šaranolovu i smuđolovu. Nisam se baš nešto proslavio. Svega dva šarančića i to zamalo kratka. A smuđovi su me baš namučili ... nikako da gutnu kedera, nego ako ga ne otkinu, oni ga samo ubiju. Svaki kojeg sam izvadio posle promašaja je ujeden odmah kod repa. Zubići kao kod vampirčića  :rolleyes: I tako tri dana ... mislim da sam imao preko 20 povlačenja, što ne znači da je bilo i 20 smuđaraka.
Sutra opet na 3-4 dana, biće barem lepo kupanje ako ništa drugo  :smiley:

trim

Vrbas , trava i škobalji

Plovak ja zakon

GogiIsa

Bio juče na Tisi kod Knićanina.Voda pretopla,riba mrljavo jela.Imao 5 sitnijih belih na feeder.

24 Jul 2022, 06:24:02
Tisa kod Knićanina po ovoj vrućini kod gasovoda.Imao sam desetak belih i par babuški na feeder.Probao i na kedera da ulovim nešto ali bez uspeha.

mladinaucnik

Bio sam (u pokusaju) na pecanju, subota 23.07.
Pocela trava kod Neoplante. Razlika od nedelju dana je drasticna
od 6:30 - 9:30 jedna deverika koja je tako lupila kontru da za malo stap nije ispao. Posle toga uglavnom manjov. Na podizac nesto sitno, ali dzabe kad od trave ne mozes nista.

Oko 7h otvorili prevodnicu, doduse oko 10ak min samo. Primetno je da je nivo vode u kanalu nizi za oko 40ak cm, ne mozes dohvatiti vodu sa obale, ili jako tesko.

Jutros od 4:30 do 10 setao plovak na Dunavu ispod tvrdjave. Jako slaba aktivnost ribe, da li zbog toga sto voda ide konstantno dole ili je nesto drugo pojma nemam. Plovak 4 g je bio sasvim dovoljan za lepu "setnju" sa dubinom oko 2m. Na kraju 2 lepa sljivara, 2 lepe plotice i jedno otpadanje krupne ribe u samoj obali, sitne sljivarcice ne racunam. Sto bi komsije Valjevci rekli tako je to kad pecas na 16ku. Oni ljudi bili od juce i nista nisu imali do jutros kada je jedan od njih dobio lepu mrenu od oko 2kg. Cudno da ni jednu deverikicu, krupaticu ili skobalja nisam dobio, ili sljivar ili plojka. Oko 9 je poceo jak vetar da vise nije bilo smisla se muciti.